КАУФЛАНД - тема 63 Новогодишна

  • 52 926
  • 779
  •   1
Отговори
# 240
  • София
  • Мнения: 10 780
30 метра е фолиото, сега погледнах кутията.
Явно е друга снимката.
С какво режете фолиото /с нож не е много удобно, а резака не работи добре на кутията/, мисля да взема за големите кръгли тави... като съм правил нещо в тях и там го държа.

# 241
  • Мнения: 1 048
Сменили са бонбони те за РД

# 242
  • Мнения: 5 430
Наличностите са важни, че Кауфланд много се изхвърлят с томболи,  подаръци , реклами, анкети,купони и т.н. и в крайна сметка това , че си им обърнал внимание се оказва една огромна загуба на време.

# 243
  • Мнения: 9 856
Ходих до Горубляне. 10% от сметката когато е голяма, идват супер като намаление.  Обаче беше фраш, всички каси работеха. На самообслужващите даже имаше опашка.
Коледните нехранителни са намалени между 50 и 75% - лампички, някакъв глобус имаше, гномчета, играчки.

# 244
  • Пловдив
  • Мнения: 44 771
Бяха заредили днес т.хартия от промото КК...
Чудих се за сушилника за съдове, ама не взех..

# 245
  • Варна
  • Мнения: 442
Бонбони/продукти от томболи, реклами, купони казвате няма.
Цяля седмица в магазина на Бриз-Варна няма не бонбони, ....ами сьомга и то не каква да е, а обявена в брошурата за седмицата.
По принцип би трябвало да я има и без да е в брошурата на стандартна цена.
Понеделник не знам, ....но вторник, сряда, четвъртък и петък нямаше. Първо мислех, че свършва бързо и аз отивам късно.
Но в петък отидох към 8,00 часа и нямаше, питам защо няма, а е в брошурата. Отговор, не била заредена...

Отивам в значително по малкия по размери Кауфланд до Аспаруховия Мост, ...дори и в 19-20 часа имаше сьомга, пълна витрината.

Явно е една верига, но дори и магазините в един и същи град се управляват различно.

# 246
  • Мнения: 7 457
Новите бонбони за РД са жив боклук.Бъбречетата с алкохола бяха по- добри.

# 247
  • Мнения: 151
На мен ми трябваше моп тип Пеперуда. Видях в нехранителната брошурата такъв  намален и още тогава си мислех,че най-вероятно няма да го има...ами два пъти ходих и нямаше. Единият път попитах  служителка дали има някъде другаде поставен стелаж,защото нямаше при другите молове такъв, тя ми отговори,,ей там" със страшно отегчение и си ме изгони. После питах на касата,там бяха много любезни и казаха,че днес такъв артикул не са маркирали. Взех си друг,на радевна цена,но е много тъпо да няма нещо,което го има в брошурата и си си го набелязал

Последна редакция: сб, 14 яну 2023, 15:58 от Aquantica

# 248
  • Мнения: 640
30 метра е фолиото, сега погледнах кутията.
Явно е друга снимката.
С какво режете фолиото /с нож не е много удобно, а резака не работи добре на кутията/, мисля да взема за големите кръгли тави... като съм правил нещо в тях и там го държа.
Ползвам си резеца на кутията обикновено.
В друга тема се коментираше, че има перфорирано на листове на Фино. Днес взех такова от Тмаркет за 2.99 https://shop.lillydrogerie.bg/fino-opakov-chno-folio-100-lista-45sm
Друг вариант са кутии с резец https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%D1%84%D0%BE% … 920&bih=927&dpr=1

# 249
  • Варна
  • Мнения: 442
Освен сьомгата, го нямаше и препарата за пране на черно от брошурата три дни, после не съм гледала,  ...явно доста неща от брошурата ги няма. Що ги пишат...!?

Но както казах в точно определен Кауфланд, в другия си имаше всичко...

# 250
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 686
Според мен зависи от заявките, които са направени от управителя (или лицето, което прави това) в конкретния филиал.

# 251
  • Мнения: 15 268
В магазина, в който пазарувам няколко пъти търсих нудли на Маги, които бяха в брошурата. На поредния път питах служителка, която ми каза, че трябвало да гледам брошурата на конкретния магазин, никога не са получавали нудли на Маги.
А разни неща, като сирене и масло на промоция, след понеделник просто не зареждат.

Предполагам, че гледат филиалите в София да са заредени, ние в провинцията не сме толкова важни.

# 252
  • Варна
  • Мнения: 442
Според мен зависи от заявките, които са направени от управителя (или лицето, което прави това) в конкретния филиал.
Според мен какви заявки ще направи управителя, би трябвало да зависи от това какво са написали в брошурата.
Така, че не може да има пропуски.
По на-горе не говорех за свършили продукти, а за изобщо не заредени.

При въпрос към служител от витрината защо четири дни не намирам рибата от брошурата.
Цитирам: "НЕ е доставена, .. не всичо което е в брошурата трябва да го има в магазина"

# 253
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 686
Споделям от опит. Преди Нова година търсих прах Ариел за бяло пране. В нашия филиал имаше само за цветно, такъв поръчали. Отидох в другия филиал (който е по-големия за града) и там си намерих. Възможно е въобще да не се поръчват определени артикули или да се поръчват по-малко бройки.

# 254
  • Мнения: 19 950
И при нас не бяха извадени отделно мопоете, но имаше много на обичайните им закачалки при другите уреди за бърсане и миене...

Общи условия

Активация на акаунт