Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 15

  • 45 275
  • 796
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 1 025
Ами не съм съгласна, връщането и да не е безплатно е примерно 3- 5-7 лв. Плащам си го. Аз не поръчвам неща, които нямам намерение да купувам. Отделно е безплатно на много места Аnswear, Мango, H&M, FD..не е нечувана щедрост. Но е приятно условие, не отричам. Допълвам се, безплатен обяд няма, плащаме си го, чрез цените на стоките...не се притеснявайте имат си маркетинг и финансов отдел.

# 481
  • Мнения: 20 926
Фактът, че ще поръчаш само един размер, не дава гаранция, че ще уцелиш размера, и че няма да връщаш. Колкото и да мериш и сравняваш и да питаш, или поне личният ми опит е такъв.

# 482
  • Мнения: 338
Реверанс е че връщаш безплатно. За това и поръчваш два размера. Ако беше платено връщането, нямаше да вземаш три размера. Това само казвам.
И да, безплатното връщане е реверанс! Не са длъжни да го правят. Платено си е по закон.
Но така е удобно за тях - увеличават си шанса да задържиш нещото, удобно е и за нас, че мерим и връщаме безплатно ненужното.

Замисли се, ако плащаш връщането, как ще пазаруваш?
Ще мислиш, мериш, премисляш.
А сега- бам, без да мислиш поръчваш, ако стане оставяш, ако не стане-връщаш без проблем.

https://www.investor.bg/a/557-moda/364450-zadava-li-se-krayat-na … nite-onlayn-stoki

 Не съм много съгласна  аз например в answer имам минимална безплатна доставка,поръчвам неща докато я достигна, после връщането пак ми е безплатно без значение дали ще върна един ,два или всички артикули
Като нямат опция да се пробва в офис е по приемливо да има безплатно връщане. И дано не го променят 😀

# 483
  • Мнения: 76 027
3 и 5 лева връщане няма. От 7 нагоре е, защото е винаги до адрес, не офис-офис.
Аз оценявам високо опцията безплатно връщане, тоест ценя я. Simple Smile

# 484
  • Мнения: 1 025
3 и 5 лева връщане няма. От 7 нагоре е, защото е винаги до адрес, не офис-офис.
Има- answear вчера 3.30 Simple Smile
Аз оценявам високо опцията безплатно връщане, тоест ценя я. Simple Smile
Фактът, че ще поръчаш само един размер, не дава гаранция, че ще уцелиш размера, и че няма да връщаш. Колкото и да мериш и сравняваш и да питаш. Личен опит.
Точно!!!

# 485
  • Мнения: 12 642
Безплатното връщане не е реверанс, а политика на сайта, чиято цел е да се позиционира на пазара, да печели клиенти и да бъде конкуретноспособен сред десетки други сайтове. Условията им са ясно заявени и широко рекламирани, не става въпрос за инцидентно безплатно връщане, примерно заради забавяне, дефект и т.н., което би могло да се приеме за реверанс.

# 486
  • София
  • Мнения: 1 143
Предоставям следните кодове:
7xcz4vgr -20% за марката TOM TAILOR;
44txnspy - 20% за категория Дънки;
qxvaj4px - 15% за марката GAP.
Търся код за обувки

Пускам ти лично съобщение с код за 20%

# 487
  • Мнения: 76 027
Безплатното връщане не е реверанс, а политика на сайта, чиято цел е да се позиционира на пазара, да печели клиенти и да бъде конкуретноспособен сред десетки други сайтове. Условията им са ясно заявени и широко рекламирани, не става въпрос за инцидентно безплатно връщане, примерно заради забавяне, дефект и т.н., което би могло да се приеме за реверанс.

Да,  политика на сайта е, от която ние печелим.
Реверанс написах, защото не са длъжни, а го правят по собствено желание ...

# 488
  • Мнения: 12 642
Разбира се, че е по собствено желание.
Но с конкретна цел, а не защото сме им много симпатични.
Преценили са, че с политика за безплатна доставка и връщане ще спечелят повече клиенти и ще имат по-високи обороти, отколкото ако спестят от тези разходи.

# 489
  • Мнения: 76 027
Естествено че е така. Печелят те. Но намазваме и ние. Факт.

# 490
  • Мнения: 59
Разбира се, че е по собствено желание.
Но с конкретна цел, а не защото сме им много симпатични.
Преценили са, че с политика за безплатна доставка и връщане ще спечелят повече клиенти и ще имат по-високи обороти, отколкото ако спестят от тези разходи.

Въпрос е доколко печелят. С практиката на някои да правят непрестанно поръчки, от които 95% връщат едва ли търговеца печели. Миналата година имаше публикации, че са на сериозна загуба. Освен това всеки търговец следи на кои пазари печели, и кои са губещи.

# 491
  • Мнения: 12 301
Мисля, че психиката ни е увредена от дефицитите на стоки при социализма. Не случайно световни евтини вериги ни продават по-скъпо, отколкото в страни с много по-висок стандарт. Навсякъде има борба за купувачи, у нас като че ли купувачът се бори да купи нещо. Навсякъде по света можеш да върнеш стока и във физически магазин, докато у нас това е изключение. Мисля, че трябва повече да се уважаваме и да не мислим за изключителна привилегия нещо, което е нормално в други страни.

# 492
  • Мнения: 12 642
Всеки търговец е свободен да промени условията и политиката си, ако не е доволен и смята, че са нужни корекции. Това си е тяхно право.
Клиентите от своя страна имат право да изберат условията, които смятат за подходящи. В момента сайта предлага конкретни условия, хората пазаруват спрямо тях, определени от въпросния сайт. Не бих нарекла това "намазване" или злоупотреба, но и се старая да се държа коректно в отношенията си с тях. Като не ме устройва, просто не пазарувам. Така например, в момента не пазарувам от H & M, защото техните условия не ме устройват.

# 493
  • Мнения: 1 025
Мисля, че психиката ни е увредена от дефицитите на стоки при социализма. Не случайно световни евтини вериги ни продават по-скъпо, отколкото в страни с много по-висок стандарт. Навсякъде има борба за купувачи, у нас като че ли купувачът се бори да купи нещо. Навсякъде по света можеш да върнеш стока и във физически магазин, докато у нас това е изключение. Мисля, че трябва повече да се уважаваме и да не мислим за изключителна привилегия нещо, което е нормално в други страни.
Няма как да се каже по- добре!!!

# 494
  • Мнения: 20 926
Скрит текст:
Мисля, че психиката ни е увредена от дефицитите на стоки при социализма. Не случайно световни евтини вериги ни продават по-скъпо, отколкото в страни с много по-висок стандарт. Навсякъде има борба за купувачи, у нас като че ли купувачът се бори да купи нещо. Навсякъде по света можеш да върнеш стока и във физически магазин, докато у нас това е изключение. Мисля, че трябва повече да се уважаваме и да не мислим за изключителна привилегия нещо, което е нормално в други страни.
+1
И не разбирам стремежа на някои хора тук, които се опитват да ни начукат канчето, че се възползваме от нормалните неща.

Общи условия

Активация на акаунт