Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 15

  • 45 272
  • 796
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: X
Ооо, аз викам изпуснах нова промоция, а то какво било.
Май няма какво да ги мислим в сайта, преценили са си всичко. Предлагат това като услуга, възползваме се. Аз лично не поръчам по 2 размера наведнъж...психологически не ми се дават *2 например за стотина- левови обувки/ боти или друго. Веднъж само поръчах втори път боти, защото първите поръчани ми бяха големи.
Като чета и какви артикули пращат без да ги гледат хич не ги мисля.
А в Ларедут и аз бях редовна, от там ми е останало това с БД. Понякога само като знам, че трябва да платя доставка и се отказвам от поръчка. Само не помня там да съм връщала...разменяхме по темите, продавахме, но нямам спомени да съм връщала към тях...Rolling Eyes

# 511
  • София
  • Мнения: 1 143
И кой определя нормата?
Могат, правят го.
Само не разбирам какъв е този рев на чужди гробища.

Не е рев на чужди гробища, а разбиране, че системата е свързана и ние с търговеца не сме от двете страни на вражеска барикада, а трябва да спазваме нормите за етика и коректност в хода на целия процес. Това е необходимо условие  той да бъде изгоден и за едните, и за другите в дългосрочен план.

Последна редакция: вт, 17 яну 2023, 15:06 от hatred

# 512
  • Мнения: 349
Пускам няколко кода, които няма да ползвам. Не знам дали не са изтекли. Относно връщанията ми отново им звънях днес и този път младежът ми изпрати някакви декларации, които да попълня със съответните върнати артикули и да им ги изпратя отново подписани. На някои изпращали ли са такива?
Скрит текст:

# 513
  • Мнения: 338
Мисля, че психиката ни е увредена от дефицитите на стоки при социализма. Не случайно световни евтини вериги ни продават по-скъпо, отколкото в страни с много по-висок стандарт. Навсякъде има борба за купувачи, у нас като че ли купувачът се бори да купи нещо. Навсякъде по света можеш да върнеш стока и във физически магазин, докато у нас това е изключение. Мисля, че трябва повече да се уважаваме и да не мислим за изключителна привилегия нещо, което е нормално в други страни.

В ЕС не можеш. Ние всъщност прилагаме европейските директиви в това отношение - при договор от разстояние имаме право да върнем без обяснение, като си поемем преките транспортни разходи по връщането.
И в Европа закупеното във физически магазин принципно не подлежи на връщане, освен ако политиката на магазина не е друга. В България също имаме такива примери на изключения от правилото  - ХМ, Уайкики и мн.др позволяват да върнеш и купеното от физически магазин.
Та и у нас е както е и в ЕвропаТА...синхронизирано ни е законодателството, няма как да е различно просто.

Извън Европа, където и да е това навсякъде по света, нямам информация как е Simple Smile

Аз съм много харесвам търговците, които правят изключение и ми дават право да върна безплатно. Предпочитам ги и пазарувам с удоволствие от тях. Simple Smile

Без да се заяждам,ще кажа,че например в Холандия съвсем спокойно можеш да върнеш стока закупена от физически магазин с касовата бележка в същия търговски вид. Случвало ми се е за дрехи и за уред . Случвало ми се е и размяна За др размер
Просто в България клиента няма право, рядко изключение е някъде
Купувача съм телефон самсунг галакси пак от Холандия 2 месеца преди изтипане на гаранция се развали взеха го не стана,дадоха ми абсолютно нов, което мисля и в България го има Просто понякога дет се вика се правим на тарикати ако мине номера 😀

# 514
  • Мнения: 20 926
Относно връщанията ми отново им звънях днес и този път младежът ми изпрати някакви декларации, които да попълня със съответните върнати артикули и да им ги изпратя отново подписани. На някои изпращали ли са такива?
Пращали са ми.

# 515
  • Мнения: 1 025
Да похваля това, отговаря си на номера и ми харесва текстурата на плат, не шушляк.
Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/ragwear/zimno-palto-natalka-8727253?utm_ … _campaign=product
Заглеждам това, мисля, че са тесни ръкавите, за сметка на широката цялостно кройка
Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/ragwear/funktsionalno-palto-efutura-8831 … _campaign=product

# 516
  • София
  • Мнения: 1 143


Ботите на Тамарис са кожени, с дебела пухена подплата, подметката изглежда надеждна.
Дънките на Levi's също ми харесват. Еластични и меки, не много плътни, с права кройка. Много приличат на едни на Tommy Hilfiger , които получих от Best secret миналата седмица и бяха на значително по-ниска цена, но ще запазя и тези.



Писах за дънките на Pepe jeans и миналата седмица - тогава бях поръчала 28/32 и ми бяха широки. Тези (27/32) също са широки в талията, но ще ги запазя. Явно моделът е уголемен, всички други дънки на марката, които нося, са 28/32 или 28/34.
Пуловерът вместо в цвета на снимката ми дойде в тъмно синьо и сиво съответно като основен цвят и цвят на шарките. Стои хубаво и ще го запазя.

Последна редакция: вт, 17 яну 2023, 18:47 от hatred

# 517
  • Мнения: 15 218
3 и 5 лева връщане няма. От 7 нагоре е, защото е винаги до адрес, не офис-офис.
Аз оценявам високо опцията безплатно връщане, тоест ценя я. Simple Smile

Наскоро платих 4.40 лв. за връщане до answear, услуга до офис.


Пускам няколко кода, които няма да ползвам. Не знам дали не са изтекли. Относно връщанията ми отново им звънях днес и този път младежът ми изпрати някакви декларации, които да попълня със съответните върнати артикули и да им ги изпратя отново подписани. На някои изпращали ли са такива?
Скрит текст:

Днес звънях да питам за моето връщане и момичето ми обясни, че ако искам по-бързо да ми върнат парите щели да ми пратят декларация, да я подпиша и те ръчно да ги наредят. Може би е някакво нововъведение. Аз реших да почакам още малко.

# 518
  • Мнения: 130
В очакване на пратка с 4 чифта дънки и възстановяване по поръчка, върната на 2 януари..

Може ли някой да ми изпрати покана за best secret? Искам да разгледам, а няма опция за регистрация.

# 519
  • Мнения: 1 054
Моите пари от връщане на 7.01 ги преведоха вчера. Пак са се насмели, иначе няма логика да бавят пари от 02.01.
И аз чакам три пратки, приблизителни дати между 16 и 18.01. Като гледам няма да дойдат и утре.

# 520
  • Мнения: 471
Има ли друг,който трябваше да си получи парите от връщания на 16.01? Вчера ми пишеше, че са изплатени, но ги нямах в сметката, реших да изчакам и днес, и какво беше учудването ми, когато отворих поръчката и вече не пишеше, че са изплатени, а че "връщането е инициирано". И всякакви прогнози кога ще ги платят са изчезнали.

# 521
  • Мнения: 1 391
Моето връщане е от 2ри и трябваше на 13ти да си получа парите, но естествено не ги. Сега вече няма прогнозна дата кога ще ми ги върнат. Ще изчакам до петък и ще им звъня Neutral Face

# 522
  • Мнения: 130
Има ли друг,който трябваше да си получи парите от връщания на 16.01? Вчера ми пишеше, че са изплатени, но ги нямах в сметката, реших да изчакам и днес, и какво беше учудването ми, когато отворих поръчката и вече не пишеше, че са изплатени, а че "връщането е инициирано". И всякакви прогнози кога ще ги платят са изчезнали.

Да, при мен е същата ситуация, очаквана дата за получаване на сумата 16/01, днес е с въпросния статус. Писах им през контактната форма, но засега няма отговор.

# 523
  • БГ
  • Мнения: 1 417
Здравейте, пристигнаха ми тези боти на Jana.
Някой има ли ги? Една идея са ми тесни и се чудя дали ще се поотпуснат малко при носене.

# 524
  • Пловдив
  • Мнения: 6 579
Значи пак се започва същия сценарий като миналия месец.
На мен ми пише 19.01 за парите,ще видим.

Общи условия

Активация на акаунт