Обезщетение за полети

  • 4 271
  • 39
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 718
Благодаря, най-после си получих обезщетението!
Аз чакам още!
Писахте ли за жалба на друго място, до друга институция?

# 31
  • Мнения: 30
Май месец полет на Раян до Лондон закъсня с 4 часа заради повреда в самолета. Чакахме да дойде друг самолет.
Докато чакахме разадоха по кроасан и вода на човек, заедно с листовка, в която бяха описани правата ни за обезщетения.
Подадох искане на сайта на Раян след десетина дни, когато се прибрахме. На следващия ден получих писмо с одобрение и искане да дам банкова сметка. След десетина дни парите бяха в сметката ми. За всички, с които бяхме заедно на резервацията.
Учудена съм колко бързо и лесно стана
Изплатиха по 400 евро на човек.

# 32
  • София
  • Мнения: 718
Чакаме обезщетение за чартърен полет до Шарм ел Шейх ,който беше средата на септември миналата година , закъснението беше повече от седем часа.
Авиокомпанията е България Ер!
Статуса на жалбата е за компенсация от началото на годината и така може да продължи дълго време.
В закона не било споменат срок в който трябва да се изплати обезщетението .

# 33
  • София
  • Мнения: 3 327
Благодаря, най-после си получих обезщетението!
Аз чакам още!
Писахте ли за жалба на друго място, до друга институция?
Не, не съм пускала другаде.

# 34
  • Мнения: 167
Здравейте! И аз подадох жалба към България Еър за чартърен полет на 04.07,със закъснение над 3 часа.Никъде няма опция за попълване на банкова сметка,а след като писах на няколко имейла от сайта се върна съобщение от типа "на пътника е поискана банкова сметка" .Абсолютно никакво съдействие и информация,само автоматични имейли. Дали да не се обърна към някоя от фирмите Airhelp и тн,но за 3 билета сумите им като комисионна са сериозни ?

# 35
  • София
  • Мнения: 423
Здравейте! В понеделник вечер полета от Бари за София на Ryanair закъсня с 3 часа и 10 минути. В сайта на компанията пише, че само при закъснение над 5 часа се дължи обезщетение. Това вярно ли е, някой наскоро предявявал ли е претенция към тях?

# 36
# 37
  • София
  • Мнения: 423

https://help.ryanair.com/hc/en-gb/categories/12488030693649-Refundshttps://
When am I entitled to a refund?
You may be eligible for a refund of your ticket under the following circumstances:

If your flight has been cancelled;
If you have experienced a flight delay of over 5 hours;
If your scheduled time of departure is delayed by at least 5 hours;

Може би не съм гледала на правилното място. Благодаря!

# 38
  • Мнения: 6 449
това е refund
примерно ти отложат полета с над 5 часа и решиш, че няма смисъл да летиш и можеш да откажеш

# 39
  • София
  • Мнения: 718
Ако при кацане самолета е закъснял повече от три часа имате право на обезщетение.

Общи условия

Активация на акаунт