Математически турнири 1-4 клас. Тема №61

  • 77 318
  • 753
  •   1
Отговори
# 480
# 481
  • Мнения: 29 518
Как са им се сторили задачите на децата?

# 482
  • Мнения: 1 008
Според моето всичко е решил и теста е бил средно към много труден 🤷♀

# 483
  • Мнения: 456
Аз съм нещо натъжена от резултата...вкъщи винаги има високи резултати , под 15 на първи модул не пада...а на състезания нещо спича...има само 12т от първи модул, а 3 от задачите дори не е решил...на втория уж добре се е справил, но не знам дали ще има достатъчно...на всичкото отгоре излезе и му прилоша Sad

# 484
  • Мнения: 1 008
Е това не е критерии и с 12 на първи модул, ако е решил втори си има шансове. Не се знае и останалите деца как са се справили, масово на им е стигнало времето за първи модул и са играли на тото. Една грешна задача има моето дете от първи модул, сега я реши за две минути, но там не му е стигнало времето.

# 485
  • Мнения: 456
Една грешна от първи е повече от прекрасен резултат...да, няма гаранция, но ми се струва,че теста не е от най-сложните и предполагам,че ще има високи резултати...

# 486
  • Мнения: 29 518
Много зависи всички други дали са се справили. Винаги има шанс, докато не се види къде точно е детето в класирането.

# 487
  • Мнения: 456
Така е ,да:) просто ми е тъпо, надявах се на повече

# 488
  • Мнения: 427
Миналата година имаше по- ниски резултати в сравнение с по- миналата. Съответно се влизаше с по- малко точки. Всичко зависи децата как са се представили като цяло.

# 489
  • Мнения: 456
Да,гледах класиранията. Имало е деца,които и с 15 точки са влизали...всичко е относително. Ще разберем,когато излязат резултатите...

# 490
  • Мнения: 233
Лесен втори и труден първи модул - така коментира моето. На теста ще има 18 или 19 т., не се сеща какво е писал на една от задачите. Аз като гледам задачите и сравнявам с предишни години - ами, вероятно ще има повече високи резултати. Кой знае, може пък да е точно обратното.

# 491
  • Където морето целува небето...
  • Мнения: 2 655
Лесен втори и труден първи. Не му е стигнало времето на 1 модул. По принцип е инструктиран да започва от 16 задача, да решава до 20 и после да се връща на първа. Да, но квесторите не са разрешили да се започва от 16 и са ги гледали да са от 1ва задача. Съответно не му е стигнало времето за последните, които няма как да играе на тото, а са с повече точки. Силно съм разочарована от квесторите. Яд ме е, че не се е опълчил и да си решава както знае (явява се на пробен, където изкара много добър резултат и не е имало проблем от къде ще започне 1 модул).  Срещнах оплакване и отдруги родители, в друга стая, за същото нещо.
Втори модул му се е видял лесен.

# 492
  • Мнения: 89
Аз не мога да разбера, как някои родители си представяте деца 4 клас да се наложат над квестори с 20+ годишен стаж, които дори в някои случаи вероятно се опитват да направят услуга на децата, оказваща се уви мечешка. И на моето са му загубили няколко минути точно от модул едно с лекции по география, вероятно пак с добри намерения. Конкретно за случая попитах и според него няма как да те следят от коя задача започваш. Реално всеки си прескача, връща се и т. н,

# 493
  • Мнения: 383
Моята девойка напоследък е спек и каза, че като зацикли и се притесни, си прочита смешката и отпуска за малко и продължава (тя пререшаваше някакви стари, на които също имаше смешки). Иначе относно задачите - има няколко от първи модул с по 1 точка, които отнемат повече време, а този модул е за време все пак. Тя направо ги е прескочила да отметне другите, и накрая е успяла все пак да се върне на една от трудните. По нейна преценка още 30 мин й трябвали да реши всички.  Втори модул явно е бил лесен, гледахме в изи мат решенията - всичко е получила както там са ги дали. А каза, че за половината от времето го е свършила (втори модул). Та аз пък се замислих, дали не е по добър вариант да им дават двата в началото и да си преценят как действат.

# 494
  • Мнения: 2 285
...Та аз пък се замислих, дали не е по добър вариант да им дават двата в началото и да си преценят как действат.

Не е това идеята. Вече има други ключови състезания във формат с достатъчно време за спокойно обмисляне на решенията. Тук идеята е да се види кои деца могат да работят максимално концентрирано и ефективно и при високи нива на натоварване и стрес.

Общи условия

Активация на акаунт