Лидл 172 - февруарска винено-любовна

  • 85 709
  • 1 424
  •   1
Отговори
# 1 395
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
И аз имам същият, пиши, като ти отговорят, че и аз се чудех.

# 1 396
  • Sofia
  • Мнения: 22 572
И аз взех от червените портокали, не ги пропускам изобщо. Simple Smile
С купон взех микса шоколадови десертчета, добре че се сетих да маркирам...

И идея за готвене - закуска/десерт - много любим у нас  Бананов омлет с маскарпоне, захаросан джинджифил и шоколадови капки

Скрит текст:

# 1 397
  • Мнения: 2 582
За 1 месец в Лидл съм спестила , колкото с 1 пазаруване спестих в Билла Wink
Не е същото, защото в Била отчитат като спестени неща, които са на промоция, а в Лидл - само тези от купоните. Т.е. ако нещо е намалено, но не се взима с купон, не пише "вие спестихте...", изобщо не се споменава в бележката.
Вие тука станахте "присмял се хърбел на щърбел". Цените са вдигнати 2,3,5,10 ПЪТИ, а вие сте седнали да смятате +5 -5 стотинки.
Скрит текст:
Това е когато няма работеща икономика и веригата търтеии се е нагласила само върху малък кръг стоки, без които хората не могат. Виждали сме го вече. Ще имат да вземат ама ... само земи. Всички искат да не се промени статуквото им затова слагат надценки за да имат доходи в евро като доходите им сега в лева т.е. негласно се опитват да направят 1лев=1евро. По-големи доходи няма да дойдат от никъде, а само инфлация спекула и печатане на хартийки без покритие. Понеже няма кой да набере от дърветата евра много ще фалират други ще си търсят нов клон. Напомня ми ситуацията за ...

Последна редакция: чт, 02 мар 2023, 13:35 от netman71

# 1 398
  • Мнения: 2 101
И аз имам същият, пиши, като ти отговорят, че и аз се чудех.
Промениха го. Grinning

# 1 399
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Ах, гадини. То се очакваше, никой нищо вече не дава без пари.

# 1 400
  • Мнения: 1 348
Аз да питам за боба с лютеница и зелника как са, че утре ще ходя на пазар?

# 1 401
  • Добрич
  • Мнения: 797
Здраврейте, може ли мнение за робота, другата събота ще е наличен:

# 1 402
  • София
  • Мнения: 18 288
Харесвам робота, имам го от юни 2020 г., чисти през ден.
Без проблеми се качва върху килим, но не много дебел.
Но е само за чистене,  няма моп за миене.
С 3 г. гаранция - какво повече да искам от Роби?

# 1 403
  • Мнения: 9 435
Харесвам робота, имам го от юни 2020 г., чисти през ден.
Без проблеми се качва върху килим, но не много дебел.
Но е само за чистене,  няма моп за миене.
С 3 г. гаранция - какво повече да искам от Роби?

Как се справя върху килима? Имам килим и мокет и се чудя дали ще свърши работа?

# 1 404
  • Пловдив
  • Мнения: 1 237
Здраврейте, може ли мнение за робота, другата събота ще е наличен:

Аз също имам робота от 2021 и съм изключително доволна при мен се качва на дебелия персийски килим и чисти перфектно без проблем, всеки ден е в експлоатация, за тези пари е страхотен няма какво повече да искам от него.

# 1 405
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 248
Аз съм лудата с ютиите Simple Smile
Тази новата я нямам, ама не искам вече, мирясах за момента. Сега искам парогенератор, но няма кой да ми угоди. Та, като почна работа първо такова ще си купя.
Някой има ли опит скръглия моп Виледа от следващата седмица.
Чудя се между Виледа и Лиефхайт, защото моят го счупих.само телескопа и парцалчето останаха, иначе самата джаджа я потроших.... Някак си.

# 1 406
  • София
  • Мнения: 6 296
Препоръчвам Vileda!

# 1 407
  • Мнения: 7 984
За боба с лютеница- взимала съм преди време- лютеницата е вкусна, но боба " дрънчеше". Не знам дали е до партида, но не повторих покупката.

# 1 408
  • Мнения: 2 183
Здравейте, бих искала да попитам дали някой е ползвал този сешоар, наличен от днес?

# 1 409
  • Мнения: 1 035
Отговора на Лидл за подвеждащи купон:
   "Благодарим за Вашата обратна връзка.
За всеки един купон в онлайн приложението има подробна информация за това кога и при какви условия може да използва, както и на каква стойност е или какъв процент отстъпка е заложен към него.
В допълнение бихме искали да Ви уверим, че в ежедневната ни работа се стремим да отговорим на желанията и очакванията на всички наши клиенти и да оставим у тях приятно усещане от времето, прекарано в магазините на Лидл. Полагаме непрекъснати усилия за подобряване на качеството на обслужване на клиентите ни. Именно затова високо оценяваме всяка обратна връзка, която получаваме.
Благодарим Ви!"
        Последва нов имейл от моя страна, с тази грешка на някои без отговорен служител сигурно е имало много излъгани, а те излизат с номера, че всичко е описано.

Общи условия

Активация на акаунт