Проблем при отказ от Рейнбоу прахосмукачка?

  • 1 093
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,
след емоционално съгласие в дома ни за закупуване на система за почистване - Рейнбоу Reinbow
два дни по-късно и без да сме я използвали - искаме да се откажем и да я върнем. Разопакована е разбира се.
В договора пише  - При сключване на договора за продажба извън търговския обект на продавача или лизингов договор , купувачът има право да се откаже писмено от договора в 14 дневен срок, от датата на предаване на системата.
Знам, че ще дължим някаква неустойка въпреки, че не сме чистили с нея- ще измислят нещо, за което да се хванат.
Моля, ако някой е минал по този път да сподели.
Договорът е сключен при плащане чрез договор за кредите към TBI
но договор с TBI още няма подписан - само одобрение - уж! Въпреки, че не знам дали и тук няма да изскочи проблем.

Последна редакция: сб, 25 фев 2023, 17:19 от Meganomika

# 1
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 15 954
Нямате проблем, просто още не сте писали до продавача, че искате да се откажете както вече знаете, че пише в договора. Обадете им се, ако трябва се вижте на място и им връчете лист хартия с такъв отказ.

# 2
  • Мнения: 5 257
За какво да се хваща продавача? Щом договорът е сключен извън търговския обект или лизингов договор, имате право да се откажете. Не би трябвало да има неустойка.

# 3
  • Мнения: 1 886
Преди година имахме същия проблем. Идваха да ни я презентират у дома и ни обедиха да я вземем. Обаче после решихме, че искаме да я върнем. Обадихме се на тия които идваха у дома. Те дойдоха да я вземат, дадоха ни телефонни номер там на шефа. Звъннахме му и отидохме в офиса, разписахме документи, че се отказваме и платихме 80 лв. За това, че машината била отворена.

# 4
  • Мнения: 1
Здравейте, може ли да ми пишите на лично съобщение. Имам същия проблем.

# 5
  • Мнения: 1
Здравейте, може ли да ми пишите на лично съобщение. Имам същия проблем.
Здравейте, как разрешихте казуса? Ние изпаднахме в подобна ситуация. След убедително представяне на продукта, бяхме убедени да вземем същия на лизинг за 4 г. Сключихме договор за покупка( при сключването му служителката им бързаше много и допусна пропуски в попълването му), кандидатствахме за лизинг и получихме одобрение. До подписване на лизинговият договор не се стигна, тъй като представителката на Рейнбоу ни размотава 5 дни, което ме усъмни.  Подадохме приложение 6 за  отказ и връщане  на стоката. Нямаме сключен лизингов договор и авансово плащане. В телефонен разговор с Рейнбоу ми казаха, че трябвало да заплатя сума за всяка използвана, увредена или липсваща част, в това число найлонова и картонена опакова. Сега очаквам да дойдат и да си вземат уреда. Въпросът ми е: Имат ли право на тези техни парични претенции и мога ли да откажа принуда за плащане на такива суми?

Последна редакция: пт, 07 юли 2023, 09:22 от Един потребител

Общи условия

Активация на акаунт