Изпитани сайтове за парфюми - март 2023

  • 97 956
  • 783
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 466
Отлично предложение за Ungaro Diva https://monna.bg/product/emanuel-ungaro-diva-parfyumna-voda-za-zheni-50-ml
И още едно изкушение, което ако се окаже спряната версия 2007 г. с автор Кюркджян, е направо за без пари https://monna.bg/product/emanuel-ungaro-ungaro-parfyumna-voda-za … heni-90-ml-tester
За сверка Амазон https://www.amazon.de/-/en/Emanuel-Ungaro-Female-Parfum-90ml/dp/ … =B0954SGJ1P&psc=1 в Product description. Според запознати чевените плодове придавали вайб, подобен като при "Бакардин".

Последна редакция: сб, 04 мар 2023, 21:12 от Никой като Някой

# 136
  • Мнения: 66
Ellinor*, Благодаря за споделеното. Посетих Sephora/Парадайс/ и вече имам Coco Mademoiselle Intense 100ml. за 219лв. На касата попитах имат ли мостри. Момичето беше любезно и ми даде три мостри, доволна съм.

# 137
  • Мнения: 3 535
Ungaro Ungaro преди доста време купих от носталгия, но май не съм имала него, а Ungaro Love Kiss, който много харесвах
https://www.fragrantica.com/perfume/Emanuel-Ungaro/Ungaro-Love-Kiss-15484.html
Подарих го наскоро на майка ми, за мен беше неносим  и правех асоциации с едновремешното веро в бутилки от литър и шампоан Па-Па, Кря-Кря Tired Face От време на време го срещам из сайтовете като цената за продукт е малко над 35.00лв. Не знам дали е спрян, но опаковката определено е сменена с това кичозно шише.

# 138
  • Мнения: 211
Вие поне влизате с дънки, аз от известно време ходя със спортно долнище и кок, ала сега ставам.... Ми харесва ми да не ми обръщат внимание и да им гледам физиономиите SmileSmileSmile
Пазаруването в Сефора вече е някакъв мазохизъм. Всеки път ме гледат като някакъв престъпник. Един ден бях тръгнала на разходка - дънки и суичър, но случайно минах през сердика център, влязох в сефора набързо. Ами явно съм изглеждала бедна и ме гледаха като пепеляшка след 12ч.

Не се доближиха дори до моята особа, което ми даде възможност да помириша всички парфюми, които искам и да си ги купя онлайн.

Пазаруването онлайн от Сефора дори няма да го коментирам! Не знам в кой век са те, но аз съм в 21-ви!

Имам ваучер за тях, който получих за рождения си ден и събирам смелост за това “преживяване”, което ме очаква.

Загледах някои Шанели, но днес нямаше как да отида до мола и да ползвам промоцията. Утре сигурно нищо няма да има останало. Ще поръчвам онлайн.

# 139
  • Мнения: X
Вие поне влизате с дънки, аз от известно време ходя със спортно долнище и кок, ала сега ставам.... Ми харесва ми да не ми обръщат внимание и да им гледам физиономиите SmileSmileSmile
Пазаруването в Сефора вече е някакъв мазохизъм. Всеки път ме гледат като някакъв престъпник. Един ден бях тръгнала на разходка - дънки и суичър, но случайно минах през сердика център, влязох в сефора набързо. Ами явно съм изглеждала бедна и ме гледаха като пепеляшка след 12ч.

Не се доближиха дори до моята особа, което ми даде възможност да помириша всички парфюми, които искам и да си ги купя онлайн.

Пазаруването онлайн от Сефора дори няма да го коментирам! Не знам в кой век са те, но аз съм в 21-ви!

Имам ваучер за тях, който получих за рождения си ден и събирам смелост за това “преживяване”, което ме очаква.

Загледах някои Шанели, но днес нямаше как да отида до мола и да ползвам промоцията. Утре сигурно нищо няма да има останало. Ще поръчвам онлайн.

Да, там не си ли с балната рокля, не съществуваш. Много грозно отношение.

Помня как преди пандемията с една приятелка бяхме на шопинг, накупихме доста гримове. Първо обаче обиколихме парфюмите и охраната вървеше след нас като пале след майка си. Много видно и грозно…

# 140
  • Мнения: 5 300
Не мож ме биете. 🤣 Аз в мола съм ходила и със домашен клин с ботуши, под якето горнището от пижамата. Приемам го като да ида до кварталния магазин, иначе съм все нагласена с грим и рокли, ама за мола не мога да се вдъхновя.😁
Днес ми подариха Boss The Scent, приятен аромат, но хич не е траен при мен.

# 141
  • Мнения: 1 437
Цените на Мемо тук ми се виждат доста добри. Дават код за 10% при абониране за бюлетина им.
https://monna.bg/shop/?keyword=Memo

# 142
  • Мнения: 655
Привет!
Поредни благодарности за прекрасната тема и на прекрасните хора, споделящи находки и оферти тук! Flowers Hibiscus
Пазарувам онлайн основно...  и почти непрекъснато.
Доста приятни цени на някой аромати на Xerjoff в parfium.bg.
Уж, подаръци за дамите, но май кавалерите ще облажат. 
Скрит текст:

# 143
  • при морето
  • Мнения: 911
Абонирах се,но никъде не ми дават код за 10%....
 
говоря за това
https://monna.bg/shop/?keyword=Memo
Изписва ми ,че промокодовете ще бъдат активни веднага щом приключи кампанията
 
Тия хора добре ли са?

Последна редакция: нд, 05 мар 2023, 01:36 от Winter fairy

# 144
  • Мнения: 1 437
При мен също имаше проблем през лаптопа, но през телефона ми даде код.

# 145
  • Мнения: 4 679
Не се сърдете на момичетата, че толкова им е капацитетът и не са чували, че често най-платежоспособните изглеждат най-невзрачни (по техните критерии), все пак, не могат да излязат от родното клише “докарала съм се на клоун, защото не знам що е стил и мярка”. Аз не очаквам чак такива способности от тях да третират всеки еднакво, но не разбирам, защо трябва да ме радва, че са ми отпуснали мостра, след като съм им напомнила за нещо, което е тяхно задължение.
Драми няма, в края на краищата, губят накрая физическите магазини в България при липса на ангажимент да обгрижват клиентите.

# 146
  • Мнения: 4 256
Темата с обслужването я дъвчем през година. Нещата по целия свят са много комплексни.

Да, сега ще кажете иди в Германия, Франция, бутиците  и виж как и тогава говори за България.

Аз пък ще ви отговоря, направете си бизнес, вижте как се наемат хора, вижте какви хора кандидатстват, какви възможности имат.  Заплатата, дори не я коментирам, и XXXXX лв заплата да дадете, вижте кой ще кандидатства, вижте кой ще дойде. Дори това не е основен фактор, хората са много различни, а най-важното е, че ги няма!

Пак казвам, заплатата на тези хора почтни няма значение за обслужването. Всичко е до самите хора, а тях ги няма на всякакво ниво. Изключая IT , където са като по време на соца - един работи и до него назанчени 5 за бекъп.

Сега ще кажете : "Нас това не ни вълнува, ние искаме обслужване!"

Да, прави сте и аз искам това, но действителността е различна.

Ще споделя и моят опит в Сефора в The MALL. Никога не съм имал проблем с обслужването. Да, винаги идват и питат можем ли да помогнем с нещо, но човек винаги може да каже: "Мисля, че се оправям, ако има нещо ще ви извикам, благодаря".

Никога не са ме следили, освен охраната. И това е груб, но логичен процес, тъй като много се краде, постоянно влизат лелки с дълбоки чанти и бързи ръце. Те са длъжни да следят!

Разберете ме добре, пари има за бизнеса с парфюми и много други, човечета няма!

# 147
  • Мнения: 72
Единственият физически магазин, от който от 15 години си купувам парфюми, е един близо до нас, с чиято собственичка се сприятелихме покрай манията ми по гримове и парфюми. Имах си и отстъпка като лоялен клиент и пълни торби с всякакви мостри. Откакто обаче открих оналйн магазините и то, о, чудо, с оригинални парфюми с цени почти наполовина от тези в любимия ми магазин, си го подминавам без угризения. Всички физически магазини за парфюми по моловете ги ползвам само за да тествам парфюмите. Аз от много отдавна не се захласвам вече по нищо от луксозните марки, интерес предизвика у мен само нишът, знам снобско е, но почти всичко мирише еднакво в основата си, някак повърхностно. Та, да живеят онлайн магазините с техните оферти, попадения, изпаднали от някой склад 2-3 бройки от спряни парфюми или все още нереформулирани партиди.... И разбира се има какво да се желае понякога в обслужване, доставка, мостри и т.н., но аз лично големи гафове не съм имала с онлайн магазините, от които пазарувам, а те са си редовните от първа страница.

# 148
  • Мнения: 1 395
Благодаря за прекрасната тема.Пазарувам основно от онлайн магазини и съм доволна,не съм имала проблеми.

# 149
  • Мнения: 4 256
Хайде и още нещо се сетих да споделя.

Нека всеки си сложи ръка на сърцето и да каже, колко пъти е влзизал в Сефора, Дъглас и прочие и е тествал парфюми, но не купува от тях, само тества.

После цените без аналог не са там, а онлайн. Да не мислите, че тези консултантки са гупваи и не разбират. Ами ако са на заплата + % и трябва да направят всичко, за да си изкарат заплатата на края на месеца?

Не е ли логично, да искат да ни следят и да искат да ни продадат нещичко?  А ние сме там само за тест, нищо друго и е логично да сме подразнени!

Изключвам хора, които целенасочено виждам как влизат и се парфюмират преди работа!

Изключвам хора, ежедневно влизащи и просещи отливки или мостри, ей така за спорта, защото може да мине!

Вие тези неща забелязвате ли ги?

А колко пъти има цени без аналог на Chanel, Dior?  А колко пъти предпочитате немския Дъглас пред нашия. А за нашия какво остава? Трохи!

Общи условия

Активация на акаунт