Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са отзивите за продуктите на марките Only, b.young и s.Oliver, закупени от About You?
Какво представлява код за отстъпка и как да го използвам?
Как да подадете рекламация за скъсан панталон?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са отзивите за продуктите на марките Only, b.young и s.Oliver, закупени от About You?
Отзивите за продуктите на марките Only, b.young и s.Oliver варират в зависимост от клиента. Някои клиенти са доволни от артикулите, които са закупили, като например прилепналите панталони Only им стоят добре и късите панталони b.young са идеални за тях. Въпреки това, други се оплакват от проблеми с размерите, качеството или цената на продуктите.
-
Какво представлява код за отстъпка и как да го използвам?
Кодовете за отстъпка са специални кодове, които могат да бъдат въведени по време на покупка, за да се получи отстъпка. Някои потребители споделят различни кодове като 'FABMAMA15', 'NAUM15', 'IRINAT15' и 'ANGI15', които предоставят различни процентни отстъпки. За да ги използвате, просто ги въведете в съответното поле за код за отстъпка при финализиране на покупката.
-
Как да подадете рекламация за скъсан панталон?
Ако вашият панталон е скъсан само след носене два пъти и размерът му е правилен, имате право на рекламация. Законът предоставя право на рекламация до 2 години след закупуването на продукта. В този случай се препоръчва да се свържете с обслужващия екип на магазина, от който сте закупили панталоните, за да започнете процеса на рекламация.
-
Има ли проблеми с липсващи поръчки в акаунта?
-
Какви са наблюденията за доставките с Еконт?