Време е за ИКЕА! - Юбилейна тема 40

  • 40 099
  • 744
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 8 266
От половин час се балтавя и не мога да се оправя. Човек като зацикли и сигурно повтаря едно, и също грешно действие... Искам да направя поръчка до магазина и да си я взема като я съберат, но не мога да променя доставката. Тоест, не намирам от къде! Дава ми доставка до дома и възможност за изчисление на таксата, а аз искам до магазин. Моля ви, помогнете, защото се почувствах като идиот! Нито през приложението откривам от къде се променя, нито през браузър. Това болднатото Доставка, не е активно.

# 601
  • Мнения: 5 357
Горе, над избора на пощенски код

# 602
  • Пловдив
  • Мнения: 4 150
При мен непосредствено над доставка до дома има избор за доставка до магазин:

# 603
  • Мнения: 8 266
Ами нали затова дадох скрийншот, няма го това нещо над пощенски код.
Обяснявам си го само с едно - сигурно дневния лимит на онлайн магазина е запълнен и затова няма бутон за промяна на начина за доставка, и избора до магазин съответно. Друго обяснение нямам. Утре ще видим дали е така.

# 604
  • Мнения: 5 357
В кой град сте? Там има ли магазин на Икеа или център за поръчки?
Пробвайте да напишете пощенския код.

# 605
  • Мнения: 8 266
В София съм. Като напиша пощенски код, ми изчислява доставка 18 лв, но не ми дава възможност да избера доставка до магазина. От нас до магазина е 15 мин с кола, ще отида да си взема поръчката. Утре, ако не се появи бутон за избор на начин за доставка, ще им звънна да питам какво е това пък сега, но все се надявам, че е заради дневния лимит.

# 606
  • Мнения: 5 630
Ако причината е лимита ще ви излезне града в сиво както е Пловдив в момента, но София не е с надминат лимит и може да се избере.

Трябва да натиснете надписа магазин Икея, за да се покаже падащото меню.

# 607
  • Мнения: 8 266
Сега като седна на лаптопа, ще видя има ли ги тия менюта. От телефон не става, нито през приложение, нито през браузър.

# 608
  • Мнения: 5 630
От телефона също става, пробвах, натискаш върху надписа Магазин IKEA и тогава излиза падащото меню за избор на магазин.

# 609
  • Мнения: 8 266
Аз ли не обяснявам правилно, вие ли не ме разбирате... Нямам го този бутон! Никъде го няма. Нито в приложение, нито в браузър през телефон, нито на лаптопа в страницата на Икеа. В профила съм и логната.

# 610
  • Мнения: 5 630
Обяснявам, че не е бутон, а надпис. Пробвайте като изпразните кошницата и я напълнете отново и си минете по всички менюта.

# 611
  • Мнения: 8 266
Вижте "бутон" се нарича всеки надпис в страница, който е активен и като се кликне на него, се отваря меню. Тук няма такъв надпис! Над този прозорец от вашия скрийншот с цената, няма надпис Магазин Икеа. Няма сектор "Как ще получите поръчката", нямам избор как да получа поръчката. Много благодаря, че се опитвате да ми помогнете, но ако ги имаше тези неща, щях и сама да се справя, просто не знам дали не са някъде в скрито меню от настройките, което аз пропускам. На видимия панел ги няма.

# 612
  • Мнения: 5 630
Може би я няма вече тази опция, защото вече е избрано и натиснато до дома, даже системата се вижда, че ви е изчислила колко ще ви струва доставката. Пробвайте с изпразване на кошницата и отново да направите всичко.

# 613
  • Мнения: 8 266
Писах им с въпрос за проблема, отговориха ми веднага на имейл да изброя какво искам да поръчам. Не обясниха каква е причината за невъзможността за избор. Предполагам, че има някаква софтуерна причина за това и вината не е моя. Написах какво искам да поръчам и чакам отговор. Благодаря наистина много, че се включихте!

# 614
  • Мнения: 5 357
dia4ti, няколко пъти ти се каза да изпразниш кошницата и да минеш отново по същите стъпки. Ти направи ли го? И според мен това е най-доброто решение. Някъде назад в стъпките ти вече си избрала адрес или си посочила, че е до дома доставката. Затова единственият начин е да изпразниш кошницата и да повториш всичко отново. А също така не е лошо да си погледнеш настройките на профила къде какво си написала като адреси за доставка.

Сега си си решила проблема, но е... до следващото ти online пазаруване.

Тези от поддръжката на online магазина, с които ще се свържеш по телефона, не обясняват по-добре отколкото тук ти се каза. Нямат софтуерен проблем, защото всички останали виждаме този надпис. Има редки случаи всички да виждат едно, а ти друго, но твоят не е от тях според мен тъй като и на телефона си не виждаш такъв надпис.

На мен ми се е случвало да не ми влизат в кошницата разни продукти, които слагам.
Скрит текст:
Пробвах на телефона и видях, че там всичко е ок. След това пробвах и на служебния компютър - и там всичко беше ок. Оказа се неъпдейтван браузър, в сериозна комбинация с модифициран Windows и програмка за премахване на реклами. Но локализирах, че явно е нещо при мен, а не софтуерен икейски проблем точно с 2 пробвания - едно през телефон, и второ през друг компютър.

Ти не пробваш каквото ти се казва и чакаш някой с магическа пръчица да оправи проблем, който Икеа, за момента поне, нямат.

Общи условия

Активация на акаунт