Полетът ни беше много рано сутринта на 10.03. с wizzair и ни уведомиха на 08.03. (честитка за Осми март) малко преди 18 часа.
Поисках да ми бъдат възстановени парите по карта, но мисля, че ги получих, след като се бяхме вече върнали. В рамките на около половин-един час взех билети за отиване с Bulgaria air, с които пристигахме с разлика половин час по-късно на CDG (в 09:10).
На връщане бяхме с Wizzair, като разбира се, се притеснявах да се се повтори същата история, но поне можехме да останем още няколко дни и не бяхме притиснати от време, резервации, купени билети и хотел.
Обожавам Париж, но да стигнеш до него понякога е истинско предизвикателство. Ние бяхме там точно в разгара на стачките. Не усетихме нищо реално, само посещението на Айфеловата кула бе повлияно. В момента, в който се настанихме в хотелската стая, получих смс, че е възможна отмяна за следващия ден. Говорих с центъра им за обслужване клиенти, не бяха особено запознати, казаха ми само да следя сайта. На другия ден действително бяха отменени посещенията (получих отново смс), но успях да запазя веднага онлайн за ден преди да си тръгнем - имаше свободни часове.