Arda tur

  • 1 083
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ТЯХ!

Изключително нагло поведение на някой от шофьорите!
Просто съм възмутена как може да се отнасят с пътниците като с някакви мижитурки и да се опитват да те унижават!
На въпросът за България ли е автобусът ти се отговаря с “НЕ МОЖЕШ ЛИ ДА ЧЕТЕШ МА” (оказа се, че е за Гърция, но е спрял на мястото където се очакваше този за България)
Без значение кога си закупил билета и кое място пише на него, те те слагат както си искат и ти нямаш право на глас!
Един разклонител с 6 гнезда от които само 4 функциониращи за пътниците!
Абсолютна неорганизация губене не време в разместване… малки деца и възрастни хора са размествани по няколко пъти и са оставяни по 30 минути в невидение къде в крайна сметка са местата им… закъснение в рамките на 30-40 минути за тях са обичайни и дори напълно нормални.
Никога поввче не бих пътувала с тях!
В автобус Бургас-Истанбул всички шофьори са турци… няма как да говориш с тях да попиташ какво се случва на граница къде трябва да чакаш или каквото и да било.
Извинявам се да дългата тема, просто съм възмутена как изобщо е възможно да е толкова голяма анархия.

# 1
  • Мнения: 21 275
Арда Тур нас ни пропуснаха преди 2 години от Равда да ни вземат, при платени билети в двете посоки още преди заминаването,после ни взеха след около 30 мин и ни зарязоха в Хасково,а билетите бяха до Кърджали.

# 2
  • Мнения: 5 012
Шофьорите са турци, но от България и много добре знаят български.Правят се, че не разбират, за да не ги питат нищо.

# 3
  • Мнения: 5 268
Нямам впечатление от автобусите им, но телефонното обслужване и информация са отвратителни. Имала съм общо с лелите от Пловдив. В друг случай бих се изразила учтиво, но това са едни нагли, но пък неинформирани грубиянки. Дори директно затварят телефона, ако не зная нещо, повишават тон на клиентите, сопкат се, отказват да дадат информация, не изслушват... На мен от първо лице са ми известни два случая (търсела съм ги заради наши лични гости за съжаление), в кръга ми пък са поне четири.

Аз лично не ги препоръчвам на никого, има достатъчно други фирми.

# 4
  • Мнения: 5 012
Как да са информирани и да знаят, като се сменят на 2-3 месеца, докато се научат и напускат.

# 5
  • Мнения: 5 268
Да, напълно вероятно. В единия случай ставаше обаче въпрос за пратен от тях билет, който даваше различна информация от тази на сайта. Обикновено би трябвало да се извинят за разминаването, но... Аз наистина никога не съм чувала такава груба и проста жена по телефона, другите от фирмата също не бяха много любезни, но тази директно ми изкрещя в слушалката, че няма да ми каже и ми затвори Flushed Joy

# 6
  • Мнения: 5 012
Ако видите собственика, тази ще ви се стори любезна.

# 7
  • Мнения: 5 268
Е, той сигурно е Биг Бизнис Smile Извинявам се, но наистина се смея с глас, защото съм убедена, че имаш пълно право, а можем само да погледнем с хумор на положението.

# 8
  • Мнения: 5 012
То е жалко, нови, хубави, луксозни автобуси, да не можеш да си задържиш персонала и клиентите.

# 9
  • Мнения: 8 823
по цяла европа ни излагат

# 10
  • Мнения: 5 268
нови, хубави, луксозни автобуси,
Ами, явно и автобусите им са "по програми" - обърни внимание на нулите Blush

# 11
  • Мнения: 5 012
Може и по програми да са, но автобусите са нови и луксозни.Целия им автопарк е нов.Срамота е при наличието на такъв автопарк да не можеш да си задържиш шофьорите, билето продавачите и другия персонал.Всеки месец имат обяви във джопса и Бюрото по труда.И не само за автобусите, ами и за комплекса им ,,Райски кът". Заплатите им са нормални, ама отношение от собствениците под всяка критика.

Общи условия

Активация на акаунт