Дюни Роял Ризорт - 2023 / 2024 / 2025 г.

  • 40 157
  • 423
  •   2
Отговори
# 345
  • Мнения: 2
Здравейте! И аз да си кажа мнението, което хич няма да се хареса!
До днес бяхме в Марина Роял Палас 5*, аз, съпругът ми и дъщеря ни, която е на 1 годинка, 11 нощувки.
Първо пристигнахме в 21.30ч. вечерта и стаята ни не беше подготвена, леглата не бяха събрани и още по-лошо, нямаше кошарка за детето, което беше изморено от пътя и почти заспало. Та се наложи в 22ч. да слагат кошарка. Нямаше и топла вода временно, за да я изкъпя. И тези две неща не изкараха извън нерви, защото детето ми е на първо място!
Платили сме за стая с изглед към морето, да, вижда се морето, ама е над паркинга, тъпо. Рецепционистката ми казва, че няма какво да направи, да си лягам без да си разопаковам багажа и утре да потърся мениджъра. Разбира се останахме в тази стая, защото знаете с колко багаж се пътува с дете на 1 година. Иначе стаята ни беше доста амортизирана! Ама иначе е 5*хотела и е 520 лв. на вечер!
Детето ми няма с какво да се храни от all inclusive-а, защото бейби корнера е 4 пюрета и 2 каши, които са за бебета на 4-5 месеца, и съответно нося и храна за нея.
Продължавам с храната за възрастните, еднообразна, каквото не сме изяли на вечеря, го готвят за обяд и така. На закуска, евтини колбаси, кифлички, милинки, мекици, принцеси, яйца, нищо по-особено и никакво разнообразние, всеки ден една и съща. Ниско качество продукти! Та последните дни си ходихме в Созопол да си хапваме хубава храна и риба.
Плажа, уж не се запазват шезлонги, ама нахвърляни хавлии още в 8ч. Шезлонгите са вече доста старички и провиснали.
Искаш да си запазиш вечеря в италианския ресторант, обаче той работел два дни само и нямало места, ама иначе си платил за 11 нощувки.
Два дни стаята ни не беше чистена, камериерката идва в 14.00 ч., когато детето ми спи и само ми сменя хавлиите, имала много стаи за оправяне. Тя сигурно не е виновна, малко хора, много работа.
И върха на всичко е как очилата на мъжа ми се “изпариха” от стаята. Ама то си го пише в нета да внимаваме.
И спирам да пиша, че имам още много да разкажа. А за контингента туристи…няма и да отварям тема!
Обаче съм благодарна на персонала в ресторанта и лобито, защото са млади, неопитни, обаче много старателни, вежливи и усмихнати. И на момчетата и момичетата, които са дошли от Казахстан, Узбекистан, Египет, Молдова и др. да работят каквото им кажат. Та на тях им желая успех и дано има по-щедри туристи, защото кой знае за какви стотинки са дошли да работят.
Хубаво лято на всички!

# 346
  • В.Търново
  • Мнения: 7 491
Хотела няма ли камери в коридорите, за да се прегледат записите. Аз не бих оставила нещата така. Кой знае колко неща още са откраднати.

# 347
  • Мнения: 3 423
Това с почистването във времето за почивка явно е практика или слаба организацията по морето като цяло, не знам. Миналата година в Мирамар беше същото, хем слязохме и помолихме на рецепция ако има как поне за част от престоя да се съобразят, е, не. Идват ми по 3 в 14-14.30, искате ли почистване, все едно шоколад ще ми дават. Еми искам, ама двете ми деца спят вътре, как да стане? Изобщо даже не искаха да влязат, мъжът ми единият път им изнесе той кошчетата, за да ги изпразнят. Много ми е тъжно да чета мненията тук, следя темата, защото никога не сме ходили на Дюни, а отзивите за комплекса като идея, зеленина, плаж са страхотни, но като им видя снимките особено от стаите, и цените, които са като в чисто нов хотел, все не се престрашавам. Дано се намери добър стопанин и разумен инвеститор, който да се погрижи за това място, което изглежда без аналог по толкова много параметри, стига да се поддържа.

# 348
  • Мнения: 21 602
Това със следобедното "почистване" е чисто отбиване на номер. Ясно им е че повечето хора си почиват а не са в жегата на плажа и отчитат желание без да е осъществено. Също така мен като турист не ме интересува колко много стаи имала за почистване камериерката, понеже от своя страна дружеството на което съм платила почивката не се интересува как съм изкарала парите за нея и дали ми е платил работодателят, ами си иска цялата сума без коментар и то месеци преди да ползвам услугата.

# 349
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 399
Като работила в хотел ви съветвам -може да оставите на рецепция часовете в които желаете да,ви се почиства стаята .Така няма недоволни, на камериерките също им е по-удобно.

# 350
  • Мнения: 1 351
Какви са тези 5* хотели, в които няма мениджър денонощно и камериерките безпокоят гостите??? Angry
На вратата няма ли табела подобна на тази: https://www.freepik.com/premium-vector/please-disturb-make-up-ro … sign_30162338.htm

# 351
  • Мнения: 21 602
То и да има такава табелка, все пак стаята някога трябва да се поизчисти, нали? Аз обикновено ако съм вътре и почука камериерка, се уговарям за след няколко минутки и излизаме тогава, не съм имала проблеми досега с почистването.

# 352
  • Мнения: 1 351
Всеки уважаващ себе си хотел по света има такава табелка, която клиента окачва на външната дръжка на вратата. Когато камериерката види червения цвят, няма и да почука. Ща влезе само, ако види зелената страна на табелата. Когато клиента излиза от хотела и остави ключа на рецепцията, служителя там се обажда на камериерките и стаята се изчиства независимо от табелката. Просто е...

# 353
  • Мнения: 2 556
Не всеки има такава хотелска култура. Иначе и за двете страни е удобство.
Ще ми бъде интересно в каква посока ще са следващите отзиви в темата. Особено от хора, които имат предишен опит с комплекса.

# 354
  • Мнения: 21 602
Ох, има места, в които не се оставя ключа на рецепцията, защото са решени архитектурно така, че помещенията за настаняване са отдалечени от нея. Не става въпрос за хотелска култура, а за политика на самия курорт. Сега представете си във вилите в Дюни да ходи всеки до рецепцията на Белвил, за да оставя ключ или карта за да заяви почистване. Нелепо и неудобно. И това не е само в Дюни впрочем.

# 355
  • Мнения: 2 556
За ключ дори и не мисля да оставям в Дюни, независимо къде сме били настанени. Но табелка на дръжката на вратата е добра практика.

# 356
  • Мнения: 1 351
Когато има желание - ще се намери решение.
Когато няма желание - ще се намери оправдание.Laughing

# 357
  • Мнения: 419
Табелки за почистване или не ме безпокой разбира се че има. Някои от гостите си бяха поставили по вратите.
При нас камериерката идваше сутрин, като отивахме на закуска (бяхме в началото на коридора и вероятно започнаха от нас). Аз от почистването съм доволна. Всеки ден се чистеше, сменяха хавлиите, смениха и бельото през няколко дни.
В самия комплекс,  по алеите, също редовно се чистеше, дори на няколко пъти видях жени да оправят цветята и храстите (махаха изсъхнали/прецъфтели цветове, плевяха). На плажа също беше чисто. В ресторанта видят ли празна чиния на масата веднага питат може ли да я вземат.

# 358
  • В.Търново
  • Мнения: 7 491
Всеки уважаващ себе си хотел по света има такава табелка, която клиента окачва на външната дръжка на вратата. Когато камериерката види червения цвят, няма и да почука. Ща влезе само, ако види зелената страна на табелата. Когато клиента излиза от хотела и остави ключа на рецепцията, служителя там се обажда на камериерките и стаята се изчиства независимо от табелката. Просто е...
Повечто вече са с карти, а и да има ключ ние не сче го оставялии на рецепция

# 359
  • Мнения: 2
Табелка имаше, аз не съм я слагала, защото бях с детето и не счетох за нужно. А и имах крещяща нужда да ми вземат боклука. Аз забележка за чистенето нямам, защото са наистина малко хора и следващите дни, след като обърнах внимание на мениджъра, идваше в 8.30ч. първо при нас.
Но ще ви кажа какво ми казаха мениджърският екип, като помолих да дойде някой в 17.00 ч. на втория ден да ми изчисти, отговорът беше, че смяната на камериерките свършвала в 16.00 ч. и дежурната ще дойде само да ми вземе боклука и да смени хавлиите. За мой късмет дойде една мила дама и ми оправи всичко. Да не говорим терасата каква е от лястовичките и за една сутрин става цялата минирана, а за два дни да не ви говоря. Но те са птички и ни пееха хубаво.
Много си е занемарено! За мен лично плажът продава това място, защото слизаш и си на плажа.
За очилата ми казаха, че не е възможно, абсурд било! Но аз съм си виновна, не се ставят такива скъпи неща ей така отгоре. Ама нали е 5*!
Иначе парковете са много красиви, има много пространство за разходка. Много е приятно, особено както сме ние с по-голямо бебе. Има и животинки.
Тук видях една дама, мисля, че беше писала за август, че водата била мръсна и миришела. Ще се радвам, ако някой друг сподели, защото бабата и дядото искат да водят пак детето там, въпреки всичко изписано от мен.
А и не искам да създавам впечатление, на някой може да му хареса и храната, и мястото, и да не му правят впечатление нещата, които на мен ми правят. Но…някакси ми се струват доста парите за полуфабрикати, примерно. Само да вметна, че дори не сме обядвали.
И до колкото разбрах от други хора на плажа, хотел Марина Бийч не работел, защото не бил започнал сезона и настанявали тези, които имат резервации за там, в Роял Палас.

Общи условия

Активация на акаунт