Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 74 102
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 726
Тръгнах да си издирвам един лак за нокти, който поръчах април  и трябваше да пристигне юли месец, но така и не дойде.

Миналата седмица писах на продавача, че го няма отговгориха ми следното:

Dear Friend,
Thanks for contacting us and we are so sorry for the unexpected inconvenience to you.
We just checked the latest online shipping news show that your item have arrived at your country already, it may be delayed by Customs or postal office.
Could you please wait for some more days or you can contact your local post office for more details?
If you still could not find your items there, please must contact us again.
We won't let you suffer any lost and will give you a prompt reply.
Best regards

В пощата го няма, днес пак ще проверя.
Преди малко в др група ми дадоха линк към сайт за проследяване. Там като въведа номера последната информация е тази:

03.05.23
Arrived at Facility
Bulgaria
 SUNYOU - SYTRACK
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.
Is my package stuck in transit?
Is my package stuck in customs?

Сега какво да предприема? Не ми се вярва  да са го задържали на митница, пратката е от един единствен лак на стойност $ 3.20 и не виждам защо да го задържат, ама знам ли...

# 121
  • Варна
  • Мнения: 284
3 месеца не го потърсихте?! И поне един тракинг номер да бяхте дали като търсите помощ!

# 122
  • Мнения: 1 726
3 месеца не го потърсихте?! И поне един тракинг номер да бяхте дали като търсите помощ!

Когато го поръчвах доставката беше предвидена за последните дни на юли.  Не дойде, и си какзах, че може и да закъснява нещо, затова  реших да дам още десетина дена и след това вече им писах. Принципно явно е с дълга доставка. Сега направих пробно една поръчка, дава ми срок за доставка 19 ноемри.

В пощата  ми казаха че номерът, който имам  е непроследяем, затова не съм го написала.

# 123
  • Мнения: 2 612
Преди малко в др група ми дадоха линк към сайт за проследяване. Там като въведа номера последната информация е тази:

03.05.23
Arrived at Facility
Bulgaria
 SUNYOU - SYTRACK
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.
Is my package stuck in transit?
Is my package stuck in customs?

Сега какво да предприема? Не ми се вярва  да са го задържали на митница, пратката е от един единствен лак на стойност $ 3.20 и не виждам защо да го задържат, ама знам ли...

Дано да е минал през Узбекистан U..UZ Тогава ще платите още 3 лева отгоре и ще си го вземете. Мож е да са го върнали вече след 20 дена чакакне в пощата.

В пощата  ми казаха че номерът, който имам  е непроследяем, затова не съм го написала.
Не взимайте за чиста монета всичко от пощите. По тяхна дефиниция непроследяем се води всичко което не се следи на официалната им страница. Има мног изключения - следят се но само до влизане в България. Такива са U...HU и U..UZ примерно. Търсете винаги консултации по групите. Излза все нещо полезно.

# 124
  • Мнения: 1 726
Ето кода - LP00572076696514

Иначе вчера пак писах на търговеца и получих следния отговгор:

Thanks for contacting us, and please forgive our late reply. We are sorry for this delayed order. As now it is the shopping season or Due to the complex and long customs clearance, it may delay in 2 more weeks. If you still not receive the order after 2 weeks, please contact us then and we will help you to deal with it. Thank you in advance and we are looking forward to providing the best buying experience on AliExpress! Best regards,

Да чакам ли още, да го издирвам в митницата ли, диспут ли да отворя....

До сега не ми се е случвало нещо поръчано да не дойде, от нашата поща винаги ми пишат или ми се обаждат. Веднъж получих със спиди и пак имах смс преди това.

# 125
  • Бургас
  • Мнения: 1 937
UV674536248UZ

# 126
  • Мнения: 2 612
Ето кода - LP00572076696514

Иначе вчера пак писах на търговеца и получих следния отговгор:

Thanks for contacting us, and please forgive our late reply. We are sorry for this delayed order. As now it is the shopping season or Due to the complex and long customs clearance, it may delay in 2 more weeks. If you still not receive the order after 2 weeks, please contact us then and we will help you to deal with it. Thank you in advance and we are looking forward to providing the best buying experience on AliExpress! Best regards,

Да чакам ли още, да го издирвам в митницата ли, диспут ли да отворя....

До сега не ми се е случвало нещо поръчано да не дойде, от нашата поща винаги ми пишат или ми се обаждат. Веднъж получих със спиди и пак имах смс преди това.
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=LP00572076696514
Над 100 дена. Трябва да е бил в пощата и да са искали 3 лева за да го вземте. Дали SMS или бележка зависи от клона. Някой още нямат внедрена новата система дето генерира СМС като сканират в клона пратката. Съмявам се да можете да направите нещо сега. Трябвало е да ортворите диспут още на 90ти ден за неполучена пратка и да си вземете парите обратно.

Митницата няма директно касателство - само е минало пакетчето през тях и те са сложили парафа да се събира такса. Градските легенди каква е причината са много. Каква е истината ... ами истината е внимавайте какво поръчвате защото през Узбекистан работата е "куцо магаре". От там прекарват всичко нестандартно дето не го вземат с въздушна поща.

Последна редакция: пт, 25 авг 2023, 08:06 от netman71

# 127
  • Мнения: 300
Здравейте, имам пратка, която вече от един месец стои в българския склад на Express One и не се придвижва към офис в моя град. Опитах всички възможни начини да се свържа с тях, но телефоните им са изключени и не отговарят на имейли. Междувременно, в този един месец получих други пратки отново чрез тях, но тази конкретна пратка така и си стои в склада им. Вече започвам да си мисля, че са я изгубили някъде. Не виждам логика другите ми пратки да пристигат, а тази не. Реших да пиша на продавача в Али-то, той ме моли да пусна диспут. Да пускам ли диспут? Досега никога не ми се е налагало и не знам какво да правя. Ако живеех в София щях да отида лично да преровя склада им, но уви Grinning

# 128
  • Мнения: 2 041
Би ли дала номера на пратката? Ще се опитам да помогна.

# 129
  • Мнения: 1 726
Ето кода - LP00572076696514

Иначе вчера пак писах на търговеца и получих следния отговгор:

Thanks for contacting us, and please forgive our late reply. We are sorry for this delayed order. As now it is the shopping season or Due to the complex and long customs clearance, it may delay in 2 more weeks. If you still not receive the order after 2 weeks, please contact us then and we will help you to deal with it. Thank you in advance and we are looking forward to providing the best buying experience on AliExpress! Best regards,

Да чакам ли още, да го издирвам в митницата ли, диспут ли да отворя....

До сега не ми се е случвало нещо поръчано да не дойде, от нашата поща винаги ми пишат или ми се обаждат. Веднъж получих със спиди и пак имах смс преди това.
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=LP00572076696514
Над 100 дена. Трябва да е бил в пощата и да са искали 3 лева за да го вземте. Дали SMS или бележка зависи от клона. Някой още нямат внедрена новата система дето генерира СМС като сканират в клона пратката. Съмявам се да можете да направите нещо сега. Трябвало е да ортворите диспут още на 90ти ден за неполучена пратка и да си вземете парите обратно.

Митницата няма директно касателство - само е минало пакетчето през тях и те са сложили парафа да се събира такса. Градските легенди каква е причината са много. Каква е истината ... ами истината е внимавайте какво поръчвате защото през Узбекистан работата е "куцо магаре". От там прекарват всичко нестандартно дето не го вземат с въздушна поща.

Нещо не ми стана ясно. Пратката е дошла в пощата така ли? Пропуснали са да ме уведомят?
Даже не съм видяла, че е през Узбекистан.  И кое пък може да му е нестандартното на един лак за нокти... Да не би нещо в състава?

Добре поне, че сумата е символична...

# 130
  • Мнения: 2 046
Как да се разбере дали пратката ще мине пее Узбекистан? Ако поръчам няколко неща от един магазин и пратката мине през Узбекистан, то в Бг 3 лв ли ще ми вземат или за всеки продукт по 3 лв?
Някой дали си е поръчвал електронен четец на книги? От кои сте доволни?

# 131
  • Бургас
  • Мнения: 1 937
на специалните си пише, икономичната е през Узбекистан

# 132
  • Мнения: 1 022
Всички пратки със SunYou идват през Узбекистан и съответно минават през митницата, като за всяка се дължи такса за обработка 3 лв.



Как да се разбере дали пратката ще мине пее Узбекистан? Ако поръчам няколко неща от един магазин и пратката мине през Узбекистан, то в Бг 3 лв ли ще ми вземат или за всеки продукт по 3 лв?
Някой дали си е поръчвал електронен четец на книги? От кои сте доволни?

# 133
  • Бургас
  • Мнения: 1 937
Функцията на Hermes за корекция на адрес работи
Исках да прагя пакет до офиса на габиели в Германия, само че по някаква причина пощенския код е сгрешен от мене и съответно те ме информират четвъртък, че адреса не е намерен, попълних точния адрес и днес, понеделник  е в офиса на габиели, верно с друг номер но са го пренасочели, без да таксуват че се мести в друг град

Последна редакция: пн, 04 сеп 2023, 19:28 от musicdoubl3

# 134
  • Мнения: 1 022
И какво общо има това с Aliexpress?

Функцията на Hermes за корекция на адрес работи
Исках да прагя пакет до офиса на габиели в Германия, само че по някаква причина пощенския код е сгрешен от мене и съответно те ме информират четвъртък, че адреса не е намерен, попълних точния адрес и днес, понеделник  е в офиса на габиели, верно с друг номер но са го пренасочели, без да таксуват че се мести в друг град

Общи условия

Активация на акаунт