Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 71 688
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 4
Здравейте отново,

Тези които имат опит с ExpressOne - винаги ли получавате СМС известие? И нужно ли е да имате такова за да си получите пратката ако в тракинг страницата им показва че пратката в местния ви клон?

# 661
  • Мнения: 444
Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

# 662
  • Варна
  • Мнения: 38 323
Здравейте. Поръчах стока от сайта, която при получаването не отговаря на поръчаното. Пуснах веднага молба да ми се възстановят парите, изчаквам решение. Нямам възможност да изчета цялата тема, камо ли предходните. Със сигурност има хора, сблъскали се с подобен казус. Някакви съвети?

# 663
  • от Луната
  • Мнения: 1 769
HighSpeed, изчакай решението, но в зависимост какво е поръчано може да взъстановят парите без да се връща стоката или да искат да върнеш, за да възстановят парите. Никой не може да каже със сигурност какво ще преценят случаите са различни. На мен са ми връщали парите без да си искат стоката, но ставаше въпрос за стъклен протектор на телефон и кейс объркан от продавача и изпратен грешен, но зная че има случаи, когато си искат стоката, което не си заслужава понякога.

# 664
  • Видин
  • Мнения: 5
Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

Електронни компоненти. Не електроника като тостери и машини, а неща като кондезатори, токоизправители и тн.

# 665
  • Варна
  • Мнения: 284
Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

Електронни компоненти. Не електроника като тостери и машини, а неща като кондезатори, токоизправители и тн.

Колега, аз си внасям чипове за тонер касети и за пратка от порядъка на 0.5 кг цената на стандарт шипинг с проследяване преди 2 месеца беше около 15-20 долара, а по DHL - 40. Предполагам, че е въпрос на договаряне с продавача. Особено ако работите постоянно с един и същ търговец.

# 666
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Здравейте. Поръчах стока от сайта, която при получаването не отговаря на поръчаното. Пуснах веднага молба да ми се възстановят парите, изчаквам решение. Нямам възможност да изчета цялата тема, камо ли предходните. Със сигурност има хора, сблъскали се с подобен казус. Някакви съвети?
аз си искам процент - по моя преценка колко ще е

# 667
  • Мнения: 444
Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

Електронни компоненти. Не електроника като тостери и машини, а неща като кондезатори, токоизправители и тн.
Според мен проблема е на градско ниво в български пощи, понеже пратките ви нито са със специфични изисквания за транспорт нито има масови оплаквания от изчезнали пратки от други. Аз също съм поръчал много, хиляди неща от алиекспрес и погледнах сега колко често се случва да не ми пристигне поръчка - под 1% е, даже за последните 100 нямам неполучени. Сега, какво може да се направи по въпроса, виждам останалите са ви препоръчали някакви решение свързани с други доставки но тези решения покачват разходите и не знам кой би ги харесал. Но можете да смените адреса си на доставка, пробвайте първо с различен клон в града, а после евентуално и с друг град, някой до който така или иначе ходите често и веднъж на 7-10 дни може да вземате пратките си на куп при посещение. А самата смяна на адреса за доставка е много лесна не е нужно да живеете или познавате кой живее, пишете случаен адрес, който влиза в зоната обслужвана от избрания ви пощенски клон и готово.

# 668
  • Видин
  • Мнения: 5
Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

Електронни компоненти. Не електроника като тостери и машини, а неща като кондезатори, токоизправители и тн.
Според мен проблема е на градско ниво в български пощи, понеже пратките ви нито са със специфични изисквания за транспорт нито има масови оплаквания от изчезнали пратки от други. Аз също съм поръчал много, хиляди неща от алиекспрес и погледнах сега колко често се случва да не ми пристигне поръчка - под 1% е, даже за последните 100 нямам неполучени. Сега, какво може да се направи по въпроса, виждам останалите са ви препоръчали някакви решение свързани с други доставки но тези решения покачват разходите и не знам кой би ги харесал. Но можете да смените адреса си на доставка, пробвайте първо с различен клон в града, а после евентуално и с друг град, някой до който така или иначе ходите често и веднъж на 7-10 дни може да вземате пратките си на куп при посещение. А самата смяна на адреса за доставка е много лесна не е нужно да живеете или познавате кой живее, пишете случаен адрес, който влиза в зоната обслужвана от избрания ви пощенски клон и готово.

Пробвах със смяна на адрес, но във Видин всичко идва в централния офис ( там явно е колетния център ).

Днес за пореден път обсъждах проблема с един от китайците и той предложи следния вариант. Да ми прати 50 отделни пратки с gps тракери, разбира се аз ще си ги платя, така или иначе ги продавам, и да видим какво е движението на стоките и къде изчезват. Защото както той каза " съжалявам, че те крадат, но ще се наложи да те блокирам. Аз губя пари, защото в твоята поща те крадат"...

# 669
  • Мнения: 444
Това е добра идея. Ако наистина някой краде в пощата и имаш някакво доказателство за което да се захванеш тогава вярвам ще можеш да се обърнеш към ръководството на български пощи и ще предприемат действия. Но тези тракери трябва да бъдат скрити добре в стоката, иначе който отвори пакета ще ги види и ще го запечата обратно.

# 670
  • Мнения: 10 643
Че ръководството е наясно, вие какво си мислите. Стар проблем е това

# 671
  • Мнения: 444
Че ръководството е наясно, вие какво си мислите. Стар проблем е това

С какво е наясно ръководството? Че някой краде ли, добре как се казва този човек в коя сграда работи, кой номер пратка е откраднал и от къде знаете? Не знаете нали, и като не знаете нищо какво искате да се направи, пак нищо?

# 672
  • Мнения: 10 643
Въпросът не е дали знаят кой е откраднал конкретна пратка, а какво да се направи принципно, защото този проблем е многократно поставян и, както казах, ръководството е изцяло наясно. Ако се хване конкретен човек с конкретна пратка го мятат на компетентните органи и нещата приключват. Проблемите с тези пратки са много, защото когато се доставят на адрес е ок да се мъхнат в пощенската ви кутия, а няма задължение да се доставят лично срещу подпис. Най -доброто решение е да се проследяват, но пък български пощи нямат такова задължение, вкл. по международни актове. А такива бол, защото те са членове на Всемирния пощенски съюз, защото пък са натоварени със задължението да предоставят универсална пощенска услуга. Всъщност мога много да ви говоря, но няма смисъл. И така.

# 673
  • Мнения: 2 575
Проблемите с тези пратки са много, защото когато се доставят на адрес е ок да се мъхнат в пощенската ви кутия, а няма задължение да се доставят лично срещу подпис. Най -доброто решение е да се проследяват, но пък български пощи нямат такова задължение, вкл. по международни актове.
Както се каза се проследяват само трябва да се направи вътрешната информация публично достъпна.
Когато искаш намираш начин, но когато не искаш намираш опрравдание. Та така ...
Трябва някой министър да им нареди да искат подпис и за т.н. непроследими, защото явно вътре някой има изгода това да не се прави. Така драмите ще намалеят. Препоръки много само дето няма кой да нареди и кой да го спазва. Лично при ходене из България и от споделяне от познати знам, че на някой места се правят подобни неща, но една птичка пролет не прави. Прилича на поредната колективна безотговорност.

# 674
  • Мнения: 10 643
Не, тези пратки не се проследяват и вътрешно.  Никой няма да си играе да описва милиони чували с глупости. То неслучайно и цената за доставка е толкова ниска.
 Няма как министър да им нареди нещо подобно, защото няма правомощия за това.
Както казах, бг пощи се водят основно от международни актове. В други държави даже и препоръчаните не се доставят срещу подпис, така че няма как да стане. Куриерските пратки вече са друг въпрос.

Общи условия

Активация на акаунт