Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 72 170
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 972
Четейки по-напред ми стана ясно, че пратка може да не пристигне или пък да изпратят грешна такава. Примерът с лъжичките рози и "безопасните игли" е доста фрапантен.

Точно защото сумата е малка съм приела риска, че в най-лошия случай ще загубя въпросните 17лв, които ще съм дала предварително. Не мога да разбера защо това да е проблем за този, който е направил поръчката, нали за него е все едно дали пратката е окей, той ще си е взел парите?

# 796
  • Мнения: 2 584
Не мога да разбера защо това да е проблем за този, който е направил поръчката, нали за него е все едно дали пратката е окей, той ще си е взел парите?
Защото интернет не е място за сляпо доверие. Имате познати около Вас странно е, че не се доверявате Вие на никой от тях и те на Вас да ви дадат да пазарувате с тяхна карта.
Няма смисъл да ви казвам и друг мой опит - не се спира само с една поръчка.
Пак давам съвет извадете си карта. Нама да фалирате ще ви се изплатят разходите след няколко поръчки. Още повече казвате, че тази стока я няма в БГ т.е. за Вас е безценна. Simple Smile

# 797
  • Мнения: 972
Не мога да разбера защо това да е проблем за този, който е направил поръчката, нали за него е все едно дали пратката е окей, той ще си е взел парите?
Защото интернет не е място за сляпо доверие. Имате познати около Вас странно е, че не се доверявате Вие на никой от тях и те на Вас да ви дадат да пазарувате с тяхна карта.
Няма смисъл да ви казвам и друг мой опит - не се спира само с една поръчка.
Пак давам съвет извадете си карта. Нама да фалирате ще ви се изплатят разходите след няколко поръчки. Още повече казвате, че тази стока я няма в БГ т.е. за Вас е безценна. Simple Smile

Очевидно пишеш без да четеш...

"сляпо доверие"?
"Имате познати"?
"не се спира само с една поръчка"?
"Нама да фалирате"?

"Няма смисъл да ви казвам и друг мой опит" - ето тук вече си прав. Simple Smile

# 798
  • Бургас
  • Мнения: 289
Къде да търся пратка UC.....HU
За първи път получавам такъв трак.

# 799
  • Мнения: 354
Къде да търся пратка UC.....HU
За първи път получавам такъв трак.
Обикновено идват с БГ Пощи.

# 800
  • Мнения: 2 584
Не мога да разбера защо това да е проблем за този, който е направил поръчката, нали за него е все едно дали пратката е окей, той ще си е взел парите?
Защото интернет не е място за сляпо доверие. Имате познати около Вас странно е, че не се доверявате Вие на никой от тях и те на Вас да ви дадат да пазарувате с тяхна карта.
Няма смисъл да ви казвам и друг мой опит - не се спира само с една поръчка.
Пак давам съвет извадете си карта. Нама да фалирате ще ви се изплатят разходите след няколко поръчки. Още повече казвате, че тази стока я няма в БГ т.е. за Вас е безценна. Simple Smile

Очевидно пишеш без да четеш...

"сляпо доверие"?
"Имате познати"?
"не се спира само с една поръчка"?
"Нама да фалирате"?

"Няма смисъл да ви казвам и друг мой опит" - ето тук вече си прав. Simple Smile
Чета и се чудя ... Колко  мераклии с идеи ми се нататрузват всеки ден. Един иска калъфче на аванта щото си поръчал грешен размер. Друг иска да купя някакви ретро игри за атари. Трети иска да му поръчам котка в чувал и щял да ми даде парите. Желаещи много като им предложа нещо смислено ме оплюват.
Ами извадете финтех сметка. Примерно Револют. Става за минути и има всичко необходимо за вашият случай. Има изисквани да не сте анонимна. Това също няма да ви устрои разбира се.

Последна редакция: ср, 27 мар 2024, 17:39 от netman71

# 801
  • Бургас
  • Мнения: 289
Къде да търся пратка UC.....HU
За първи път получавам такъв трак.
Обикновено идват с БГ Пощи.
А дали ще искат 3лв такса?

# 802
  • Мнения: 2 584
Къде да търся пратка UC.....HU
За първи път получавам такъв трак.
Обикновено идват с БГ Пощи.
А дали ще искат 3лв такса?
Не!

# 803
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Наясно съм, затова предложих да дам парите предварително, не очаквам никой да плаща за моите покупки, нищо че става въпрос за 17лв.
Ако имах кого да помоля, нямаше да пиша тук.Pensive
какъв е преблема за да направиш поръчка
аз си харесвам неща в количката, влизам в банкирането, разрешавам плащания по интернет, плащам, гледам дали е минало плащането, ако е минало пак спирам онлайн плащанията - банките го предлагат безплатно

# 804
  • Мнения: 972
Наясно съм, затова предложих да дам парите предварително, не очаквам никой да плаща за моите покупки, нищо че става въпрос за 17лв.
Ако имах кого да помоля, нямаше да пиша тук.Pensive
какъв е преблема за да направиш поръчка
аз си харесвам неща в количката, влизам в банкирането, разрешавам плащания по интернет, плащам, гледам дали е минало плащането, ако е минало пак спирам онлайн плащанията - банките го предлагат безплатно
Мерси за съвета, поръчано е вече. Две съфорумки се отзоваха на молбата ми, за което сърдечно им благодаря. Беше ми спешно и нямаше да се оправя сама, а иначе варианти има, но аз помолих за помощ за конкретния случай. Знаех си, че има останали добри хора тук. Hug

# 805
  • Мнения: 2 584
Искам първо да подчертая, че коментара ми няма нищо общо с предишнните искания. Нахлуха едни спомени от битието ми в България та ги споделям с вас.
Едно време структутите от всякакъв вид се познаваха по това че работеха само кеш. Трябва да се отичтат кеш на тарторите си. Съвети, помощ, банички забрави трябва да се снася на тартора кеш. Веднага се пзнават по това и по реакцията към лошия дето не снася кеш. Като няма кеш обиждани са, дискриминирани и набеждавани.
Истината е такава. Съветите са безценни, но за тези които наистина ги искат.

# 806
  • Варна
  • Мнения: 229
Здравейте, направих поръчка за 57$ , и сега получих следното съобщение от доставчика:

Dear friend, we apologize that due to the size of your product packaging exceeding the shipping standard, you will need to pay an additional shipping fee of approximately $20. Thank you for your understanding.

Пратката още не е шипната. Какво мога да направя в този случай? Мога ли да я откажа?
Същевременно цената на артикула в сайта от същия доставчик вече е повишена с 50 лв.

Имам пак въпрос по моя казус. Не реагирах на съобщението на доставчика и така пратката беше шипната на 15.03. , вчера 27.03. получих съобщение, че е канселирана от продавача. Сега какво следва, трябва ли да пиша някъде, за да ми върнат парите?

# 807
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
беше шипната на 15.03. , вчера 27.03. получих съобщение, че е канселирана от продавача.
едва ли е от продавача, вероятно е няма реален продукт зад номера - диспут, печели се за часове, направо си има като причина да избереш канселирана

# 808
  • Мнения: 55
беше шипната на 15.03. , вчера 27.03. получих съобщение, че е канселирана от продавача.
едва ли е от продавача, вероятно е няма реален продукт зад номера - диспут, печели се за часове, направо си има като причина да избереш канселирана

Дори Aliexpress дава купон за 1 долар остъпка за следваща покупка, която не е изпратена.

# 809
  • Г.Оряховица
  • Мнения: 63
Здравейте! Някой знае ли  поръчката с този тракинг номер: LP00639117362264 през коя европейска държава минава?

Общи условия

Активация на акаунт