Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 71 515
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 1 020
  • Мнения: 15 125
Още преди година ЕС започна тая процедура, пусках линк някъде из темите. Очакваше се предвид състоянието на международните отношения.
Все си мисля, че китайците ще успеят да го заобиколят.

# 1 021
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
преди като бе пуснат линк, май се говореше са 2026г

# 1 022
  • Мнения: 1 035
Информация пратката с тази товарителница SYAET******* с какво ще пристигне?

# 1 023
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
тези мисля че имаха следващ номер https://parcelsapp.com/

# 1 024
  • Мнения: 2 575
Информация пратката с тази товарителница SYAET******* с какво ще пристигне?
https://global.cainiao.com/
https://parcelsapp.com/en
https://postal.ninja/en
Някой от тези 3те сайта ще ви отговори.

# 1 025
  • Мнения: 3 133
Според мен ще го направят. И това ще е предпоставка нашите търговци да вдигнат цените още.

# 1 026
  • Мнения: 198
Митата са един нищожен процент от всички вносни такси, на фона на 20% ДДС, които плащаме в момента независимо от цената на стоката. Самите мита с нищо няма да променят крайните цени, единствено процеса се усложнява.

За първи път ми се случва пратка Cainiao с 24-цифров тракинг, да пристигне с БГ пощи. По-интересното е, че става въпрос 2 пратки от една обща поръчки изпратени с един куриер през 1 ден разлика и те пътуват по абсолютно еднакъв начин до ниво:
Departed from outbound gateway facility
Budapest, Hungary

След този статус, втората пратка пристига с Express One преди повече от 2 седмици а другата чак днес с БГ пощи без да има каквото и да е движение в тракинга и в момента след Унгария. Още по-забавното е, че втората пратка беше някаква смешна 10 кърпички за очила на цена 1.5$ -  и вместо 10 (които трябва да са в собствен запечатан плик) в торбата имаше само 3, които се търкаляха направо в куриерския плик без друга опаковка. Наистина жалка история ще е, ако някой е решил да краде 7 кърпички за очила, които са толкова боклучави, че не си заслужават и усилията Simple Smile

# 1 027
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
2028- 2034
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/bg/TXT/PDF/?uri=CELEX:52023DC0257
Цитат
Центърът за митнически данни на ЕС ще бъде разработен и внедрен с течение на времето,
като ще се основава на някои съществуващи митнически информационни системи и
цифровия продуктов паспорт и ще интегрира други, включително тези, които ще бъдат
въведени в рамките на текущата реформа на МКС в областта на информационните
технологии. Центърът за митнически данни на ЕС ще бъде въведен първо в основна
форма, за да помогне за справяне с най-неотложния проблем — електронната търговия.
Специално пригоденият за електронната търговия митнически режим ще се прилага от
2028 г. нататък, когато Центърът за митнически данни на ЕС ще премине към първата,
ограничена в оперативно отношение фаза. Като втора стъпка митническите
информационни системи, които вече са централизирани38, ще започнат да преминават
към Центъра за митнически данни на ЕС, след което ще може да се осъществи
миграцията на останалите национални информационни системи. Търговците могат да
започнат да използват Центъра за митнически данни на ЕС от 1 януари 2032 г. и ще бъдат
задължени да го правят от 1 януари 2038 г. нататък

Последна редакция: пт, 05 юли 2024, 21:43 от musicdoubl3

# 1 028
  • Мнения: 2
За пръв път ми се случи групирана пратка със стандартен за пощите тракинг номер LS********NL след преминаване на митница в Холандия да продължи към България с Express One. Досега винаги пратките ми идват или с такъв номер през Холандия и след това с български пощи, или с двайсетина цифреният на Express One през Унгария и после в кварталният ЕО офис. В момента дори в тракинга на ЕО я следя с LS-NL номера /скрийншот долу/. Принципно до преди това мрънках, че ще дойде с български пощи, тъй като определено предпочитам ЕО, но сега съм доста озадачен каква е тази хибридна схема между двата логистични канала. Някой има ли подобен опит и някаква идея каква е причината да се процедира така?

# 1 029
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
За пръв път ми се случи групирана пратка със стандартен за пощите тракинг номер LS********NL след преминаване на митница в Холандия да продължи към България с Express One.

това не е нещо ново, от доста месеци е така, а може вече да е и от година

# 1 030
  • Мнения: 1 712
Здравейте, не мога да разбера дали трябва задължително да поръчам на стойност над 18лв, за да е безплатна доставката. Също така, дали може да е от различни търговци или трябва да е 18 лв от един продавач.

# 1 031
  • Перник
  • Мнения: 5 055
Здравейте, не мога да разбера дали трябва задължително да поръчам на стойност над 18лв, за да е безплатна доставката. Също така, дали може да е от различни търговци или трябва да е 18 лв от един продавач.

Зависи. Има и неща, които са с безплатна доставка независимо от цената - гледайте какво пише за конкретния артикул. Не е задължително да е от 1 търговец за 18 лв. - може да е от различни. Хубавото в този вариант е, че всички поръчки идват заедно - днес получих 3 поръчки от различни търговци, поръчани с опцията за безплатна доставка над 18 лв.

# 1 032
  • Мнения: 149
За първи път от толкова време ми се случва да ми се начисли такса от 92 лева за продукти на стойност около 60 лв. Никъде не пише за какво е тази такса, доставката пише, че е безплатна.  Каква би могла да е причината?

# 1 033
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
За първи път от толкова време ми се случва да ми се начисли такса от 92 лева за продукти на стойност около 60 лв. Никъде не пише за какво е тази такса, доставката пише, че е безплатна.  Каква би могла да е причината?
може да е попаднала под графа - съмнителен пакет

Здравейте, не мога да разбера дали трябва задължително да поръчам на стойност над 18лв, за да е безплатна доставката. Също така, дали може да е от различни търговци или трябва да е 18 лв от един продавач.

ще е безплатна ако за над 18 са от чойс, с жълт етикет са и може да е от различни продавачи

# 1 034
  • Мнения: 355
Здравейте!
Купих си прахосмукачка от АшАлиекспрес, която дава грешка. Не работи! Писах им, искаха снинки, видео и така нататък,  сега искат да заменят продукта,  но искат развалената прахосмукачка.  Как мога да им я пратя?

Общи условия

Активация на акаунт