Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво причини проблема с тарифния план на алармената система?
Какви са основните проблеми, които потребителите на форума имат с действията на оператора?
Какви са основните аргументи на форумчанина в защита на правата си като потребител?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво причини проблема с тарифния план на алармената система?
Проблемът възниква, защото тарифният план на алармената система, използвана от родителите на форумчанина, е бил променен без тяхното знание. Те бяха прехвърлени от първоначалния си план, който включваше само плащане за изпратени SMS-и, към нов абонаментен план с месечна такса и по-висока цена за SMS-и.
-
Какви са основните проблеми, които потребителите на форума имат с действията на оператора?
-
Какви са основните аргументи на форумчанина в защита на правата си като потребител?
Форумчията твърди, че операторът не е спазил договора, тъй като промените в тарифния план изискват подписване на нов договор, анекс или приложение. Те поставят под въпрос валидността на уведомлението чрез SMS, заявявайки, че клиентът трябва да бъде информиран за промените и това не е направено в този случай.
-
Какви са основните изводи от дискусията на форума?
-
Какво се случва след получаване на SMS от оператора?
"
/ , аз само плащам сметките... установи се че тарифният план е сменен след като реших да проверя в офис на А1 а те ме насочиха към техните customer service / така че и тук нямаше добра обратна връзка за повишените сметки / ...
, все едно да си купиш кола с половин двигател..., но щом юриста е преценил че колата може да върви с половин двигател 






