WIZZAIR - 45

  • 39 461
  • 782
  •   1
Отговори
  • Мнения: 10 601
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Карта на дестинациите от София

Wizz Air

 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

От 9 август 2021 г. всички полети, които пристигат в  часовия диапазон 20:00-08:00 ч., се обслужват само на Терминал 2. Всички бизнес полети, независимо от времето на кацане, се обслужват на Терминал 1.

От 7 август 2021 г. пристигащите дневни полети на авиокомпания Wizz air от: Лондон-Лутън (LTN), Бари (BRI), Ларнака (LCA), Ница (NCE) и Копенхаген (CPH) кацат на Терминал 2, заминаващите полети до тези дестинации се изпълняват от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София вече е денонощен.


ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Считано от 1 ноември 2018г. всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, ще имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** Това е цитат от сайта на Wizz, но НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда чекиран багаж с тегло от 10 кг, 20 кг, 26 кг и 32 кг.



Чекиран багаж - и при него вече има разделение - 10 кг, 20 кг (преди беше 23кг.), 26 кг и макс. 32 кг.
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Видове чекиран багаж:
•10 kg чекиран багаж
•20 кг чекиран багаж
•26 kg чекиран багаж
•32 кг чекиран багаж

Можете да чекирате до 6 броя багаж. Wizz Air въведе нов тип чекиран багаж с тегло 26 kg освен съществуващите опции от 10, 20 и 32 kg. От шестте чекирани багажа 1 от тях може да бъде 10 кг, закупен онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 24 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Чекиране

Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 24 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.

Инструмент за планиране на пътувания!

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез Формулярът за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).


Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.

НОВО:

Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво(5+1) на членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.
- Годишна поддръжка - 30 лв.
-  Срок на валидност - 10 години.
(В сравнение Wizz Discount Club (1+1) струва 30 евро и важи само 1 година)

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми:
Тема 44
Тема 43
Тема 42

Тема 41

40; 39; 38, 37, 36, 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!

Последна редакция: чт, 27 юли 2023, 04:21 от amy_nka

# 1
  • Мнения: 2 465
Благодаря за темата. В първия пост може да се актуализира, че чекирането без закупени места става 24 чАса преди полета, а не 48 часа, както беше досега.

# 2
  • Мнения: 3 538
Надявам се тези отменени полети и големи закъснения да са само за летния сезон, иначе като губите платена нощувка, компенсират ли ви?

# 3
  • Мнения: 10 601
Благодаря за темата. В първия пост може да се актуализира, че чекирането без закупени места става 24 чАса преди полета, а не 48 часа, както беше досега.
Видове чекиран багаж също подлежи на актуализиране...

# 4
  • Мнения: 22 433
Аз имам един въпрос,  мисля че се беше коментирал назад.
За имащите членство, мога ли да купя билети за месеците след изтичане на членството ми?
Примерно изтича края на декември, а аз да купя билети за февруари и март месец?

# 5
  • Мнения: 10 601
Аз имам един въпрос,  мисля че се беше коментирал назад.
За имащите членство, мога ли да купя билети за месеците след изтичане на членството ми?
Примерно изтича края на декември, а аз да купя билети за февруари и март месец?
Можеш. Важното е към момента на плащането да имаш членство, за да ползваш отстъпката.

# 6
  • Мнения: 1 829
Благодаря за темата!

# 7
  • Мнения: 2 256
Надявам се тези отменени полети и големи закъснения да са само за летния сезон, иначе като губите платена нощувка, компенсират ли ви?
Доколкото знам, не. Получавате дължимо обезщетение според разстоянието на полета. Имаше някаква особеност, че са длъжни да осигурят храна, нощувка и транспорт да новия полет, или ако вие си ги платите, да ги възстановят. Обаче аз не съм имала такъв случай, и не съм сигурна. Ще питам приятелка, която се опитваше да възстанови такива разходи, че ме подсетихте.

# 8
  • София...........
  • Мнения: 955
Здравейте
Някой наясно ли е кога WIZZ ще пуснат полетно разписание и билети след 6-7 април (пролет-лято 2024) ?
Благодаря 🍀

# 9
  • Мнения: 11 004
Обикновено го пускат през есента. Първо е видимо за тези с WDC членство, после и за всички останали.  Мисля, че през септември вече ще го има.

# 10
  • София...........
  • Мнения: 955
Първо е видимо за тези с WDC членство, после и за всички останали.

WDC членство?
Имам карта WIZZAIR discount club 4 или 5 +1

# 11
  • Мнения: 11 004
Е то това е, Wizz Discount Club (WDC), значи си имате такова членство, щом сте с Wizz карта. За някои дестинации разписанието се появява по-рано, те си оправят графика в движение. Имайте предвид, че понякога напляскват едни дати и часове, с еднакви цени, само след седмица може да разбутат всичко. Аз така прибързах да си купя едни билети до Норвегия (бяха с полети само в неделя и сряда) и след като купих билети без флекс (щот съм много умен) ги смениха на вторник, четвъртък и събота, рано сутрин Grinning И прекачването ми отиде на кино.  Та не купувайте веднага, щом се появи новото разписание. Или купувайте с флекс.

# 12
  • Мнения: 581
Виждам в сайт на Wizz, че от септември няма полети до Виена и до Прага от Варна.
Дали ще актуализират разписанието след септември или ги спират?

# 13
  • Мнения: 1 829
Прага мисля, че е само лятна дестинация. Виена не би трябвало...

# 14
  • Мнения: 2 851
Ако има възможност за редактиране на първия пост, махнете този адрес callcentre.hu@wizzair.com - не съществува вече, връща автоматичен отговор, че съобщението не може да бъде доставено. Няма нужда да се подвеждат хората. От инфо също никой не ми отговаря вече втора седмица, само през сайта през формуляра за жалби има движение по казуса.

Общи условия

Активация на акаунт