Пазаруване от HМ, тема 64

  • 57 068
  • 781
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 11 784
Преди време имах такъв бъг. Щом има потвърждение на поръчката и в профила стои - със съответния статус (напр. Обработва се) ,значи всичко е наред.

# 136
  • Мнения: 368
Преди време имах такъв бъг. Щом има потвърждение на поръчката и в профила стои - със съответния статус (напр. Обработва се) ,значи всичко е наред.

Точно това е, че си стоят в кошницата все едно не е завършена поръчката

# 137
  • Мнения: 11 784
Има ли в профила и онлайн поръчки тази поръчка? Ако я няма- значи нещо не се е получило при финализирането. А преди време имаше при мен точно такъв бъг- има я поръчката в профила, но същевремнно стояха в кошницата същите неща отново, все едно съм ги добавила пак (автоматично незнайно защо ги слагаше пак). Надявам се да успях да го обясня ясно.

# 138
  • Мнения: 368
Разбрах Ви. При мен няма направена поръчка. Стоят си в кошницата, а от картата парите да изтеглени. Чудя се, ако поръчам пак да не се дублира… Затова май нищо няма да правя и ще видя утре как ще е и ще се свържа с тях.

# 139
  • Мнения: 62 347
При мен най-редовно си остават в кошницата, а си имам поръчка.
Нямаш ли потвърждение?

# 140
  • Мнения: 11 784
Пиши им или ако все още може да се звъни (не помня до колко работеше кол-центъра им) им се обади, за по-сигурно 🤞🏻!

# 141
  • Мнения: 368
Нямам потвръждение. Писах им имейл.

# 142
  • Мнения: 11 784
Сега се сещам една подробност- доколкото знам, чисто технически при пускане на поръчка само блокират сума по картата, а самото дръпване на парите е при изпращане на пратката. Но пак трябва да се види какво се е случило, защото не може да остане и “висяща” такава блокировка.

# 143
  • Мнения: 368
Благодаря момичета! Пратих им имейл и ще чакам да се свържат, пише до 24часа. Ако не се свържат, ще се обадя на кол центъра.

# 144
  • Пловдив
  • Мнения: 4 825
В онлайн банкирането ми излиза, че е извършена транзакция, а в приложението на Н&М нещата си стоят в кошницата. Случвало ли ви се е?
Случвало ми се е, ако натрупам артикули в кошницата през приложението,  а финализирам поръчката през браузър, или обратно. Но винаги получавам потвърждение за поръчката по мейл и си я получавам.

# 145
  • Мнения: 3 035
Благодаря момичета! Пратих им имейл и ще чакам да се свържат, пише до 24часа. Ако не се свържат, ще се обадя на кол центъра.

И на мен ми се случи същото вчера. Най- добре се обадете в банката да Ви отблокират сумата, вчера цял ден се занимавах с това. И за какво, не исках да поръчам до адрес, както обикновенно, а до офис, но до офис не може с наложем платеж, викам добре с карта ще платя. Да ама друг път.

В зависимост от банката, могат да Ви поискат потвърждение от Н М, че няма финализирана поръчка.
За пръв и последен път правя опит да плащам с карта, в такова приключение ме вкараха, че още ми държи влага.

п.п. Като ми отблокираха сумата, поръчах с наложен платеж.

# 146
  • Мнения: 62 347
Как да не може до офис? Колко пъти то пиша това, адреса на офиса го пишеш в полето на домашен адрес.
Не съм похвалила котката, голяма красота, мекота, прекрасна! Heart
Вчера много се чудих на охлюва, но ми се видяха много 38 лв. и се отказах.

# 147
  • Мнения: 3 035
Дева, пропуснала съм това. Така или иначе поръчах до адрес, като ми звъннат, ще пренасоча до офис.

# 148
  • Мнения: 62 347
При вас работи ли приложението? При мен не? Thinking

# 149
  • Бургас
  • Мнения: 10 690
Работи при мен

Общи условия

Активация на акаунт