Пазарът на недвижими имоти в България, какво се случва реално - тема 75

  • 35 288
  • 762
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 17 116
който има накатани по 3000 евро/кв м няма да хукне да си купува апартамент в какъвто и да е комплекс, а ще търси друг тип имот.
Какъв е тоя тип имот дето не е в комплекс, но е насред цивилизация?

# 586
  • Мнения: 10 955
Не, че се съмнявам в познанията ви, ама някой от коментиралите скоро да си е купувал нова кола?
Чакането продължава да си е от 6 до 9 месеца.
Ако цената на хляба и сиренето се вдига, цената на колите дали стои същата?

...
ще падат

# 587
  • Мнения: 671
Малко неуместно ми се струва да сравняваме НИ с автомобили....Почти няма НИ,който на 15-тата година от построяването си да струва една пета от първоначалната си цена.....

# 588
  • Мнения: 10 955
но няма и някой, който да не се придвижва с автомобил . където и да живее - в град или провинция .

# 589
  • Мнения: 545
но няма и някой, който да не се придвижва с автомобил . където и да живее - в град или провинция .
Това вече се променя. Тенденцията в Европа е градовете да са неудобни за колите  - бус ленти, вело-зони, ограничения на скоростта, забрана за влизане в център и т.н.

# 590
  • Мнения: 10 955
но няма и някой, който да не се придвижва с автомобил . където и да живее - в град или провинция .
Това вече се променя. Тенденцията в Европа е градовете да са неудобни за колите  - бус ленти, вело-зони, ограничения на скоростта, забрана за влизане в център и т.н.

... и свързаното с това замиране на центровете като място за развлечение, бумелн, похапване и прекарване на свободното време.
Така че ... готови на старта със скъпите наеми Simple Smile Пазарува се онлайн и нетфликса е с рекорден бр. потрбители. Кино? Под дъжда на колело ?
Особено ако поради короната се е изселил народа из крайсофийските села, сега наречени квартали.

# 591
  • Мнения: 2 359
но няма и някой, който да не се придвижва с автомобил . където и да живее - в град или провинция .

Глупости. Много повече са хората без автомобили.

# 592
  • Мнения: X
В провинцията точно пък има хора, които са без автомобил понеже навсякъде може да се стигне пеша, ако не те мързи и почти навсякъде е уредено за пешеходци от едно време. В по-големите градове се налага наистина да ползваш автомобил или градски транспорт, освен ако не искаш да вървиш пеша с часове в едната и другата посока и често с липсващи тротоари.

# 593
  • Мнения: 10 955
и тези задръствания по всякакви пътища не стават защото хората от провинцията са си намерили работа в големите градове? значи кой има кола ? Никой . И какви са тези коли по пътищата ? Може да са мигранти . Добре. Съгласна съм.

# 594
  • Мнения: 7 818
Елате да поживете в провинцията и да видите как всяко семейство има по 2 автомобила, как слизат 1 км с колата до входа на парка, за да се разходят. Точно в провинцията колата е необходимост, защото всичко важно е на разстояние от 100 до 500 км - качествена медицина, пазаруване и развлечения.
И изобщо не мисля, че хората без автомобили са повече. Могат да си го позволят само тези, които живеят в градове с добре уреден ГТ. А такива май в БГ няма.
Както и при жилищата - поскъпването, сроковете за доставка и обезценяване то след покупка зависят от категорията. Средния към висок клас марка автомобили са поскъпнали с над 50%, но и губят в рамките на 5-7 години не повече от 50% от стойността си. И продължават да имат дълги срокове на доставка.

# 595
  • Бургас
  • Мнения: 9 369
В провинцията, еле пък в селата, ако не се качиш на колата и да отидеш на 300 метра до магазина с нея, значи си последният бедняк Simple Smile

# 596
  • Мнения: 17 116
В провинцията точно пък има хора, които са без автомобил понеже навсякъде може да се стигне пеша
Ако светът ти се състои само от вашата и съседната улица може и да стигаш "навсякъде" пеша, иначе отнема доста време и автомобилът е предимство да видиш по-широкия свят 😁

# 597
  • Мнения: 6 163
Аз бих се съгласила да се разделя с автомобил, но при читав градски транспорт. В България далеч не е такъв и много има да гоним "европейците", с които иначе се сравняваме. При нас 260 води до центъра, другото сравнително удобно (на два км. спирка) е метрото. Метрото е ок, аз обикновено ползвам него, но автобусът - тотал щета. Да, редовен е, но изключително мръсен, гнусен, няма климатик лятото, изобщо да те е гнус да седнеш/хванеш някъде. Ми сори, но докато е така, колата е опцията.

# 598
  • Мнения: 2 260
Аз бих се съгласила да се разделя с автомобил, но при читав градски транспорт. В България далеч не е такъв и много има да гоним "европейците", с които иначе се сравняваме. При нас 260 води до центъра, другото сравнително удобно (на два км. спирка) е метрото. Метрото е ок, аз обикновено ползвам него, но автобусът - тотал щета. Да, редовен е, но изключително мръсен, гнусен, няма климатик лятото, изобщо да те е гнус да седнеш/хванеш някъде. Ми сори, но докато е така, колата е опцията.
Как е сега с новия довеждащ транспорт?

# 599
  • Мнения: 6 163
Не го ползвам, ние сме откъм околовръстното и ми е удобно пеша. Не съм чувала и мнения, но до метрото има и няколко автобусни линии, та все може да се хване нещо от нас, за да не ходи човек пеша. Повечето са ок, чисти.

Общи условия

Активация на акаунт