Black Friday/Черен Петък – 2023 г.

  • 237 941
  • 2 320
  •   1
Отговори
# 2 145
  • Мнения: 2 264
Момичета емаг май пускаха  хубави намаления и за Коледа нали ...взехме един телевизор от ЧП и много ни хареса...искам да взема още един
Кой е телевизора?
От тяхната марка star light...взехме смарт 40 инча за 280 лв на чп...имаме и Самсунг...Еми този Star light има дори по хубава картина...въобще не очаквахме такова качество...картина,звук,супер тънък и лек...аз и мъжа ми бяхме много приятно изненадани...и момчетата които идваха да ни слагат телевизията и те се учудиха на хубавото качество...сега искаме да вземем 50 инчовия...
Ето този имаме
https://www.emag.bg/televizor-led-smart-star-light-40-100-cm-ful … tm_medium=android

# 2 146
  • Мнения: 829
Аз понеже много мрънках тук, да кажа сега, че драмата ми с Емаг и Сеймдей приключи. Сутринта в 8.00ч получих смс днес да си  очаквам телевизора. Тъкмо отварям смс-а и куриерът звъни, че е тук 🤣
Беше любезен и дори помогна да пренесем телевизора, защото съответно нямах време за подготовка.
От Alleop, които ми объркаха пратката, реагираха, че ще ми върнат разликата в цената и ще ме компенсират с безплатна доставка. Не е кой знае какво, но е жест - така се прави.
Продължавам да очаквам доста пратки, но те вече са по-малки коледни подаръци, за които не се тревожа толкова - важно е до Коледа да дойдат Simple Smile А и са в "ръцете" на Спийди, което е леко по-успокояващо.

Стискам палци на всички, които още чакат Емаг, скоро да получат пратките си 🤞

# 2 147
  • Пловдив
  • Мнения: 6 616
поръчах от Емаг лаптоп за около 1100 лв;дойде ,но екране не светна и не проработи;
Върнах го и ми дадоха ваучер;
Не ми трябва ваучер, как да си взема парите?!
Да не би при заявяване на връщането да сте отбелязали, че искате ваучер? Мисля, че имаше такава опция.

# 2 148
  • Пловдив
  • Мнения: 481
https://0700bezplatnite.com/

В лилавото поле, пишеш името което търсиш

Има и за Android, ползвам го поне от 2 години, идеално е. В Googel play -  0700 се казва, иконата е кръгче с българското знаме и в средата лилава тел. слушалка.

# 2 149
  • Мнения: 5 053
Това от линка е точно същото.
Телевизора на Емаг  има ли българско меню.

# 2 150
  • Мнения: 85
Привет! Да се включа и аз в оплакването от емаг и по-скоро от sameday.. Нито пратка, нито отговор, очаквах я на адрес, така че оправданието със заетите шкафчета не важи, освен това е платена и то не малка сума, а ваучер от емаг изобщо нямам.. Как си ги издействахте тези ваучери? Grinning Имате ли идея всъщност до колко дни право имат да забавят пратка, мога ли да се обърна към КЗП и изобщо има ли някакъв закон..

# 2 151
  • Мнения: 2 264
Това от линка е точно същото.
Телевизора на Емаг  има ли българско меню.
Да има българско меню

# 2 152
  • Washington,USA
  • Мнения: 2 241
Кой магазин доставя най-бързо? Сиела? Озон или Ориндж?

# 2 153
  • Мнения: 2 027
Кой магазин доставя най-бързо? Сиела? Озон или Ориндж?

Ако е за София - тия дни пусках поръчка от Ориндж с безплатна доставка до техен магазин, на следващия ден беше пристигнала.

# 2 154
  • Мнения: 656
Със сигурност Сиела НЕ е. Писнах поръчка на 26.11 и още я чакам. В Озон си пише кога да очаквате доставка и го спазват. От Ориндж не съм поръчвала.

# 2 155
  • Мнения: 2 082
Извинявям се за спама ,но от мин черен петък си закупих прахосмукачка робот от Озон.Нещо се скапа,те реагираха мн бързо ,изпратих я,от сервиза ми върнаха протокол,че нищо и няма и там при тях е работила нормално.Обаче след няколко пускания пак се скапа-както работеше и просто спря.Пак писах на Озон,би трябвало пак да ми уважат рекламацията,нали?Колко пъти имам право да се възползвам от ремонт в сервиза ,докато е в гаранция?Има ли изобщо ограничение?Ами то реално можем да си прехвърляме уреда още 1 година,докато му изтече гаранцията и да пия една студена вода...

# 2 156
  • Мнения: 76 440
Ще ти я уважат. Колкото пъти се наложи в рамките на 2г..толкова пъти ще предявяваш рекламация...няма ограничение по закон.
Времето през което стои в сервиз, се прибавя към тези 2г...тоест удължава се с тези дни.

Още си в срока за връщане..виж дали не може да им я върнеш.

# 2 157
  • Мнения: 2 027
След 3 ремонта в рамките на гаранцията може да се върне продукта и да се иска възстановяване на платената сума. Но май трябва в сервиза нещо да са поправили.. Защото ако пишат, че при тях всичко си работи, май няма да се брои като извършен ремонт..

# 2 158
  • Мнения: 2 082
Благодаря!
Зачудих се много,как при тях работи нормално,а при мен проблем?😕
Дано има реакция този път и открият реално проблема...Подробно описах ситуацията...Иначе от сайта съм много доволна,реагираха мълниеносно-лесна и бърза комуникация.Ще дам отчет какво е станало..

# 2 159
  • Бургас
  • Мнения: 256
Извинявям се за спама ,но от мин черен петък си закупих прахосмукачка робот от Озон.Нещо се скапа,те реагираха мн бързо ,изпратих я,от сервиза ми върнаха протокол,че нищо и няма и там при тях е работила нормално.Обаче след няколко пускания пак се скапа-както работеше и просто спря.Пак писах на Озон,би трябвало пак да ми уважат рекламацията,нали?Колко пъти имам право да се възползвам от ремонт в сервиза ,докато е в гаранция?Има ли изобщо ограничение?Ами то реално можем да си прехвърляме уреда още 1 година,докато му изтече гаранцията и да пия една студена вода...
Ако не разполагате, снабдете се със сервизнитр поръчки и гаранционна карта на уреда.
Ако не се получат нещата с търговеца (забравете комисии и т.н.), то, Вие разполагате с  иск за връщане на сума, платена на отпаднало основание.

Трябва да изпратите уведомление, с което разваляте договора и  искате връщане на платената цена- нищо сложно.

Това е така, защото,  съгласно Закона за защита на потребителите- чл. 114, ал. 1 от ЗЗП- при несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
 2. намаляване на цената;

Водете кореспонденцията с търговеца, който авие продал стоката. Със сервиза нямате работа. Търговеца, трябва да си оправя повреденият уред.

Съветвам Ви, единствено по Ел.поща.

Общи условия

Активация на акаунт