DSK WIZZ AIR кредитна карта

  • 20 379
  • 289
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 273
А колко време след заплащане с картата се виждат точките в ДСК Директ. За първи път я използвах на 12, но до днес не виждам никакви точки (и на пос терминал е ползвана и за закупуване на билети)

# 181
  • Мнения: 269
Обикновено до два-три дни се осчетоводяват операциите и се виждат. Така че може би утре или вдругиден

А колко време след заплащане с картата се виждат точките в ДСК Директ. За първи път я използвах на 12, но до днес не виждам никакви точки (и на пос терминал е ползвана и за закупуване на билети)

# 182
  • Мнения: 16
Здравейте.
От съвсем скоро имам картата на ДСК и за първи път я ползвах преди 2-3 дена. Разбирам, че отнема време, докато натрупаните точки са виждат в ДСК Директ, но искам да попитам дали съобщението, което е видимо под Бонус програми “Нямате активни кампании за лоялност” е “нормално”. Аз си го представях по-скоро като “нямате натрупани точки” или нещо подобно, та малко се усъмних сега и реших да питам тук в опит да избегна контакт с банката Simple Smile

Имам и още един въпрос, не видях да е писано, извинявам се ако съм го пропуснала - при закупуване на билет от wizz, точките веднага ли се виждат в профила в wizz account?

Темата е много полезна, благодаря за споделената информация и насоки.

Последна редакция: ср, 19 фев 2025, 14:55 от Tavalu

# 183
  • Мнения: 11 825
Точките се виждат в секция Карти, Бонус програми. Ползвам интернет банкирането, а не приложението - ако това има значение за изгледа.

# 184
  • Мнения: 16
Благодаря, zigizagi. През браузър проверявам, не приложението и се зачудих дали това е очакваното съобщение, когато точките още не са се отразили.

# 185
  • Мнения: 273
Здравейте.
От съвсем скоро имам картата на ДСК и за първи път я ползвах преди 2-3 дена. Разбирам, че отнема време, докато натрупаните точки са виждат в ДСК Директ, но искам да попитам дали съобщението, което е видимо под Бонус програми “Нямате активни кампании за лоялност” е “нормално”. Аз си го представях по-скоро като “нямате натрупани точки” или нещо подобно, та малко се усъмних сега и реших да питам тук в опит да избегна контакт с банката Simple Smile

Имам и още един въпрос, не видях да е писано, извинявам се ако съм го пропуснала - при закупуване на билет от wizz, точките веднага ли се виждат в профила в wizz account?

Темата е много полезна, благодаря за споделената информация и насоки.

И при мен е така, а използвам картата от 12.02, сумата вече е около 1700лв от които 620лв билети и нито една точка.

Писах на съпорт и утре сме щели да се чуем.

# 186
  • София
  • Мнения: 18 521
Ще ви дойдат точките - след отчетния период и зануляването на плащанията. Няма да ви измамят нито ДСК, нито WA.

# 187
  • Мнения: 273
Ще ви дойдат точките - след отчетния период и зануляването на плащанията. Няма да ви измамят нито ДСК, нито WA.


Отчетния ли период мина, внесла съм всичко по картата и от всичките ми над 4000 точки които трябва да имам (с транзакции от 12.02 насам) днес се появиха 2т за едно кафе където съм платила на 19.02. честно казано ми се струва странно

# 188
  • Мнения: 1 955
Ще ви дойдат точките - след отчетния период и зануляването на плащанията. Няма да ви измамят нито ДСК, нито WA.


Отчетния ли период мина, внесла съм всичко по картата и от всичките ми над 4000 точки които трябва да имам (с транзакции от 12.02 насам) днес се появиха 2т за едно кафе където съм платила на 19.02. честно казано ми се струва странно
Странно е. Не е нужно да минава отчетния период, за да се заредят сумите. При мен винаги до максимум 2 дни след като транзакцията е осчетоводена, точките се появяват в баланса. Най-вероятно има някакъв бъг. Аз бих отишла в клон на банката, за да проверят какво се случва. По телефон не знам дали ще ви свършат работа.

# 189
  • Мнения: 16
И на мен това ми отговориха - 2 дена, не е свързано с отчетен период, засега не се знае каква е причината.
Може би е бъг с интеграцията за скорошни клиенти, но явно няма да мине без ходене до офис. Ще споделя, ако получа насоки дали има нещо, което сами може да направим, но надали, ако акаунтите са синхронизирани.

# 190
  • Мнения: 273
И на мен това ми отговориха - 2 дена, не е свързано с отчетен период, засега не се знае каква е причината.
Може би е бъг с интеграцията за скорошни клиенти, но явно няма да мине без ходене до офис. Ще споделя, ако получа насоки дали има нещо, което сами може да направим, но надали, ако акаунтите са синхронизирани.

Днес имах имейл от съпорта и проблема е отстранен. Видно обаче е имало проблем, точките се появиха като една транзакция на куп.

# 191
  • София
  • Мнения: 3 940
Включвам се с бърз въпрос.Начисляват ли се точки ако се заплатят данъци с картата?( МДТ)

# 192
  • Мнения: 269
Да. Аз ги плащам през портала на НАП и ми дава точки

Включвам се с бърз въпрос.Начисляват ли се точки ако се заплатят данъци с картата?( МДТ)

# 193
  • Мнения: 957
Да, плащам и своите, и данъците на родителите ми с нея, начисляват се.

# 194
  • Мнения: 20 538
Да, няма значение какво се плаща. Важното е даденото нещо да се плаща с тази карта. Е, ако е през ПОС на борда на Уизеър или в сайта/приложението на Уизеър, тогава двойно повече точки се трупат.

Общи условия

Активация на акаунт