Нашите second hand находки- тема 49

  • 83 259
  • 739
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 2 075
Ремикс винаги калкулират и цената на обратната доставка, ако мине, мине..
Аз съм им писала и следварително - цитирам номера на поръчката и обяснявам, че съм я върнала цялата съответно не е редно да ме таксуват с обратната доставка и те ми връщат сумата, обикновено я зареждат във виртуалния портфейл.
Ами много са нагли...Не е ли редно да си поемат доставката,след като така трябва ,без да им пише потребителя?
Още черни точки трупат!

# 226
  • Мнения: 1 430
Да, точно нагли са, още повече, че И според техните условия обратната доставка, при върната пълна поръчка,  я поемат те.

# 227
  • Мнения: 5 538
Благодаря и аз за ценната информация! Досега само веднъж ми се е случвало да върна всички 4-5 артикула от една поръчка, голяма греда беше.
И наистина, Ремикс първо си калкулират стойността за доставка, после евентуално я отменят, ако потребителят тръгне да се разправя с тях. Според мен имат доста нелоялни практики, бъгове в сайта и т.н., но понеже са малко местата, от които можем да се снабдяваме с по-висок клас дрехи на по-ниски цени или изобщо с евтини артикули, като цяло не ни се занимава да си тровим нервите с разправии. С една дума - затваряме си очите, което пък им позволява да продължат с шмекериите.

# 228
  • Мнения: X
Тоест по закон трябва да си поемат връщането, независимо дали е цялата поръчка върната или не?
А този сайт достоверен ли е? Аз предпочитам да видя конкретен закон, за да съм сигурна, а не статия

# 229
  • Мнения: 5 713
В събота влязох новата ни Хумана и си излязох с 5 неща за 5,50лв. За мен-рокля Келвин Клайн, панталон  Армани от детската колекция и двете неразличими от нови и шал, а за дребен блуза на Праймарк с ципове от двете страни и ски панталон.
Скрит текст:

# 230
  • Мнения: 393
Тоест по закон трябва да си поемат връщането, независимо дали е цялата поръчка върната или не?
А този сайт достоверен ли е? Аз предпочитам да видя конкретен закон, за да съм сигурна, а не статия

Текстът е базиран на информация от адвокатска кантора/пуснала съм линк/, тоест законът е "преведен"
на разбираем език. Законът за защита на потебителите е достъпен онлайн, но е по-скоро за юристи.
След като адвокатската кантора информира, че връщането на стока е за сметка на търговеца, и после това се потвърждава от Общите условия на Ремикс, аз не виждам противоречие.
ОБАЧЕ връщането на стока е за сметка на търговеца САМО ако е по най-евтината тарифа.
За мен най-евтини тарифи /Спиди,Еконт/ са от порядъка на 5-6 лева.

Последна редакция: пн, 08 яну 2024, 16:29 от lana26

# 231
  • Мнения: X
Разбирам, но пак е свободен текст. Ако пиша на ремикс, не бих им пратила този сайт, а нещо по-конкретно.

# 232
  • Мнения: 393
Ремикс подвежда купувачите като се възползва от незнание на закона за защита на потребителите. Излиза, че проблемът не е в Ремикс, а в купувачите, които не са чели "договорите от разстояние".
Аз не съм юрист, не съм длъжна да знам закона за етажната собственост, закона за банките, трудовия кодекс,
семейния кодекс, а и закона за защита на потребителите.

Все пак направих справка:
Отказ и връщане на закупена стока от електронен магазин - на основание чл. 50, ал. 1 от ЗЗП.
Потребителят има право да поиска връщане на закупената стока в случай, че тя НЕ Е ИЗПОЛЗВАНА, не е нарушавана целостта на опаковката - чл. 55 от ЗЗП
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП, да се откаже от получената стока в срок от14 (ЧЕТИРИНАДЕСЕТ)дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка.
Чл. 54
Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора съгласно чл. 52.
Чл. 54, ал.3  Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.

Последна редакция: пн, 08 яну 2024, 17:23 от lana26

# 233
  • София
  • Мнения: 8 508
Вижте член 55, алинея 2

# 234
  • Мнения: 393
https://remixshop.com/bg/site/policy-documents?type=TC

X. Връщане и рекламации на стоки

Право на отказ от договора, сключен от разстояние

Потребителят има право да се откаже от този договор и да върне Продукта, поръчан от Сайта remixshop.com, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от Закона за защита на потребителите, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчания Продукт.

....................................................

В случай, че Потребителят упражни правото си на отказ от договора, Дружеството му възстановява заплатената стойност на върнатия продукт и цената на най-евтиния вид стандартна доставка
...................................................
Цената на куриерската услуга за връщане, заявена по този начин, зависи от теглото на продукта, подлежащ на връщане.

Не ми е ясно защо теглото на продукта започва от тегло на върнатия продукт до 5 кг. включително -7.39 лв. , което противоречи на най-евтина доставка. Най-евтина доставка е 0,999 кг. А при условията на Ремикс като че ли купувам дрехи от метал

Последна редакция: пн, 08 яну 2024, 18:15 от lana26

# 235
  • София
  • Мнения: 9 860
Най-евтиното им връщане е 7.19лв, т.е. трябва клиента да си го заплати..Ако обаче им изпратиш торба пълна с дрехи, които я ги вземат на безценица, я не- изпращането им е  напълно безплатно. Ако обаче към торбата, човек иска да върне нещо от последната си поръчка трябва да си плати.?? Последно взех едни чисто нови дънки на Онли, които леко са ми тесни...но пък ги взех за 14лв и ако реша да ги връщам, трябва да платя повече от половината им цена за връщане..

# 236
  • Мнения: 1 094
Не трябва да се изпращат заедно дрехи, които им връщате,  с ваши дрехи, които искате да продадете.
Първите се връщат в опаковката, в която сте ги получили, а вторите в торба Clean Оut Kit

# 237
  • София
  • Мнения: 9 860
Така е,  това го знам  но идеята е друга..С едно идване да се свърши работа за две, но това не им е изгодно.

# 238
  • Мнения: 393
В секция "Въпроси" на Ремикс https://remixshop.com/bg/faq/category?categoryId=3 пише следното:

Върнах продуктите в офис на куриера, но нямам заявка от профила си. Какво да направя?
            В този случай е необходимо да изпратите имейл...


Излиза, че има два начина за връщане - през профила и без заявка от профила.
И когато е без заявка, се пише имейл с формуляр за връщане, който го има на сайта на Ремикс.
Върнатите артикули следва да бъдат изпратени до Дружеството на адрес: гр. София, офис на Speedy София - Сомат (ул. Абагар 22,  София, п.к. 1000, СОФИЯ СИТИ ЛОДЖИСТИК ПАРК).
Двоен стандарт. През профила се плаща, а с имейл е безплатно, така ли е?

Последна редакция: пн, 08 яну 2024, 23:04 от lana26

# 239
  • Мнения: 1 273
В секция "Въпроси" на Ремикс https://remixshop.com/bg/faq/category?categoryId=3 пише следното:

Върнах продуктите в офис на куриера, но нямам заявка от профила си. Какво да направя?
            В този случай е необходимо да изпратите имейл...


Излиза, че има два начина за връщане - през профила и без заявка от профила.
И когато е без заявка, се пише имейл с формуляр за връщане, който го има на сайта на Ремикс.
Върнатите артикули следва да бъдат изпратени до Дружеството на адрес: гр. София, офис на Speedy София - Сомат (ул. Абагар 22,  София, п.к. 1000, СОФИЯ СИТИ ЛОДЖИСТИК ПАРК).
Двоен стандарт. През профила се плаща, а с имейл е безплатно, така ли е?

И аз го четох днес.Миналата година връщах,платиха и куриера.Тази нз,защо са вдигнали лимита с таксата.Много поръчват и не взимат пратки сигурно.

То склада в София ли им беше?

Общи условия

Активация на акаунт