Пазаруване от about you - тема 25 (януарски намаления)

  • 106 867
  • 1 668
  •   1
Отговори
# 1 500
  • Мнения: 5 044

Това е от сайта.
Стъпалото ми е 250 см дълго и 109 широко.

# 1 501
  • Мнения: 807
Поръчах все пак конячените Челси на Марко Тоци+ две блузки (имам керемидена, много ми допада):
Скрит текст:

# 1 502
  • Мнения: 679
Birkenstock имат narrow fit и regular fit - така че внимавайте. Едниите са за по тесен крак narrow.

# 1 503
  • Мнения: 3 763
От коментарите за шапка и аз се наредих,

# 1 504
  • Мнения: 96
Здравейте, спомням си, че бяхте обсъждали тук рекламация на продукти. Поръчах си суичер, който огледах много добре преди да махна етикета. При първото обличане сега обаче виждам, че има дупка на ръкава (на шева, явно машината го е пропуснала). Моля да споделите опит как да бъде върнат продукта в такъв случай. Да се свържа ли първо с тях и как се процедира при условие, че няма етикет и е носен веднъж?

# 1 505
  • Мнения: 3 532
Ми зашийте си я! Чак пък толкова...за пропуснат бод?! Съвсем се разлигавихте с това безплатно връщане.

# 1 506
  • Мнения: 4 289
И защо да я шие ако не иска? Плащам за здрава дреха, дори и много намалена, в крайна сметка те са определили цената!
Шия и преправям само ако имам желание, в случая явно потребителката няма.
Като чета, че са получавани видимо носени дрехи, предполагам, че са били без етикет.
Другото което се коментираше скоро беше дву годишната гаранция, разпран шев би трябвало да се покрива.

# 1 507
  • Мнения: 96
Зашитото със сигурност ще личи, а не искам подобно нещо. Дрехата си беше с етикет, явно е фабричен дефект. Няма да споменавам заплатената сумата (не е малка), но в никакъв случай не смятам, че е "лигавене" да искам здрава дреха.

# 1 508
  • Мнения: 807
Повечето съвети са да им пишете и да връщате с лепенка или бележка върху описания дефект. Аз лично засилвам обратно, но не съм имала подобни случаи с дефекти, за да отбележа конкретно проблема на мястото.
Аз също бих зашила само ако мноооого ми харесва дадена дреха и съм готова да направя този компромис. Няма значение цената, въпросът е принципен. Поне за мен.

# 1 509
  • Мнения: 18 811
Вчера поръчах и ми даде 15 % намаление за чанти, никъде не го виждам сега...уж до 24 февруари беше

# 1 510
  • Мнения: 75 362
Получих днес двете якета за ММ, довечера ще ми прави дефиле..насила де, щото той хич не ги обича тия работи, за разлика от жена му Joy

За стотен път - две години гаранция има всяка стока по българските закони,  обсъждано е и тук, но щом няма време дамата да търси и чете, да се обади на абаут ю, те щи й обяснят кво-що. Nerd

# 1 511
  • Мнения: 2 097
Когато връщам част от поръчка, трябва ли да отбелязвам някъде кои продукти връщам, или си слагам документа и те да се спасяват.

# 1 512
  • Мнения: 4 372
Не е нужно да се отбелязва, ако се връща само един артикул.

# 1 513
  • Мнения: 2 097
Не е нужно да се отбелязва, ако се връща само един артикул.

Връщам два от три.

# 1 514
  • Варна
  • Мнения: 11 781
Когато връщам част от поръчка, трябва ли да отбелязвам някъде кои продукти връщам, или си слагам документа и те да се спасяват.
Аз отбелязвам и не ме мързи да отделя 1-2 секунди, за да сложа тикчета на това, което връщам.

Общи условия

Активация на акаунт