От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 25

  • 57 467
  • 741
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 38
Онзи ден на стария си имейл получих имейл от Габко, че сменили адреса а у. Не съм се зачитала, но нали бяха преустановили дейност. Може сегашното да е нелоялна конкуренция. Спекулирам, разбира се.

ти спекулираш, ама аз спекулирах същото и то още на в Началото на Септември в лично съобщение към  @Nightshade, да се самоцитирам:

Цитат
така, след като Габко ни нанесоха щети за 100ци левове през 2020 и никакво обещетение, щото не можах да намеря и други хора да се борим заедно, се ориентирахме към GGBG. не искам да звуча конспиративен, но сега точно 1 месец след като след 4ри години Габко нямаха доставка от ЮК и я възстановиха отново, конкурента им GGBG беше ударен с тоя курс - не знам, но голяма случайност, от края на Юни, началото на Юли тая година Габко след 4ри години и сигурно 100ци попарени клиенти през 2020 отново отвориха офис в ЮК и хоп курс от ЮК на GGBG мистериозно не идва.

така, че с тебе - определено си мислим едни и същи неща!


Моите пратки са на стойност 65лв, но проблемът е, че си ги искам.

ти си добре сравнено с мене, поне като пари, но напълно те разбирам, че си искаш пратките - примерно - аз имам една пратка, дето я Спечелих на Търг в Ибей - нито мога отново да си купя същото нещо, още по-малко на същата цена. така, че щетите, които са ни нанесени - са много повече от механичната сума пари на пратките, щото имаме и инвестирано време примерно аз за да участвам в тоя търг в Ибей и т.н.

# 286
  • София
  • Мнения: 22 701
Мда, и моите неща са от ибей и няма да ги намеря така лесно.

Казвайте към кого ще се местим освен. Аз към Габко няма да се върна. При тях и отношението беше отвратително. Винаги начумерени, винаги бързат да затварят. От ггбг никакви оплаквания до този момент не съм имала

# 287
  • Мнения: 699
Аз бях вчера при тях да взема пратка от Германия,питах ,но казаха,че имат ли инфо веднага ще пуснат мейл.Не мисля,че не искат да ни дадат пратките и да съдействат.
На мен ми е интересно какво става със следващите курсове?Не минават през Австрия ли,или кой им гарантира,че няма да ги спрат отново.
Спрямо инфото,което имаме,че проверката е по сигнал то каква е гаранцията ,че няма да спрат и следващ курс.Аз съм от яко прецаканите при които е имало много място в задържания курс и са сложили кашоните ми и от следващия,които не са евтини никак.Така,че аз изгарям за момента с две курса и то стабилни ,но съм оптимист и се надявам всичко да си дойде по получателите:)
Не виждам причина да ни конфискуват нещата.Не пренасяме оръжия и дори да искат да променят таксуването на превозвача според мен би трябвало да му приложат някакво допълнително таксуване за в бъдеще,но при положение,че винаги така са си минавали границата да го конфискуват или обмитят ми се вижда нелогично.
И да попитам дали има някой от вас,чиято пратка е декларирана с друга стойност на пакета,отколкото е в действителност.
Примерно аз имам 5каски по 100£,а на кашона са ми написали 4х20£

# 288
  • Мнения: 268
Аз съм някакъв голям карък. И от въпросния курс на Гъбко покрай Брекзит си изпатих, толкова съм им набрала, че след няколко получени мейла от тях им писах да ме отпишат от всякаква комуникация. Не мога да си закрия профила там, не мога и да се отпиша от безумните им мейли, последно ме питаха дали очаквам пратка от Германия ?!
И всъщност не поръчвам често, обикновено по 1-2 пратки няколко пъти годишно, но ето сега в тоя злополучен курс ми се събраха 6 пратки на обща стойност 600 лв, които са ми важни и спешни.
А да, имам и една липсваща пратка, т.е. неописана в системата им, която предполагам също е там в общия кюп.
Май ще приключвам с поръчките от Англия.

Последна редакция: ср, 02 окт 2024, 16:41 от Nightshade

# 289
  • Мнения: 38
6 пратки на обща стойност 600 лв

ти, аз и потребител "DTDT5" - правим няколко хиляди:

https://bg-mam.ma/p/1619576/48593141

т.е. само ние 3-мата и вече е в "особено големи размери" за пред Съд.

# 290
  • Мнения: 699
Аз нямам намерение да съдя никой,аз съм от доволните като цяло от ГГБГ и наистина ме е яд,че хората тук мислят,че това е глоба за неправилно паркиране.Плащаш си акта в изипей или онлайн и готово.
Превозват от доста години и мисля,че макар понякога чакайки на опашка да ме е яд за бавното им организиране(мислейки си винаги как ако съм аз вече всичко ще е по рафтовете🤣)са коректни и са в час,но наистина на международно ниво нещата не са толкова лесни.Сблъсквала съм се с всякакви международни логистични тъпотии и наистина има ситуации пред които си безсилен и те бавят изключително много,но тук говорим за бизнес и то за мега дълъг срок.
Администратора от Зоотрополис  да беше  вече щяха да са го пуснали.

# 291
  • Мнения: 38
Аз нямам намерение да съдя никой,

а според теб, какво е решението с оглед текущата ситуация? какво трябва да правим - да чакаме Годо ли (като в известният израз)? или просто можеш да си позволиш - да загубиш 4ри цифрена сума пари? ако е така - повече от нас може само да ти завиждаме (но с хубаво, не с лошо) за благосъстоянието ти.

все пак според Общите условия на сайта на ГГБГ до 14 дена след крайният срок за изпълнение на услугата трябва да те обещетят - тоя краен срок беше 18.08, т.е. 7 дена след 11.08 тръгването на курса и още 14 дена са началото на Септември. а ние към момента - дори нямаме - срок, т.е. до 1 месец, до 5 месеца и т.н. Не може - Печалбата от нас като клиенти - да е за тях, а Загубата - да е да е пак за наша сметка - това, че най-вероятно нямат Застраховка - си е техен риск и съответно техен проблем. просто е - ако ще ни докараш пратките - обещети ни - после нали пак ще ти върнем парите, като пратките - дойдат и няма да има загуба на доверие.

аз съм от доволните като цяло от ГГБГ

ама ние всички бяхме доволни, докато сега вече 2 месеца не ни завлякоха с Хиляди - откровено ти казвам, аз толко пари на заем и на най-добрите си приятели не съм давал, още повече за 2 месеца. знам ли, може би съм лош човек. да не говорим, че за 2 месеца ни написаха 1 имейл - без 1 документ в него доказващ - думите им! да ни показаха поне документ - къде се съхраняват пратките ни и кой плаща и колко за Митническият склад - с какво Печелят доверието ни в момента - с мълчание и имейл - без факти, т.е. без да е подкрепен с документи - с това ли?! защо като казват - били писали на Консулството ни - ами направeте Обръщението си към Консулството ни - публично! (то дори това не е ли стандартната практика - обръщенията към публични институции, да са публични за по-силен ефект?)

Последна редакция: ср, 02 окт 2024, 18:32 от Stefan Dimitrov 729516

# 292
  • Мнения: 11
Ситуацията не е добра, и аз се вътрих с 4к, но можеше и по зле да е ако бяха блокирали следвщия курс.
Но рискове винаги има.

# 293
  • Мнения: 175
Ясно е, че има риск и прибягвам до превозвачи само за стоки под 100лв и липсва опция за директна доставка до БГ. Това не е оправдание да не си изпълняват задълженията. Срещу рискове си има застраховки и добра подготовка с документация и информация. Плюс подбор на шофьор, който няма да забегне с камиона по нивите Grinning А ако 5лв за кг са им малко никой не ги е спирал да си вдигнат тарифите за следващите курсове. Този курс вероятно щеше да се движи по план, ако не бяха решили да изчакат следващия и да тръгнат седмица по-късно с пълен камион. Защото няма логика да тръгнат на 11.08 и да ги задържат чак на 22.08 както пише в имейла. 11 дни ли ще пътуват до Австрия?
До съд едва ли ще се стигне, но един сигнал до КЗП може и да свърши работа, ако се забавят още и сами не предложат решение.

Последна редакция: ср, 02 окт 2024, 20:14 от ScorpionKing

# 294
  • Мнения: 38
Ситуацията не е добра, и аз се вътрих с 4к, но можеше и по зле да е ако бяха блокирали следвщия курс.

всички сме в кюпа и аз съм в 4ри цифреният клуб като тебе, но значително по-малко. иначе, поединично - няма да постигнем нищо - ако нямаме Общ и Единен Фронт.

До съд едва ли ще се стигне, но един сигнал до КЗП

поединично сме за КЗП, но общо като се вижда потърпевшите с кви пари сме ощетени, т.е. за колко големи размери става въпрос - си е за отвъд Съд. все пак не е да са ми продали Дъвка с минал срок на годност - каквото е заниманието на КЗП.

Но рискове винаги има.

въпросът е, че Рисковете, Задълженията и Отговорностите са дефинирани в Общите Условия:

https://www.ggbg.bg/bg/termsandconditions/

аз поне съм калкулирал собствените си рискове на база на горното, което в момента вече 1 месец - не се спазна Едностранно от тяхна страна.

# 295
  • Мнения: 268
все пак според Общите условия на сайта на ГГБГ до 14 дена след крайният срок за изпълнение на услугата трябва да те обещетят

В ОУ също така пише:
2.2.3.2. В процеса на транспортирането, Дружеството не носи отговорност за освобождаване на стоки от митници и депа на куриерски компании.

# 296
  • Мнения: 38
В ОУ също така пише:
2.2.3.2. В процеса на транспортирането, Дружеството не носи отговорност за освобождаване на стоки от митници и депа на куриерски компании.

за мен това е до Адреса им, който са ти предоставили, т.е. ако ти спрат пратката в Митница или Депо на куриерска компания, преди да е пристигнала на техният Адрес в Англия, а не след като вече е приета от тях.

# 297
  • Мнения: 268
Зачетох се в ревютата във фб страницата им, има няколко нови от потърпевши. Ей това ми стана интересно:
Цитат
Онзи ден минах и през офиса им в Младост,като един от служителите им ме ,,успокои" че до 6 месеца бил максималния срок на зържане на курса.

# 298
  • Мнения: 38
Зачетох се в ревютата във фб страницата им, има няколко нови от потърпевши.

аз намерих няколко от тях във Фейсбук и им писах съобщение, ако искат - да се преброят тук...

иначе, за 6 месеца - не виждам кой и как само Магазинажа на (Австрийските) Митници ще плати, щото над 90 дена, на хартия по ЕС митническият закон, поне на мене ми изглежда доста сложно, т.е. организирането на Дългосрочно Съхранение.

така или иначе, без комуникация с клиентите и прозрачност, каквото е в момента, т.е. публикуване на документи и т.н. само броят на загубилите доверие клиенти и недоволство - ще расте! в крайна сметка не може да мълчиш, седмица след седмица и месец след месец, щото надеждата - клиент по клиент - почва да се изпарява и това отгоре на вече напълно изпареното - доверие.

Последна редакция: ср, 02 окт 2024, 20:24 от Stefan Dimitrov 729516

# 299
  • Мнения: 19
Текста от цитата е мой, имейла за връзка ми е bobi_baretata@abv.bg
Аз имах 6 пратки , номте си гинразпредялят калто искат 2 от пратките на стойност 500£  са ми от задържаните.Курса е 1348-1351 под формата като има пиша ми се оправдават ,изпратих им снимки на нещата и плащанията в paypall имвече не отговарят.Телефона не го вдигат.Затов минах през офиса им и мимизръсиха тая тъпотия.Яд ме е че не се върнах при Габко по рано за доставки от Англия.В този случай трябва да се обединим и да направим един колективен иск.

Общи условия

Активация на акаунт