От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 25

  • 57 441
  • 741
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: X
И аз да се запиша, че съм от хората с пратки от двата липсващи курса. Понеже не съм ползвател на форума, регнах се само заради това, ако има нещо организирано за жалби, съд и т.н. пишете ми твърдо съм да се включа и аз.

Не са ми за много пари пратките, но реално бяха на далавера търгове от ебей и втори път няма да ги намеря пак на тия пари, така че и аз съм в графата пропуснати ползи. Тия им иде да им запаля офиса вече, изключителни дразнещи и нагли хора.

Ами аз, Стефан Димитров и Боби Баретата организираме нещо. Много скоро ще се чуе. Ще ви пратя информация на лично.
Радвам се да видя че има все още българи, които не си оставят коня у ряката. Поздрави!


Идеално, ще чакам с нетърпение.

BTW някой от тук да е писал на тия митични Австрийски митници? Аз пробвах, на главния мейл за цялата митническа агенция zollinfo@bmf.gv.at и ми отговориха няколко пъти вече, ама без да знаем номера на камион, локация и т.н. подробности, само с някакво бейсък търсене казаха, че нямат информация за такъв казус, и че те като митници не оперират вътре в страната, защото аз ги бях питал това, понеже от ГГБГ първо бяха казали, че бил спрян камиона произволно в Австрия докато карал. Ама то не е така, защото в последния мейл са написали коя е уж митницата, Suben Customs, и това е на границата. Тоест и аз грешно инфо съм им дал.

Днес писах на мейла, който е точно за този пункт и намерих и още един от сайта им  на някакъв омбудсман за техните митници на CC и чакам. Сигурен съм че ще пишат, най вече им писах да ми кажат потвърждение дали това спиране изобщо се е случило и че стоката е при тях, и какъв е проблема, защото искаме да съдим фирмата доста хора. Ще ви държа в течение.

# 346
  • Мнения: 341
Ами разбираема грешка, наистина, но тук има една малка подробност, че австрийската митница наистина оперира само по границите, за разлика от митниците на други държави, където понякога седи митничар със стоп-палка до някой знак примерно "забранено изпреварването", но австрийските наистина не са така.

Радвам се, че недоразумението е било отсранено все пак и нещата са задвижени в правилната посока.
Ние също чакаме отговори от едно-две места и това ще ни развърже ръцете за действия, наистина няма значение колко и малки да са сумите, но примерно дори във Вашия случай да става въпрос за пратка от примерно 20 паунда, заедно с моите и на Боби Баретата това става пратки на стойност 10 хиляди и 20 паунда и това вече е достатъчно добро основание. Ще видим, чакам отговор от Урсула фон дер Лайен и ще се разбере. Засега ударихме на камък със Съюза на Българските Автомобилисти, което е странно, щото все пак говорим за камион, но то кое ли е наред в нашата държава.
Поздрави!

# 347
  • Мнения: X
Мале ща падна от смях. Някакъв ми се обади сега главния им номер, не се представи като име, само потвърди, че не  от персонала дето са там раздавачите, но твърдо се направи на ударен като го питах няколко пъти с кого разговарям.....

Та общо взето 30мин безсмислен разговор как видиш ли имало доказателства "в интернет", че камиона наистина е спрян, хора били писали вече до митниците, имали отговор, били проучили, комуникирали с тях, информацията била достъпна да съм я видел. Като го питах къде, ФБ група ли, телеграм, бгмамам къде точно защото аз не съм попадал, но той не можа да ми каже и той, не знаел наизуст. Та да Ви питам и аз, къде точно е тая информация за спирането, някой знае ли? Питам и иронично и буквално, защото аз питах да ми дадат доказателства за това, също номера на камиона, името на водача и точната дата, но той пак ми потвърди, че имало всичката информация в интернет.
Като го питах защо хора по форуми трябва да се питаме взаимно и да пишем ние на митници и т.н. а не ни кажат те с нещо повече от 2 мейла с по 2 изречения за над 60 дни, той каза че мейлите били 4 😁

Вика още, че то видиш ли било сигнал на лошата конкуренция, те не били виновни, ама всяка фирма като я провериш, винаги щели да излязат нарушения, нямало как то било нормално, и те нямало как да оперират така като само ги проверяват Wink)

Общо взето трябваше да се почувствам виновен, че ги чакам САМО 60 дни, и че питам за информация и им давам зор, трудно им е и на тях, много работели по проблема, но това нямало значение за нас и нямало нужда да ни информират 😁. Викам му накрая след всичката тая словесна диария, мен като клиент това какво ме интересува, аз искам да си предоставите услугата, която сте обещали и за която аз ще си платя, и ако не могат да не го правят тоя бизнес, но той се разсърди и каза да не го уча аз на бизнес, те били работели от много години, няколко фирми, много разбирали 😁😁. Абсолютен мишок.

# 348
  • Мнения: 159
Мале ща падна от смях. Някакъв ми се обади сега главния им номер, не се представи като име, само потвърди, че не  от персонала дето са там раздавачите, но твърдо се направи на ударен като го питах няколко пъти с кого разговарям.....

Та общо взето 30мин безсмислен разговор как видиш ли имало доказателства "в интернет", че камиона наистина е спрян, хора били писали вече до митниците, имали отговор, били проучили, комуникирали с тях, информацията била достъпна да съм я видел. Като го питах къде, ФБ група ли, телеграм, бгмамам къде точно защото аз не съм попадал, но той не можа да ми каже и той, не знаел наизуст. Та да Ви питам и аз, къде точно е тая информация за спирането, някой знае ли? Питам и иронично и буквално, защото аз питах да ми дадат доказателства за това, също номера на камиона, името на водача и точната дата, но той пак ми потвърди, че имало всичката информация в интернет.
Като го питах защо хора по форуми трябва да се питаме взаимно и да пишем ние на митници и т.н. а не ни кажат те с нещо повече от 2 мейла с по 2 изречения за над 60 дни, той каза че мейлите били 4 😁

Вика още, че то видиш ли било сигнал на лошата конкуренция, те не били виновни, ама всяка фирма като я провериш, винаги щели да излязат нарушения, нямало как то било нормално, и те нямало как да оперират така като само ги проверяват Wink)

Общо взето трябваше да се почувствам виновен, че ги чакам САМО 60 дни, и че питам за информация и им давам зор, трудно им е и на тях, много работели по проблема, но това нямало значение за нас и нямало нужда да ни информират 😁. Викам му накрая след всичката тая словесна диария, мен като клиент това какво ме интересува, аз искам да си предоставите услугата, която сте обещали и за която аз ще си платя, и ако не могат да не го правят тоя бизнес, но той се разсърди и каза да не го уча аз на бизнес, те били работели от много години, няколко фирми, много разбирали 😁😁. Абсолютен мишок.
Ако правилно разбирам: от GGBG са се свързали с Вас да Ви убеждават в правотата на своята версия….. Чудя се колко лично неуважение трябва да има човек/фирма за да звъни на клиентите си и да се опитва да ги “приспива” , че всичко е ок и просто да си седят кротко и да чакат….
Значи като звъним по тел. - не вдигат , като пишем не отговарят…. а сега, като четат форума и изведнъж станаха разговорливи…
Никой бизнес не е застрахован, че няма да изпадне в затруднение и спънка, но те явно не разбират или не им пука, че отношението им към клиента е най-дразнещо. Още покрай миналата Коледа им се бях заканила, че няма да ги ползвам заради забавяне и пак същата скапана липса на комуникация, но …… не си взе поука …

# 349
  • Мнения: 5 018
Поне два-три пъти през годините съм получавала от тях и-мейли, в които ме уведомяват, че "днес офисът ни няма да работи, имаме проверка от НАП по сигнал на недоброжелател".
Впечатлението не е положително.

# 350
  • Мнения: X
Имам отговор от митниците, ама......двете удебелени неща не са така както ни ги казват.


Цитат
Dear Mr Rusev!

 

I can inform you that there are problems with the delivery you mentioned at Austrian customs. There are no customs documents for the entire delivery and there is therefore a suspicion of smuggling under Austrian law.

The entire shipment has been provisionally seized by customs and has not been destroyed.

A report has already been made to the public prosecutor's office in Wels.

Once our investigations have been completed, the court will decide whether to confiscate the goods.

# 351
  • Мнения: 6 578
А преди няколко седмици разни фейк профили се опитваха да ни вменяват вина, че сме ползвали услугата на превозвач, за да спестим мита. Моята пратка е под 150 евро и не се дължи мито.
Мито = ДДС и евентуално Мито. Така на разговорно хората го казват като просто мито. В случая дължиш 20% ДДС без значение от цената на пратката. За сведение митото е няколко пъти по-малък процент от ДДС-то по принцип.

Имам отговор от митниците, ама......двете удебелени неща не са така както ни ги казват.


Скрит текст:
Цитат
Dear Mr Rusev!

 

I can inform you that there are problems with the delivery you mentioned at Austrian customs. There are no customs documents for the entire delivery and there is therefore a suspicion of smuggling under Austrian law.

The entire shipment has been provisionally seized by customs and has not been destroyed.

A report has already been made to the public prosecutor's office in Wels.

Once our investigations have been completed, the court will decide whether to confiscate the goods.
На кой имейл им писа и какво точно? Искам и аз да им пиша.

# 352
  • Мнения: 812
Аз съм на минус 150 паунда от този курс, но като си помисля как ще ми конфискуват и двата сутиена, които си купих от ТК макс, направо на смях ме избива. Може би ще огранича покупките от ЮК до минимум. Става рисково.

# 353
  • Мнения: 2 626
Аз съм на минус 150 паунда от този курс, но като си помисля как ще ми конфискуват и двата сутиена, които си купих от ТК макс, направо на смях ме избива. Може би ще огранича покупките от ЮК до минимум. Става рисково.
Те австрийците са по средата на нищото. Пак да питам защо не са спрени на входа на ЕС. Изглежда никой не го интересува този въпрос.

# 354
  • Мнения: X
И защо са спрени там?

# 355
  • Мнения: 175
А преди няколко седмици разни фейк профили се опитваха да ни вменяват вина, че сме ползвали услугата на превозвач, за да спестим мита. Моята пратка е под 150 евро и не се дължи мито.
Мито = ДДС и евентуално Мито. Така на разговорно хората го казват като просто мито. В случая дължиш 20% ДДС без значение от цената на пратката. За сведение митото е няколко пъти по-малък процент от ДДС-то по принцип.
Знам разликата между ДДС и мито. В случая говоря за мито. А от ДДС не се ли вълнуват само българските митници? Австрийските само от мито и документация, забранени стоки, и т.н. Не изглеждат добре нещата, щом чакат и съд. А който си е поръчал картофи.. ми те ще поникнат там докато дойдат Stuck Out Tongue Winking Eye

# 356
  • Мнения: 14
Според мен основния проблем не е в ГГБГ. Не знам в детайли как става процедурата, но не мисля, че може да се напълни цял тир с пратки и може би просто използват транспорт, който извършва друга основна дейност и пратките са помеждудругото. И ако проблемът е там, покрай сухото горим и ние. Не виждам защо иначе австрийците да ги интересува какво минава транзит през тях с дестинация България.
Освен ако няма пък хептен никакви документи подготвени с обяснение какво как и защо са тези пратки.
Или ако покрай пратките не са решили да се облажат и баш с контрабанда.

# 357
  • Мнения: 11
аз все още не мога да си изясня как точно си групират пратките. Според графика им курсовете са всяка седмица, и как се получи две мои пратки отишли в един и същи ден и час, едната пътува със злощастния 1348 другата според тях е дошла с 1351 определено има някаква схема ...

# 358
  • софия
  • Мнения: 31 144
Вие полудяхте. Разбирам, че ситуацията е неприятна, но сега започвате да обвинявате, без да имате информация и идея, за всичко. Грозничко и глупаво. ГГБГ имат споделен транспорт с Лерон. Възможно е и с друга фирма. Товарят пратки, докато напълнят камиона по ред.

# 359
  • Мнения: 6
Привет и от мен!
И аз се регистрирах, за да следя темата, тъй като както вече е разисквано, липсва всякаква информация от ГГБГ за злощастния курс.
Лично аз имам няколко малки пратки в него, които са на малка стойност (около 80 лири), но не е яд, защото за редки, антикварни нещица, които спечелих на търгове на добра цена, и едва ли пак ще ми попаднат. А и бяха за много специален повод на моя най-близък човек...
Ползвам ГГБГ редовно защото продавачите от ebay много рядко се съгласяват да изпращат до България. Наясно съм, че не е съвсем легално всичко това с тези превозвачи, така че претенции не мога да имам кой знае какви.
Смятам, че ако се атакува фирмата, както други пострадали предлагат, рискуваме да загубим не само тези си пратки, а и възможността за ползване на тези услуги за в бъдеще.
От ГГБГ съм общо взето доволна, изключая няколко счупени пратки и разните закъснения, но все пак си мисля, че правят всичко възможно да освободят този камион, и да ни доставят пратките.
Единствено ме дразни, че не ни уведомяват периодично какво се случва.
Иначе, пожелавам на всички една положителна и скорошна развръзка на този доста неприятен проблем!

Общи условия

Активация на акаунт