На 29.12. поръчах два телефона от брошурата им. Чакам и периодично, почти всекидневно, проверявам статуса на поръчката си - необработена. Питам ги по пощата наред ли е всичко с поръчката - да, чакайте. В един момент получавам НА ПОЩАТА си уведомление, че е обработена и да чакам известие да отида да я взема, не се знае кога. Чакам, нищо. Днес проверявам - "нямате поръчки". Пиша им писмо "какво става, мина месец!" - "ами колегите са Ви звънили, не сте вдигнали и са анулирали поръчката". Контрата за съжаление е у мен, имам някакви обаждания от два непознати номера от последните три дни, които явно не съм ги видяла, защото може би телефонът не ми ги е показал или съм ги проспала, имах и едно, на което звънях и никой не вдигна. Ама добре, бе, може ли да сте толкова... не знам - пращате мейл да чакам, защо не пратите и мейл, че поръчката е готова? Може ли такава малоумна организация!
Нямам основание за претенции, обаче няма да ги ползвам повече. В близките години не мисля и от физически и какъвто и да било магазин техен да си купя и едно болтче даже, един прост кабел или каквото и да е. Ясно, че се правят грешки, всички правим, ясно, че не може да се угоди на всеки, ясно, че всички подобни магазини действат така, но ме е яд.
Айде пак цялата процедура с подмяна на документите отначало... Омръзна ми, ви казвам... И накрая "чакайте доставка до 18 ч..". Т.е., да стоя аз цял следобед вкъщи да чакам доставката?! И разбира се, се обадиха когато бяха кацнали пред входа, та айде пак същия проблем... Намери точно в същия момент кой ще смъкне първия и ще качи втория уред. Щото видиш ли, нямат услуга за качване до 1-ви етаж... Трима човека идва с буса, за да ти оставят уреда пред входа... Същите тия трима, ако си носеха една количка и взимаха по 20 лв на етаж, щяха да имат добра бонусна система.
