Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 93 584
  • 759
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 76 050
Как да не те хване..като толкова объркано е написано..че трябва 5 пъти да го чета че да схвана идеята.
Изобщо им нямам вяра!

А акцията при която дърпат 2 абонамента за 2 години..пище че е до 17.11.2024...но...пак не им вярвам. Защото въпреки че четох 10 пъти..не го разбрах съвсем...и в такива случаи им турям хикса / затварям и не се занимавам повече/...

Иначе аз имах пробен период за джениус..деактивираха го. След това поръчвах но в емаг...не ми се появи код като при теб. Но във ФД не съм правила поръчка след спиране на пробния джениус.

# 721
  • Мнения: 3 443
Има ли активен код в момента?

# 722
  • Мнения: 694
Поръчах до easybox и срокът да взема пратката изтича днес в 12:20. За съжаление няма да успея да я взема до тогава. Някой знае ли какво става след това? Дали ще я пренасочат нанякъде или ще я върнат?

# 723
  • Бургас
  • Мнения: 10 688
Връщат я. Аз така си изтървах една пратка.

# 724
  • Мнения: 694
Благодаря за отговора! Жалко, и аз ще я изпусна.

Връщат я. Аз така си изтървах една пратка.

# 725
  • София-Младост
  • Мнения: 24 090
Е няма ли някоя приятелка, която да може да я вземе поне.

# 726
  • Мнения: 3 953
През линка за получената пратка нямаше ли възможност за удължаване на престоя й в кутията? Мисля бях чела нещо такова 🙄

# 727
  • Мнения: 367
Поръчах до easybox и срокът да взема пратката изтича днес в 12:20. За съжаление няма да успея да я взема до тогава. Някой знае ли какво става след това? Дали ще я пренасочат нанякъде или ще я върнат?


Стана ми жал,че не можете да я вземете. Ако сте от Благоевград, пишете на лс ако мога да помогна със взимането.

# 728
  • Мнения: 4 554
Пробвайте да звъннете на телефона 0700 нещо беше на Изибокс, да питате дали има възможност да удължаване. На мен ми я удължиха веднъж, но тогава имаше проблем с пос терминала на автомата и не беше моя вината. Все пак, ако държите да си получите пратката, може да опитате.

# 729
  • Мнения: 694
Благодаря ви много за съветите. До 10-15 минути ще успея да стигна и ако не е автоматизиран срока на кода, ще пробвам да отворя макар и с половин час закъснение. Ако не стане, ще опитам да се свържа с кол центъра. В никакъв случай не искам да ангажирам приятели с подобен маловажен проблем. Всички са на работа, с деца, ангажименти, не сме на 20г.

Ъпдейт: Стигнах 22 минути след часа в съобщението и въпреки това кутията се отвори! Явно не са автоматизирани сроковете, а е докато мине куриера да ги вземе обратно. Юхуу!

Последна редакция: вт, 26 ное 2024, 12:53 от Europa

# 730
  • София
  • Мнения: 4 047
Това е добре да се знае. Мислех, че са автоматизирани. Много са им кратки сроковете на тези кутии. Аз затова сега пуснах една поръчка до офис.

# 731
  • Мнения: 6 828
Много поръчки се правят до тях, защото е много удобно ако имаш наблизо. Затова и сроковете са кратки. Не стоиш да чакаш куриер по цял ден. В това отношение Еконт много ме дразнят. Спиди поне пишат интервал от 1 час, в който ще дойдат и дори можеш да следиш куриера на коя улица е във всеки момент. А като чакам нещо от Еконт няма никаква информация, а и при нас може да дойде в 13 ч., може и в 16 ч. Та понеже явно много хора поръчват до кутии, често ми се случва въпреки че съм поръчала до кутия да ми доставят в офис. Питах веднъж и казаха, че нямало свободни. Затова винаги гледам да си взема пратките още в първия ден, че да не блокирам кутията дълго време. За щастие при нас има и на Спиди, и на Box Now, и на Sameday. Само Еконтомат ми липсва и ще ги отпиша и тях да ми идват на адрес. Blush

# 732
  • Мнения: 541
Никакви кодове за намаление ли не работят вече..!?

# 733
  • Мнения: 281
Има ли други случаи върнати продукти с искане за възстановяване на сумата чрез ваучер и вече повече от две седмици ваучерът да не е наличен. Не отговарят на имейли, не си вдигат и телефона. Досега не ми се беше случвало такова забавяне.

# 734
  • Стара Загора
  • Мнения: 28
Здравейте, вероятно всичко е описано е условията, но за първи път поръчвам. Едни от буквите, които купих, 38 номер са уголемени и трябва да ги върна. Как се процедира в такъв случай?

Общи условия

Активация на акаунт