Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 2

  • 55 116
  • 745
  •   1
Отговори
# 180
  • София
  • Мнения: 35 563
Хм, при мен опцията "баланс в акаунта" не е активна, не мога да я маркирам. Ще им пиша по някое време да видя какво става.

# 181
  • Асеновград
  • Мнения: 4 135
Хм, при мен опцията "баланс в акаунта" не е активна, не мога да я маркирам. Ще им пиша по някое време да видя какво става.
При мен първоначално нямаше опция върни в карта. След третата поръчка се яви, и връща там до две седмици след плащане, после автоматично минава на кредит в Тему.

# 182
  • София
  • Мнения: 35 563
Ооо, не знаех, че след картата отиват в Тему, мерси Simple Smile

Значи ще изчакам първо да се появат в картата.

# 183
  • Асеновград
  • Мнения: 4 135
Ооо, не знаех, че след картата отиват в Тему, мерси Simple Smile

Значи ще изчакам първо да се появат в картата.
Не отиват в Тему след картата. Тези които заявиш връщане в карта си влизат в картата от която плащаш. Но при мен тази опция е със срок до две седмици от плащането. После не позволява да се избере връщане в карта а само да се прехвърлят в Тему кредит.

# 184
  • София
  • Мнения: 35 563
Значи директно ще изчакам да минат две седмици, ясно Simple Smile

# 185
  • Мнения: 40
Скоро някой възползвал ли се е от възможността за възстановяване на разликата в цената? Защото при мен за втори път иска да ми върне разликата в картата, а не като кредитен баланс в акаунта.
При мен е така когато проверявам от телефона в приложението,но след това влизам от компютъра в сайта и там вече ми излиза само по кредитно салдо.Може би през приложението дава само първоначален метод на плащане.

# 186
  • Асеновград
  • Мнения: 4 135
Скоро някой възползвал ли се е от възможността за възстановяване на разликата в цената? Защото при мен за втори път иска да ми върне разликата в картата, а не като кредитен баланс в акаунта.
При мен е така когато проверявам от телефона в приложението,но след това влизам от компютъра в сайта и там вече ми излиза само по кредитно салдо.Може би през приложението дава само първоначален метод на плащане.
При мен и през телефон и приложение е едно и също.

# 187
  • Мнения: 275
За първата ми поръчка пусната на 27.02 днес получих СМС от Спиди, че утре ще ми я доставят, но аз я пренасочих към офис. Да видим дали ще съм доволна, че и още две пътуват Flushed

# 188
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 686
Минавам да кажа, че вчера ми възстановиха средствата за върнатата пратка. Като кредитно в сайта, но аз така и исках. Пуснала съм пратката на 26 февруари, т.е. 10-тина дни.

# 189
  • Мнения: 240
Здравейте момичета! Някоя поръчвала ли е покривало за диван? Харесват ми няколко, които са като голямо одеяло. Не са много евтини 80-100 лева и се притеснявам да рискувам... За това питам за отзиви Simple Smile

# 190
  • Мнения: 1 864
Виж няколко мнения по-назад за покривалото.
Аз днес получих поръчка от 29.02, направо рекорд, за ден я обработиха на митница и я взеха от Спиди. Боклучки разни, чакам още една малка поръчка и се спирам. Определено трябва да гледам внимателно размерите 😂😂😂

# 191
  • София
  • Мнения: 878
Поръчала съм си детска вместо дамска (мъжка) шапка. Но го разбрах по-късно. Joy Още не е пристигнала, но вече мисля да зарадвам внучето с нова шапка. Heart Eyes
Има дреболии, които не стават за нищо, но пък постоянно търговците намаляват цените и нещата се компенсират. Не ми е удобно да правя рекламации за неща на стойност до 3-4-5 лв.

# 192
  • Мнения: 943
И аз днес очаквам пратка от 27.02. Дано нещата са сполучливи .

# 193
  • Мнения: 1 073
Здравейте
бърз въпрос : ще правя първа поръчка - чрез телефона ми дава няколко продукта с 93% отстъпка - ако си избера някой от тях де , но през лаптопа - не дава такава опция . Защо ?

# 194
  • Мнения: 2 680
Защото дава отстъпката за мобилното приложение.

Общи условия

Активация на акаунт