"Пълна къща" - Клуб на многодетните родители 3

  • 10 057
  • 311
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 159
Аз мога да се заема със събирането на адресите, мисля, че и КланГ щеше да учатва в изпращането на писмата. Нека да уточним текста и вида на поканата, Джулис ли ще ги прави? Вътре ще пише нещо съвсем кратко за организираните мероприятия, така че ние да си продължим обсъжданията и промените. И какво ще искаме като потвърждение: име на семейството (или на родителите), имена на децата и тяхната възраст, кои ще дойдат на празника и евентуално телефон или e-mail за обратна връзка. Предлагам срок до края на другата седмица за събиране на адреси и заявяване кой колко покани иска за даване на ръка. Джулис, кажи ти кога можеш да ги направиш и какво се иска от нас.
Мога да участвам и в обобщаване на върнатата информация.

# 16
  • Мнения: 233
  Че какво от туй! Покрай тяхната реклама ще рекламираме и себе си мисля, че го заслужаваме! Аз лично се гордея , че съм многодетна майка! Не търся финансова подкрепа, а по скоро морална.
   Те не знаят какво пропускат. newsm51
   Едва ли ще мога да дойда по финансови причини , но ви подкрепям. Замислям се да направя нещо такова и тук във Видин. Има много като нас , но усещам , че ще е много трудно. Ние сме откъснати от света ето, защо пак ще ви кажа радвам се , че ви открих! newsm10

# 17
  • Мнения: 3 323
Чакам сватята с текста!
Нещо според ме такова-
До семейство ........
Клуб на Многодетните родители към асоциация Родители има удоволствието да ви покани на Пролетен празник организиран от нас със съдействието на.... .Ще имате възможност да се запознаете с други (отговорни примерно) хора решили да отгледат повече от две даца.Програмата предвижда забавления за деца от всяка възраст и обмяна на мнения и  идеи от родителте....Събитието ще се състои на 21.04.2007г. в зала 6 на НДК. Очакваме потвърждение за участието ви на и-мейл..... или на тел...... . Ще се радваме да се присъедините към нашия клуб и да споделите опита си с нас...
Нещо такова си представям . На прима виста това сътворих - давайте идеи и поправки.
Моля, започвайте да се ориентирате колко семейства ще поканите, техните адреси и дали да им се испратят покани или на ръка ще се дават....
Чакам информация.
Рениса, знам че финансово е много трудно пидвижването на едно голямо семейство , но хич ли няма шанс да дойдете...Храна ще има от спонсорите, малко сандвичи за из път и никакво обикаляне из София... Всеки член е важен не заради бройката , а като присъствие и подкрепа...

Последна редакция: чт, 08 фев 2007, 12:10 от ClanG

# 18
  • Мнения: 3 479
Само да попитам, какво стана с идеята да се платят пътните разходи на семействата от провинцията? Довечера ще се включа по-пълноценно по това, което сте написали.

# 19
  • Мнения: 11 607
Само да попитам, какво стана с идеята да се платят пътните разходи на семействата от провинцията?

Доколкото разбрах, това е останало само с идеята, с изкл. на 9 семейства.

# 20
  • Мнения: 132
Здравейте и от мен! Чета ви редовно, но вие сте толкова активни, че мен ме хваща срам с моята инертност. Идеята ви за празника е чудесна и аз с удоволствие бих се включила в подготовката, ако разбира се има нужда от помощ. Ние имаме бебе, седмокласничка и абитиурент и лудницата е пълна, но мисля, че винаги мога да намеря време за тази идея. Вече разказах за клуба и на още едно семейство с три красавици и те вече ви четат, на май още не са се регистрирали. Успех на всички!

# 21
  • Мнения: 1 470
   Здравейте майчета!!!Като пари според мен е невъзможно да се платят пътните разходи на многодетните семейства от страната,но може да се помисли и за спонсори в тази част,примерно частни превозвачи,или някаква спогодба с ЖП...?!
   Ох аз изоставам с мремето нещо,но ще се опитам до другата седмица да организирам нещата поне на месна основа.Ако до седмица-две се поосвободя,ще помагам и с други неща.Просто в момента ми е страшно натоварено...Дори в събота и неделя ще работя...А за поканата ...Харесва ми този вариант...Пък и в момента нищо друго не ми хтрумва!
   Приятна вечер!Защото отатък ме чакат куп гладни гърла. #Crazy #Crazy #Crazy
     bouquetА това е за мен!

# 22
  • Мнения: 233

  Имам абитуриент- студент, който не се знае дали ще може да отиде на бал. Взимам орязан от всякъде заем за земеделие, който няма да ми стигне до никъде. Ходя на всеки три месеца на лекар в София. Наскоро загубих татко. Да продължавам ли... За това не ми е възможно. Аз май не съм за тук. Не може ли, виртуално да се включа или когато ходя на София да се обадя? Благодаря , че ме търпите!   smile3525

# 23
  • Мнения: 1 470
   
Благодаря , че ме търпите!   smile3525
   Здравей Рениса!И няма защо!Не вярвам някой от чмата да няма проблеми,нали затова сме тук,да споделим,да ни олекне!Пък ако намерим начин и да си помогнем!Така че точно тук ти е мястото!И аз самата не съм от преуспялите многодетни,и ние се борим със живота както можем,но нали знаеш-щастието се намира по пътя,друг е въпросът дали от изтощение ще можем да го почувстваме...
   За самият празник пари няма да ти трябват,а за пътните-чувала съм че има намаления някакви...А пък ако стане нещо с моето предложение за рекламодатели в транспорта...Канена си официално! Peace

# 24
  • Мнения: 3 479
Смятам, че трябва да подържаме идеята за плащане на пътните разходи на семействата от провинцията. Ясно е, че доста от тях са затруднени финансово. Нали точно затова създаваме клуба, за да се подкрепяме! Освен това не ми се иска да стане среща на софийските многодетни семейства. Може например да не се плаща цялото пътуване, а една усреднена сума, така че да е лесно за организиране и плащане.
Съгласна съм, че няма нужда от кът за бебета. Никоя майка няма да си остави бебето на непознат човек. (поне аз не бих) Достатъчно е кът за смяна на памперси и кърмене.
Смятам, че в програмата трябва да се включи поне едно нещо, в което да участват целите семейства, за да се види как си взаимодействат членовете на едно такова семейство (тук нещо нямам идея, но ако някой от вас има да свирка).
Могат да се организират и състезания за децата: напр. кака или батко, сменят памперса на бебето или го хранят с лъжичка (за бебета над 1г).
Харесва ми идеята за рисунките. Можем да подготвим мястото, а рисунките децата да донесат в самия ден и само да се окачат, напр. на предварително закачени въжета с щипки.
Смятам, че трябва да се насочим към изпълване на думата ПРАЗНИК със съдържание, а деловата част да е по-малка, колкото да съберем идеи за бъдещи действия и инициативи.

Текста на поканата е добър.


  Имам абитуриент- студент, който не се знае дали ще може да отиде на бал. Взимам орязан от всякъде заем за земеделие, който няма да ми стигне до никъде. Ходя на всеки три месеца на лекар в София. Наскоро загубих татко. Да продължавам ли... За това не ми е възможно. Аз май не съм за тук. Не може ли, виртуално да се включа или когато ходя на София да се обадя? Благодаря , че ме търпите!   smile3525

Рениса, да не чувам такива работи, че не си за тук. За тук си!!! Разбира се, че ще се обадиш като идваш, но недей предварително да биеш отбой.

Като се сетя друго ще пиша.


# 25
  • Мнения: 11 607
Смятам, че трябва да подържаме идеята за плащане на пътните разходи на семействата от провинцията. Ясно е, че доста от тях са затруднени финансово. Нали точно затова създаваме клуба, за да се подкрепяме! Освен това не ми се иска да стане среща на софийските многодетни семейства. Може например да не се плаща цялото пътуване, а една усреднена сума, така че да е лесно за организиране и плащане.
Смятам, че трябва да се насочим към изпълване на думата ПРАЗНИК със съдържание, а деловата част да е по-малка, колкото да съберем идеи за бъдещи действия и инициативи.

Текста на поканата е добър.

галче  newsm10 за пътните разходи, за това,че не искаш да стане среща на софийските семейства, зо подкрепата, за поканата, за празника!

Хареса ми това с храненето на децата...... За по-големи деца - напр. обличане на дете. Семейството - много е трудно, но все пак - на прима виста - разхвърляна къща и за колко време ще бъде подредена! Или бащи да мият чинии? Майки да простират пране? Традиционните - семейства - може и отбори - теглят въже - най-силен отбор - тип дядо вади ряпа - силата на всички в семейството, вкл. и на мишлето!

Харесва ми идеята за рисунките, може и пана със снимки на семействата - така макар и косвено всеки би се запознал с участниците...

За обсъжданията по теми - ние не се познаваме камо ли да коментираме.... Има притеснителни хора, докато се отпуснат - и той празника свършил, а и нека наистина да празнуваме, а не да го превръщаме във форум.... Може да има делова част, но нека си е и празник! Това е опит за първо събиране на семейства с повече деца. То официалната статистика не ни знае колко сме, нека поне първата ни среща бъде по скоро познавателна, а ако се обсъждат теми и някой се вземе насериозна - току виж харата са се скарали за нещо......
А семействата,които дойдат, може да дойдат пак - представители напр. на един бъдещ форум за обсъждане на проблеми, където няма да има деца и всеки ще си насочи мислите в сериозните теми на многодетството!

Нека да е по скоро неформално, отколкото официално, да се радваме, да се веселим, да се видим най-малкото, което е!, да видят всички,че можем да бъдем забавни, интересни, не сме страшни, не сме само искащи, не ядем хора, с държанието и поведението да променим мнението на масата към нас! А не като кажат многодетни да се сещат само за мизерия, недоимък и пр. Не че в другите семейства, дори и с 1 дете това го няма, но искаме или не - най-често с мизерия хората отъждествяват с ромите и многодетието. И да се покаже и другата на страна на многодетието - не само тази,която я показват по ТВ с репортажи като този с Димитрина!

Преди всичко - искам, лично за себе си - да се промени мнението, поне малко!!!!!, на хората към мен когато разберат,че имам 3 деца, а не да ме смятат за наказана от Господ и не да ми задават тъп въпрос след тъп въпрос - и да ви кажа честно - писна ми да отговарям на едни и същи въпроси - чак децата вече ззнаят отговорите - че и трите са мои,че и тирте са желани и пр!

Да, трудно ни е ежедневието и затова искам, когато съм със себеподобни - да се веселя, да съм усмихната, да се запозная с другите и пр.

И за всичко това просто искам спонсорите да са ми един фон,а не че съм срещу тях! Осъзнавам,че без тях не може, нека и те да си направят реклама, но ако трябва да го изразя в % - нека ползата да бъде 51% Клуб Пълна къща 49% - всички останали!

Все пак сме Клуб Пълна къща , нали????????

# 26
  • Мнения: 233
  По принцип съм оптимист не бия отбой, това бе малко черен хумор, за да ви опиша горе долу положението.  Големия батко трудно ще се съгла си да дойде с нас , освен ако тогава има някой пробен изпит.

# 27
  • Мнения: 3 740
Аз мога да се заема със събирането на адресите, мисля, че и КланГ щеше да учатва в изпращането на писмата. Нека да уточним текста и вида на поканата, Джулис ли ще ги прави? Вътре ще пише нещо съвсем кратко за организираните мероприятия, така че ние да си продължим обсъжданията и промените. И какво ще искаме като потвърждение: име на семейството (или на родителите), имена на децата и тяхната възраст, кои ще дойдат на празника и евентуално телефон или e-mail за обратна връзка. Предлагам срок до края на другата седмица за събиране на адреси и заявяване кой колко покани иска за даване на ръка. Джулис, кажи ти кога можеш да ги направиш и какво се иска от нас.
Мога да участвам и в обобщаване на върнатата информация.

активна, чудесно си обобщила тази част. Освен това в момента, в който сме готови с текста на поканата и заявката, ще ги публикувам в страницата на Клуба в сайта на Асоциацията. Според мен e-mail-ът за обратна връзка би трябвало да е на "Пълна къща".

Кланче, на мен текстът ми харесва. В подреден вид изглежда още по-добре:

До семейство ........
"Пълна къща" - Клуб на Многодетните родители към Асоциация Родители
има удоволствието да ви покани
на Пролетен празник,
организиран от нас
със съдействието на.... .
Ще имате възможност да се запознаете с други отговорни хора, решили да отгледат повече от две деца.
Програмата предвижда забавления за родители и деца от всяка възраст, както и обмяна на мнения и идеи.
Събитието ще се състои на 21.04.2007г. от 11 ч. в зала 6 на НДК.
Очакваме заявка за участието ви на и-мейл..... или на тел...... .
Ще се радваме да се присъедините към нашия Клуб и да споделите опита си с нас.


Може би само да добавим посланието на събитието /което, впрочем, все още не сме уточнили  Mr. Green/

гал4е, дали ще има възможност да се поемат пътните разходи, зависи от това колко спонсори ще намерим и какви пари ще се съберат. Естествено, че най-добре е да дойдат хора от цялата страна, никой не смята, че това е клуб на софийските многодетни семейства. Идеята на ттотов да се преговаря директно с превозвачи ми се вижда перспективна, но не знаем за колко семейства става дума, нито откъде ще дойдат. Аз бях разпратила покани до всички мами извън София, но получих потвърждение само от 9 /или 10, сега не си спомням точно/. Какво да искаме от спонсорите, ако не знаем за колко семейства става дума?

рениса, мимоз, многодетните и без това сме малцинство, няма да се делим на още по-малки групи! Всеки се включва когато и с каквото може и всеки е добре дошъл!  bouquet

За рисунките - ако решим да го направим, трябва предварително да знаем приблизителния брой на участниците, защото да не окаже, че сме опънали голяма площ, а там висят две-три картинки или обратното - да няма къде да ги сложим.

Състезанията, ако има такива, трябва да бъдат много добре обмислени. И непременно да се има предвид, че това е затворено пространство, в което са събрани много хора. Напомням - зала 6 на НДК. Къде ще мием чинии, ще простираме и ще теглим въже? Това са много интересни идеи, с много емоционален заряд в тях, но просто не могат да се осъществят на това място, с толкова много хора. Има идея да направим последващ празник - около 1 юни, който да завърши кампанията ни до лятната ваканция и да бъде на открито. Там можем да наблегнем на спортните елементи.

Съгласна съм, че е хубаво да има някакви забавления за цялото семейство, но е забравяйте, че не всички са склонни да се включат в подобни състезания. Виждам, че все още има някакъв страх от идеята за Open space и тя се възприема като нещо, което е много сериозно, отговорно, скучно и сковано. А идеята е точно обратната - хората да се занимават, разговарят, да си споделят именно нещата, които ги интересуват. Ако им е забавно - клуб по танци да си организират, ако им е кеф - вицове да си разказват. Има хора, които искат да си говорят сериозно - те се събират на едно място, има други, които искат да си споделят интересни случки - те се събират на друго. Пълна свобода. При това можеш да си сменяш групата по всяко време. Може да си седиш при децата, ако другото ти е скучно. Можеш да организираш състезания между децата, между родителите, между семействата. Всичко може. Само не може да задължаваш хората да участват там, където не искат.

Днес говорих със Славчо Георгиев за Празника, той даде идея да разпратим писма до основните политически сили с покана към техните многодетни членове. Но ние все още не знаем колко семейства ще съберем, за да имаме информация дали ще ни трябват и други участници. Освен това добра идея беше да потърсим контакти с многодетни семейства и от други етноси, за да не изглеждаме дискриминационно. Но пак трябва да са хора, които споделят идеите ни за отговорното родителство. Кланче, според директора, в поканата трябва да има и нещо за облеклото!

Срещнах се и с Ники, за да уточним разпределението на задачите. Направих списък, който все още има доста общ вид, но започва да се конкретизира - кое е отговорност на Асоциация Родители /АР/ и кое - на Клуба. Много неща има за ДжулиС - рекламни материали, тениски, лого /годно за печат 3х4м/, баджове, стикери и т.н., но в момента не съм готова с пълния и подробен списък. Ще се опитам утре да го систематизирам и уточня, тогава ще стане ясно дали сте в състояние да поемете всичко това и колко ще струва.

Ето списъкът със задачите. Сигурно съм изпуснала много неща, добавяйте. И да видим кой какво може да поеме.

Конкретни действия
От Клуба
1. Промяна на датата в НДК - аз
2. Списък на участниците - Клуба
- семейства – имена
                  - покани - текст - Клуба
                  - заявка - брой, възраст, професия - на хартия и в страницата на Клуба в сайта на АР
                  - обратна връзка - чрез заявката
3. Послание – срок: преди напечтването на поканите /да го има вътре/ - Клуба
4. Спонсори - АР + Клуба /в случай на нужда/
5. Екип по регистрацията - 4 големи деца - Клуба
6. Указателни табели на входа - Клуба
- изработване
- поставяне
7. Материали - баджове, тениски, лепки - Клуба
- изработване
8. Лого за големи надписи, транспаранти - ДжулиС
9. НДК – в заявката - аз
- бюро, столове за регистрацията
- микрофони – 2 безжични
- озвучаване
- 100-200 стола
- маси за работа на децата - около 10
10. Водещ-професионалист - АР /Клуба, при отказ/
11. Приветствие - Клуба
12. Бебешки кът
- отговорник ? - Клуба
- доброволци ? - Клуба
13. Кът за проходили
- отговорник - Клуба
- доброволци - Клуба
14. Материали за Голямското готвене
- ваучери – около 2000 ваучера на стойност 1 лв.
                - изработване - Клуба
- найлонови престилки /според броя на децата/, покривки /около 10/ – брендирани – изработване - Клуба
15. Отговорници за всеки отбор - по-големи деца - Клуба
16. Детска кулинарна изложба
- критерии - Клуба
- жури
17. Секретариат за Open space – 5 големи деца - Клуба
18. Теми за Open space - Клуба
19. Модератори за Open space - Клуба
20. Обобщаване – модераторите
21. Музика - DJ - Клуба
22. Украса - НДК, Клуба, АР
23. Подаръци за гостите - осигуряване
- саксии - около 100 - Клуба
- луковици - около 100 - Клуба
- стикери с логото за саксиите - около 100 - Клуба
- рекламни материали - химикалки, тениски - около 500 - Клуба
- брошурки - около 200 - Клуба
24. Подаръци за медиите - АР, Клуба
25. Обявяване на кампаниите на Клуба през следващата година - АР+Клуба



От АР
1. ВИП гости – списък - АР
                  - контакти
2. Журналисти - АР
3. Спонсори - АР + Клуба /в случай на нужда/
4. Балони - АР /в началото или в края?/
5. Надписи "Добре дошли", "Празник на...", транспаранти в залата - АР
6. Водещ-професионалист - АР /Клуба/
7. Разясняване на дейностите и разпределяне по групи за готвенето и Open space - АР
– водещ
- инструктори
8. Знаци и символи на отборите - АР
- идеи и изработване на символите на екипите за Open space
- символи на всеки детски отбор и на всеки участник - изработване
9. Бебешки кът
- оборудване - АР - спонсори
16. Кът за проходили
- оборудване - АР - спонсори
10. Материали за Голямското готвене
- продукти - АР - спонсори
- дъски, прибори, почистващи материали и т.н. - АР - спонсори
11. Изложба
- награди - АР - спонсори
12. Водещ на Open space - АР
13. Асистент - АР
14. Оформяне на кътове за Open space - АР
15. Пано – Инфомаркет за Open space - АР
- изработване
- поставяне
16. Оповестяване на резултатите от Open space – водещ - АР
17. Книжка с резултатите от Open space - АР
- предварителна подготовка
- материали
18. Материали за Open Space - АР - спонсори
19. Материали за обяда – салфетки, прибори и др. - АР - спонсори
20. Украса - НДК, Клуба, АР
21. Награди от спонсори - АР
22. Формуляр за членство в Асоциацията - АР
23. Подаръци за медиите - АР, Клуба
24. Пресрилийз - АР
25. Обявяване на кампаниите на Клуба през следващата година - АР+Клуба





Последна редакция: пт, 09 фев 2007, 01:37 от секстет

# 28
  • Мнения: 11 607
И все пак смятам,че е добре всеки да даде идеи за добро изкарване на празника..... Дори и идеите да ви се струват странни, невършещи работа и пр. - споделете ги! В количеството в случая, току виж се родило и качество. Този е и принципа при създаването на иновации, но това е друга тема. Много е лесно от многото да отделиш 2-3 добри идеи ,а от една шепа идеи - какво - нищо или трудно!

Ето за посланието още се бавим, събираме ли адреси, добре това Open space - няма ли все пак вариант и на български - и за там трябват идеи, теми......

В края на карищата празника си е наш и нека го направим наистина Празник!

А за хората от страната - не бе ли било добре евентуално една част от разходите да се заплатят? За сметка на спестени пари от празника..... Ето вижда се,че бебешкия кът май не събира много почитатели... пък знам ли?  newsm78 Е затова са идеите - казвайте,че после да не съжаляваме!

# 29
  • Мнения: 3 740
И все пак смятам,че е добре всеки да даде идеи за добро изкарване на празника..... Дори и идеите да ви се струват странни, невършещи работа и пр. - споделете ги! В количеството в случая, току виж се родило и качество. Този е и принципа при създаването на иновации, но това е друга тема. Много е лесно от многото да отделиш 2-3 добри идеи ,а от една шепа идеи - какво - нищо или трудно!

Абсолютно.
Нека не ви звуча обезсърчаващо с поясненията. Надявам се, че няма и обидени или засегнати. Просто идеите е едно, а превръщането им в реалност - нещо съвсем различно. Но без идеи не става нищо. А и тези от тях, които не могат да се реализират сега, могат да се използват при следващите ни прояви.

Open space на български звучи Отворено пространство - отворено за движение, отворено за идеи. Явно, че английският вариант се предпочита заради краткостта.

В 10.40 имаме среща с Деси от АР на последната спирка на трамвай 3 - ще ходим да видим едно помещение, което Общината е склонна да ни даде за Дневен център. Ако някой може - нека да дойде. Съжалявам, че го съобщавам в последния момент, но така го съобщиха и от Общината.

Общи условия

Активация на акаунт