"Пълна къща" - Клуб на многодетните родители 3

  • 10 064
  • 311
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 323
В какво ще се изразява виповското на вип гостите?
За дейноста ще помисля и ще каж освен разпращане на поканите какво бих могла да поема....
С модераторите ще го закъсаме чувствам...

# 31
  • Мнения: 639
Прочетох нещата които сте писали ,много ми допадат идеите на Мама Цоцоланка,предимно това да е един празник , веселба и запознанства....... LaughingГледам и списъка със задачките  newsm78 ,ами питам се какви са подаръците за медиите и другите ВИП ?Защото не е ли по-добре да е нещо което например децата могат сами там на място да изработят и подарят ,нещо просто символично и да се спестят пари за пътуването на семействата ,защото виждам ,че това ще е един от големите проблеми на повечето хора от страната.На мен лично не са ми необходими средства за пътуване.Т.е да ми се осигуряват такива .Като гледам,при задачките може да ме впишите мен и Станислава при отговорниците за каквото и да е . 

# 32
  • Мнения: 1 470
   Здравейте!!!Как сте?!Аз съм страшно уморена,а утрне и други ден ме чака ...#Crazy #Crazy #Crazy
   За всички идеи,които давате и ще дадете...сигурно ще са прекрасни  bouquetно дали ще е реалистично в рамките на три часа,да изиграем всички игри,да нарисуваме всички картини,да изтанцуваме всички песни?!Аз ви предлагам програмата за точно този ден да си остане такава,по тържественна,и по стегната,а ще наблегнем на игрите на 1юни.Все пак това ще е нашето представяне пред света...Затова може би все пак думичката бал щеше да е по подходяща,един вид като представяне пред обществото...
   А за 1юни,си говорихме на срещата,да остане като традиция,и всяка година да се събираме някъде,така че време за игри със сигурност ще има!
   

# 33
  • Мнения: 11 607
Сега ми хрумна нещо - защо не си направим НАША дата на многодетните семейства?

А и по принцип каквото и да е бал или празник - все е веселба!

Признавам си - притеснявам се от скованост, сериозност, мрачност, мудност на празника. Искам нещо по така - хубаво, разчупено, развижено - като нас самите! Защото каквито сме ние - такъв и празник ще си направим! А то не пречи винаги като се събираме да се веселим, независимо от датата!

То ако питате мен - за три часа какво може да се направи - и много, и малко - зависи от нас и от организацията! секстет бе написала по горе - пълна свобода. Аз мога да кажа само - пълна свобода в дисциплината и реда! Да има такъв ред, който да не се усеща и това да ни прави свободни! А не пълна свобода в хаоса!

# 34
  • Мнения: 524
да си призная  на мен ми харесва много Бал на ...Получавам усещане за мащабност и представителност.Сто многодетни семейства?! Ами то си е дефиле на щастието. Аз лично много се гордея, че съм взела решението да имам поне три деца. Дори и в къщи ,когато съм зла, уморена или индиферентна,като излеза на улицата и чуя върпроса"Как се оправяш с тези деца"-независимо от подтекста- ме изпълва страхотно чуство и всички отрицателни емоции отиват в небитието.
Та в този ред на мисли думата Бал най- се доближава до същината на събитието. Празници има много през годината. Балът е веднъж, но традиционен.
И последно- чисто формално погледнато- Бал на многодетните семейства звучи много по- интригуващо и запомнящо се.
П.П. Пролетен бал....
Като помощ от моя страна се виждам някъде сред доброволците в къта за проходили.

# 35
  • Мнения: 3 479
За сега се сещам да питам само едно нещо: напр. написано е, че саксии, луковици, украса и т.н. ги осигурява клуба, това само организационно ли е или и финансово?

# 36
  • Мнения: 3 740
В какво ще се изразява виповското на вип гостите?

Ами това са популярните лица, които ще са мухоловките за медиите.

ами питам се какви са подаръците за медиите и другите ВИП ?Защото не е ли по-добре да е нещо което например децата могат сами там на място да изработят и подарят ,нещо просто символично и да се спестят пари за пътуването на семействата

Подаръците са предимно от рекламните материали на Клуба. Не искам да бъда цинична, но представителите на медиите няма да се затрогнат от неща, изработени от децата. Поне така твърдят хора, които са имали вземане-даване с тях. Ако искаме и занапред да ни удостояват с внимание, трябва да им подарим нещо по-материално. Но така или иначе, няма да са скъпи неща.

Някой има представа за колко семейства трябват пари за път? Време е да започнем да говорим в конкретни числа, иначе нищо няма да стане. Как да кажем на някой спонсор:"Трябват ни някакви пари за няколко семейства, но не знаем колко."

Нека бъде раздвижено, нека бъде весело, въпросът е - как да стане. Като предлагате нещо, опитайте се да си го представите в най-големи подробности - кой го организира, какви материали трябват, кой ги осигурява, кой води веселбата, кой участва... Пак казвам, няма ограничения за идеите, освен чисто обективните технически и материални пречки.
Започвам да се възприемам като някакъв пъдар, който само вика "Няма да стане! Не така!" Никак не ми е комфортно в подобна позиция, затова ви моля, опитайте се малко по-рационално да гледате на нещата. Разбирам, че емоцията взема връх, когато си представим как се събираме толкова много хора със сродни души, чувстваме се част от една общност и се представяме пред света, но когато се захванем с конкретните подробности по организацията, виждаме, че трябва всичко да се обмисля. Айде, пак зазвучах нравоучително!

За сега се сещам да питам само едно нещо: напр. написано е, че саксии, луковици, украса и т.н. ги осигурява клуба, това само организационно ли е или и финансово?

Организационно, но трябва да си изясним точно колко ще струва.

Сега да ви се оплача за днешния нещастен опит на Общината да ни предостави помещение за Дневен център.
Изпратиха ни в Дом за временно настаняване в кв. Захарна фабрика. Намира се от другата страна на линията - срещу техникум "Форд". Самата сграда е ремонтирана, но когато се представихме на директорката, тя реагира така  #Crazy Обясни ни, че в дома живеят младежи над 18 г., които нямат работа и жилище, след като са напуснали домовете за деца без родителска грижа /Така ли се казваха?/. Крадяли се един друг, пиели, имали вулгарен език, но нямали елементарни хигиенни навици. Показа ни и свободните помещения - на 2 или 3 етаж, стаи 2х3 м с по три легла в тях и нищо друго /то няма и място за друго/. Тоалетните били общи на етажа и то в частта, в която са настанени младежите. За хигиената в тях се сещайте. Единственото по-голямо помещение е телевизионната зала, в която има един телевизор и няколко градински пейки, но залата се ползва от младежите, така че на практика не е свободна.
Струва ми се, че просто няма начин да се подбере по-неподходящо място. Право да ви кажа, чак е обидих на Общината, че си позволява да ни губи времето с подобни предложения. Още ме е яд.

# 37
  • Мнения: 3 479
Цвети, много неприятно това с помещението. Тия хора май са решили да отбият номера, да кажат: Ето предложихме им, пък те отказаха Sick.
Относно задачите: ще прочета още няколко пъти списъка и до понеделник ще поема организационно няколко неща.

В предния си пост обаче забравих да ви пиша нещо във връзка с датата на събитието. По принцип ок. 20 април мъжа ми смята да заминава за Израел за една седмица и ние мислехме евентуално да заминаваме цялото семейство. Времето на пътуването няма как да се промени, понеже е свързано с конкретни събития, които ще стават там. Така, че ще трябва да решим какво ще правим. newsm78

# 38
  • Мнения: 470
А на мен ми хрумна идея, че на нашия празник, понеже ще бъде съберило на хора от различни възрасти, ще е най добре да има жива музика и за децата от всички възрасти един обединителен център като фонтан с шоколад например.Наскоро бяхме на подобен празник и си изкарахме страхотно, защото танците и шоколада наистина вадят най-доброто от човека. Деца от всякакви  възрасти се забавляваха и не им трябваха гледачи никакви, а по дансинга си имаше опасност от задушаване за човечета под 2 годинки, ама и такива си танцуваха гушнати в татковци и мами.
Не знам дали състезанията и конкурсите тип "по-по-най"са удачни при събиране на напълно непознати хора и то в десетки бройки, някои от тях след дълго многодетно пътуване с обществен транспорт, малки бебета и деца, които без да се познават ще се сплотят за броени минути да майсторят сандвичи. Малко ми се струва недообмислено, на първо четене това мисля, а иначе мястото и датата и времето мисля, че са перфектни за такова събитие.
Организацията обаче трябва да бъде разчетена до минути и може би спонсорите трябва да ангажират професионалисти- агенция за щастливи поводи или както там се казват този тип фирми, които наистина да организират празник, а не да сложим по един бадж на дядовци и баби и да сме спокойни за организацията.
И ако е замесено и някакво радио както ми се стори, че прочетох някъде в темата, то тогава не би трябвало да мине метър с диджей, а би могло да ангажира живи изпълнители, не е ли по-подходящо за мащабен празник newsm78

# 39
  • преди Варна/сега Горна Оряховица
  • Мнения: 4 258
Направо свят ми се зави докато ви изчета!Поздравления-огън момичета сте!Аз ,ако мога с нещо да помогна....
renisa ти ползваш ли си намаленията и безплатните пътувания като многодетна мама?Това е вариант за безпроблемното ти и най-вече безплатно пътуване до София/с влак или автобус/!
...сега аз отивам да спинкам,а вие неуморните като пчелички ...получавате топла прегръдка Hug

# 40
  • Мнения: 1 470
   Секстет,съжалявам много че не си успяла с общината,за клуб,но аз така и предполагах...Всички отбиват номера...Аз паок ще се опитам да потърся някакъв вариант но... newsm78.Ето за това наистина ни е страшно необходим този празник,за да видят че и ние сме сила!И сме много!И също можем да блокираме София!Не че ще го правим...
   Мисълта ми е чме нещо още не ни взимат на сериозно...Трябва така да направим нещата,че да се представим като непреклонни,амбициозни,благородни...Ох и аз не знам точно!Но ме е яд! #Cussing out Twisted Evil #2gunfire
   Не може ли да искаме эдиректна среща с Бат Бойко,или да използваме изборите за евродепутати...?!Помислете!

# 41
  • Мнения: 3 323
Момичета, Цвета е права! Идеите взеха да се раждат след като вече се очерта стратегията...имахме доста време да дадем идеи и не го направихме...а сега след като някой вече предложи такава - коментираме и предлагаме... На срещата общо взето се съгласихме с тоя план и ви предлагам да го спазваме, поради липса на нещо по конструктивно и конкретно. Предлагам да видим как ще се приеме този вид организация и как ще проработи, пък на 3.06 ( за когато е планирано следаващото събитие) да имаме поне малко опит и да измислим наша стратегия. В този ред на мисли дайте да не губим време в разсъждения, а да поемаме задачите и да ги изпълняваме!

# 42
  • Мнения: 524
Секстед, спокойно, не си се превърнала в пъдар! Трябва да има някой, който да води нещата и поради една или друга причина това си ти. така че стягай ни, строявай ни, поддържай ред.
Стига сме раждали идеи- да вземем да си ги отглеждаме, че ей сега ще дойде утре.
Какво става с посланието? На какво се спряхме?
Цвети, знам , че не се познаваме достатъчно всички, но ако имаш конкретни идеи, коя задача за кого е, не притеснявай да ни я възложиш. По- лесно бих изпълнила нещо, отколкото да мисля с какво бих била полезна.
Горе-долу като в къщи- понякога предпочитам да ми кажат какво искат да сготвя, отколкото да се правя на виртуоз и магьосник в кухнята.
Не се чуствам много комфортно да пускам само постове с общи приказки.
Имаше готин студентски лаф:"Момичета, дайте да направите..."
Наистина чакам указания.
Цвети, прости ми ако изглеждам не на място.Ама едно е да искаш, друго- да можеш, трето и четвърто е да го направиш. Hug

# 43
  • Мнения: 233
   Незнам как ще ви се стори един колаж със снимки на децата ни и мотото. А как ви се струва нещо което е познато и се прави по различни поводи: карнавал, мис и мистър бал, надталантчване.

    Embarassed

# 44
  • Мнения: 159
Момичета, Цвета е права! Идеите взеха да се раждат след като вече се очерта стратегията...имахме доста време да дадем идеи и не го направихме...а сега след като някой вече предложи такава - коментираме и предлагаме... На срещата общо взето се съгласихме с тоя план и ви предлагам да го спазваме, поради липса на нещо по конструктивно и конкретно. Предлагам да видим как ще се приеме този вид организация и как ще проработи, пък на 3.06 ( за когато е планирано следаващото събитие) да имаме поне малко опит и да измислим наша стратегия. В този ред на мисли дайте да не губим време в разсъждения, а да поемаме задачите и да ги изпълняваме!

Напълно съм съгласна с ClanG! Мисля, че трябва да се придържаме към предварителния сценарий, който все пак са го измислили хора с повече опит в този вид мероприятия. Естествено, можем да правим някакви малки промени, но като цяло - да си остане това.
Много хора сме и ще има различни идеи и предложения, може би и несъгласие. Но май е време да почнем с истинската подготовка, а не само да говорим. Това е все пак първо такова събиране и не всичко ще бъде идеално измислено и организирано. Нямаме много време. Затова предлагам следните неща за начало: да определим името на събирането и посланието с анкети - "Пролетен празник на многодетните семейства" или "Пролетен бал на многодетните семейства", а за посланието - оформиха се май две предложения с най-голямо одобрение - "Всяко дете е богатство" и "Децата - център на моята вселена". Ако сте съгласни, да определим и срокове - до вторник за приемане на предложения относно двете анкети и до края на седмицата - за приключване на анкетите. След това ще имаме известен период за отпечатване на поканите и почваме изпращането. През това време можем с ClanG (тя отдавна заяви желание) да събираме адресите и да пращаме ЛС до мамите от всички теми досега. Ще продължим и обсъждането на другите задачи.
Май стана много дълго и досадно, но нека да тръгнем отнякъде.

Общи условия

Активация на акаунт