REMIX

  • 10 988
  • 126
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 3 613
" В процес на продажба" значи, че е изпратен или пътува към нов собственик, после се чака времето за връщане, в случай, че човека размисли и след това получаваш имейл колко печелиш от артикула.

# 91
  • София
  • Мнения: 2 462
" В процес на продажба" значи, че е изпратен или пътува към нов собственик, после се чака времето за връщане, в случай, че човека размисли и след това получаваш имейл колко печелиш от артикула.

Да, общо от момента на продажба до изплащането минават 3-4 седмици. Случвало се е и повече, предполагам, ако е изпратен до друга държава.

# 92
  • Мнения: 333
Въобще, някой знае ли какво се случва с Ремикс и защо? С години обличах цялото семейство, намирах страхотни неща, имаше размери (високи сме и съответно големокраки, а в бг не внасят много за такива като нас). Спортната екипировка беше супер... От известно време само парцали, аутлет дрехи отпреди 20-25 години, размерите объркани, категориите объркани, на етикета пише BOYS, те го сложили в дамското...
Ще умират ли? С трици маймуни ли искат да ловят? Ама с тези цени на триците незнам как точно ще им се получат нещата.


Аз пък съм много доволна, но най-вероятно зависи каой какво търси. Намирам си палта, сака и т.н. на Vero Moda(не е скъпарска марка, но си държат цени) за по 5-10 лв., в добро състояние, но разбира се си пазарувам, когато са най-намалени. Освен това поли, ризи, рокли - г/д всичко максимум до 15 лв.. Понякога пускат много хубави вечерни рокли (с етикет) за около 25, 30 лв..
Основно оттам си пазарувам, като става дума за second hand магазин, рядко имам оплаквания като объркан размер и т.н..
Най-голямото ми попадение е един кожух на Vero Moda с етикет, без никакви дефекти, ненамачкан - беше 15 лв.
Единственото, което леко ме дразни, че вдигнаха доставката и добавят вече по 2 лв за наложен. Не че са крупни суми, ама понякога доставката ми се изравнява като цена с поръчаното и много се дразня :DDD

# 93
  • Мнения: 4 113
Здравейте! Някой имал ли е подобен казус? Пратка взета в събота и още в неделя подготвих нещата за връщане. Днес е вторият последен ден, в който трябва да занеса пратката, но не успях да стигна до куриера. Какво става след това? Може ли да се върне утре или в петък предвид, че все още не е изтекъл 14-дневният срок за връщане?

# 94
  • Мнения: 3 613
Пиши им според мен. Аз имах проблем с объркана товарителница. Правих връщане и изпращах кит и докато кажа на момата в офиса кое какво е, тя залепи грешната товарителница. Та писах им и те анулираха заявката, след това заявих наново и така. Не знам дали в случая ще проработи, но не пречи да опиташ.

# 95
  • Плевен
  • Мнения: 832
Обади им се по телефона, мисля,че всичко ще е наред. Бях изпуснала срока и все пак ми приеха връщане с учтиво предупреждение.

# 96
  • Мнения: 4 113
Не им звъннах, защото беше извън работните им часове. Днес пътувам и не ми се рискуваше, макар че най-вероятно щяха да анулират товарителницата, за да генерирам ново връщане. Обаче видях, че нашето Спиди все още работи, грабнах този ти ми 10-килограмов кашон подмишница и се дотътрих с три почивки:flushed:

# 97
  • Мнения: 1 493
Цената на две от нещата ми за продажба беше променена от Ремикс и то докато са в процес на продажба. Т.е. те са купени и от 19 лв., блузата стана 12. Съответно сега ми изплащат 1,20лв. Едни обувки от 45лв., пак в процес на продажба, станаха 18 лв.
Как става това, аз ли нещо съм изтървала. Цените определям ръчно.

# 98
  • Мнения: 1 426
А какво се случва, ако е генерирана товарителница за връщане, но е изпуснат 3 дневният срок за оставяне в офис на куриер? Просто товарителницата става невалидна и това е?( т.е. ако искам отново да направя връщане, се свързвам с ремикс и искам съдействие, без да има някакви санкции?)

# 99
  • Мнения: 3 613
На мен те ми анулираха товарителница, но не бях изпуснала срока. Правих едновременно връщане и пращах кит и докато кажа на куриера кое какво е, залепиха грешната товарителница. Писах на ремикс и те веднага анулираха и си заявих наново.

# 100
  • Мнения: 77
Много тъпи цени в ремикс. Дори след прилагането на кода BEGIN.
Някой да знае, дали предстои някакво намаления което ще си заслужава?

# 101
  • Мнения: 1 367
Здравейте,
бих искала да попитам, какво се случва, когато от Ремикс поискат да подам определена информация чрез попълване на форма за пред данъчните власти ?Пише, че предоставената информация се отнася за клиенти на Remix, осъществили над 30 продажби или генерирали печалба над 2 000 евро чрез услугата Clean Out.
Аз направих 31 продажби, но съм далеч от печалба над 2 000 евро, сега ми искат да попълня тази форма, какво следва сега, знаете ли?

# 102
  • Мнения: 1 947
След обновяването преди около месец на Ремикс не мога да поръчвам през приложението им  и да се възползвам от промоциите им, ,не ми се отварят и опциите в профила. Има ли някой друг с този проблем, ако е от значение с телефон Huwaei съм?

# 103
  • Мнения: 77
След обновяването преди около месец на Ремикс не мога да поръчвам през приложението им  и да се възползвам от промоциите им, ,не ми се отварят и опциите в профила. Има ли някой друг с този проблем, ако е от значение с телефон Huwaei съм?
Изчисти си кеша или го изтрии-инсталирай, наново. Или виж за ъпдейти на приложение или софтуера на телефона.

# 104
  • Мнения: 1 947
След обновяването преди около месец на Ремикс не мога да поръчвам през приложението им  и да се възползвам от промоциите им, ,не ми се отварят и опциите в профила. Има ли някой друг с този проблем, ако е от значение с телефон Huwaei съм?
Изчисти си кеша или го изтрии-инсталирай, наново. Или виж за ъпдейти на приложение или софтуера на телефона.

Всичко това го правих многократно и не става, явно приложението им не е съвместимо с моя модел телефон.. С всички останали приложения нямам никакви проблеми, само с това на Ремикс.

Общи условия

Активация на акаунт