пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 44 073
  • 734
  •   1
Отговори
# 630
# 631
  • Мнения: 76 540
Доставка 10 лв.
Преглед вероятно няма.
Външен търговец - ако дойдат счупени..ядове с външния търговец. Да го дириш и молиш....
Ако ще поръчвай...не предплащай. Пусни до офис - отваряш пред тях, дори и да им платиш първо..и ако са счупени - настояваш за протокол...

Абе аз не бих си поръчала чупливо от тях.
От икея ми дойдоха веднъж чинии на сол..но те са поне коректни - снимах, рекламация..върнах а те ми пратиха нови със спиди за тяхна сметка. Всичко безплатно...

Тук няма гаранция че така гладко ще протече!

Ти си решаваш...

Последна редакция: нд, 16 мар 2025, 20:40 от teta75

# 632
  • Мнения: 327
Rockstar - каква е марката на пералнята?

# 633
  • София
  • Мнения: 45 050
Беко. Вече всичко е наред.

# 634
  • Мнения: 8
Само да допълня, че ми доставиха хладилник, пералня и сушилня в 3 отделни доставки, въпреки че ги поръчах заедно. Качиха ги до вратата, но единия не искаше пари (аз го почерпих все пак 10 лева), а другите двама си поискаха и им дадох по 20 лева. Sameday беше доставката и тъпото е, че единия примерно нямаше от специалните колички за тежка техника, а доставяше голяма и тежка техника та да знаете, че е хубаво се пак да имате резервен вариант ако не искат да качат до врата.

Много не ти вярвам...а и си с 6 мнения само. И откога по трима ходят да разнасят....
Сладурана! По принцип аз съм този, който обвинява хората във фалшиви профили. Не са ги качвали на ръце тези тежки уреди! В два от случаите имаха колички за тежки товари. За пералнята бях помогнах с носенето, защото нямаше количка... Sad
Аз като цяло съм много отзивчив човек и помагам дори ако не съм длъжен. Дори на майстора, който ми монитра кухнята му помогнах да качим шкафовете до горе въпреки, че беше включено в цената.

# 635
  • Мнения: 327
Момичета да знаете че в #BGMлоялнапрограма на бг мама има и ваучери за EMAG.

# 636
  • Мнения: 119
Здравейте, направих поръчка с опция за плащане на кредит (ecredit). Изпратиха ми имейл за потвърждение в който пише, че трябва да попълня формуляр за банков кредит, но аз не знам къде е този формуляр и въобще каква е процедурата къде го изпращам… някой наясно ли е?

# 637
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 699
Някой да се е сблъсквал с отказ за одобряване на ревю.
Скрит текст:

Здравей,

Преди известно време написа ревю за продукта по-долу.
За съжаление твоето ревю не отговаря на условията за публикуване.
   Мотив за отказ: Известие - несъответстващ продукт   редактирай ревюто
 
Съжаляваме, ако продуктът не е според очакванията или сте срещнали някакви неудобства. Като се има предвид, че Вашето съобщение се счита за рекламация и не е в съответствие с разпоредбите на чл. 1.3. Политиката за ревюта на стоки на eMAG, то не може да бъде публикувано. За да можем да покажем Вашето ревю, моля, формулирайте го според политиката, спомената по-горе, представете конкретна информация за купения от Вас продукт: характеристики, как работи, как да го използвате и т.н. За да проверим ситуацията и евентуално да приложим необходимите мерки, моля, изпратете ни повече информация чрез формата за контакт, като изберете полето "Жалби и уведомления", за да могат нашите колеги да проверят ситуацията и заедно с Вас да намерят решение. След като попълните формуляра, екипът на eMAG ще се свърже с Вас възможно най-скоро.

Имай предвид, че за модериране на съдържание са използвани полуавтоматизирани средства и териториалният обхват на това решение е България. Доколкото желаеш да оспориш решението, те информираме, че имаш възможност да упражниш правото си да подадеш жалба, като използваш формата за контакт, показана на платформата, като избереш причината „Вътрешна система за обработка на жалби“. Имаш възможност и за обжалване пред органите за извънсъдебно разрешаване на спорове, сертифицирани в този смисъл от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) или пред компетентните съдилища.
 
Може да прочетеш тук условията за публикуване. Молим те да редактираш ревюто, за да го публикуваме.
 



# 638
  • Мнения: 76 540
Аз.
Вече не ми и пука...

# 639
  • Мнения: 2 030
Здравейте, направих поръчка с опция за плащане на кредит (ecredit). Изпратиха ми имейл за потвърждение в който пише, че трябва да попълня формуляр за банков кредит, но аз не знам къде е този формуляр и въобще каква е процедурата къде го изпращам… някой наясно ли е?

Зависи с коя банка е - за УниКредит директно има линк след изпращане на поръчката, попълват се данните, идентифицираш се с Евротръст и се чака отговор. За другите май трябва да се обади техен консултант и по телефон да се посочат данни.

# 640
  • Мнения: 76 540
На тибиай и сие преди време се обаждаха и те интервюираха до девЕто коляно. Не финализирах процедурата че се изнервих.
Но искам да кажа че по телефон се случваха нещата при тези...преди около 2г.

# 641
  • Мнения: 119
А дали непосредствено след като се направи поръчката звънят, защото аз поръчах в понеделник, днес е четвъртък и още никой не ми се е обадил…

# 642
  • Мнения: 2 030
Да, в рамките на деня или най-късно на следващия ден трябва да се обадят. Какъв е статуса на поръчката? Нещо се е объркало вероятно. Освен да им пишете в чата да проверят какво се е случило.

# 643
  • Мнения: 76 540
Веднага беше обаждането при мен.

# 644
  • Мнения: 119
Статусът на поръчката е “Регистрирана поръчка”… в чата дали мога да се свържа с реален човек?

Общи условия

Активация на акаунт