пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 43 930
  • 734
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 19 951
Ако брандът няма официални представители в България, според мен нищо няма да се направи.

# 721
  • Мнения: 6 547
Здравейте!

И аз да се включа с въпрос. Поръчах си продукта Paula's Choice, чаках 3 седмици и накрая като дойде се оказа, че е НЕ Е оригинален.

Веднага ми направи впечатление лошата опаковка, както и грешките в информацията на продукта, отпечатани на гърба.

Писах им за връщане на продукта, но дайте ми съвет къде да подам жалба, какви мерки да взема. Въобще не е ок да се продава фалшива козметика, която си слагаме по лицата, кой знае какво има вътре...
 
В сайта на КЗП пише, че само препращат такива жалби, не отговарят за раздел Козметика. В сайта на Министервтото на здравеопазването има опция за жалби, но това ли е правилното място? Някой подавал ли е жалба там?


Затова не е хубаво да се купува от продавач различен от eMAG. Кой е продавачът?

# 722
  • Мнения: 3 132
Как да се свържа с тях без ИИ ?

# 723
  • Мнения: 2 680
Да цъкне не съм получил стоката..и те свързват с човек. Избираш по спомен поръчката..после кога ще я получа..нещо такова беше...
Ето как се свързва Тета.

# 724
  • Мнения: 1
Здравейте, наложи се да пусна заявка за дефектирал уред - 65 ОЛЕД Телевизор. Получих имейл че заявката е одобрена , но да го опаковам за предаване на куриер, а оргиналния кашон не е запазен поради големия му обем. А ако попада в категория едра техника ще изпратят техник. Без оригинална опакованетому ще е цяло приключение на това тънко стъкло и килограмите на телевизора...
Споделете ако някой е ползвай гаранция по голям телевизор от 65" нагоре - по куриер ли сте го изпращали или е дошъл техник на място.

# 725
  • Мнения: 76 504
Аз съм пращала монитор само, 43 инча, за ремонт. Дойде куриер и го взеха.

Може да намериш кашон като попиташ в техномаркет, техмарт - такива магизини да ти дадат някой свободен кашон, ако имат. Иначе трябва добре да го опаковаш, като сложиш стиропор, за да не се повреди при транспортирането.
Не знам дали пращат майстор за 65 инча обаче...за мен не попада в раздел едра техника, но това е мое мнение. Едра техника е хладилник, пералня, тежки неща които трудно се вдигат. Телевизорът е лек, макар и 65 инча.

# 726
  • Мнения: 4 637
Няма и няма свързване с оператор.
Кой беше актуалния мейл?!
Благодаря!

# 727
  • Мнения: 76 504
В общите условия виж...там го има.
На мен обаче не ми отговориха там последният път.

# 728
  • Мнения: 3 132
Моят опит - имейл с казуса и ежедневно свързване с оператор в чата. Дори и да не седите по 2 часа онлайн за да хванете оператор, може да опишете ситуацията и ще реагират.

# 729
  • Мнения: 2 617
Скоро имах рекламация, пуснах я през сайта и всичко премина успешно през имейли.

# 730
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 976
В нашия град ми прави впечатление, че масово са махнали изибокс кутиите. При вас така ли е?

# 731
  • Мнения: 393
При нас даже сложиха 2 през 100 метра
В нашия град ми прави впечатление, че масово са махнали изибокс кутиите. При вас така ли е?

# 732
  • Мнения: 4 637
В чата 12 пъти днес описвам и ИИ ми казва, че не може да помогне и ще мв прехвърли към оператор. Съптветно нищо! Започвам пак с ии така въртележка.

# 733
  • Мнения: 3 132
Като ИИ ти каже, че те прехвърля, то излиза от чата, но ти не. Изписва колко е приблизителното време за изчакване на включване на оператор, но през това време можеш да опишеш казуса и оператора ще го види и отчете.

# 734
  • Пловдив
  • Мнения: 4 888
ЗАПОВЯДАЙТЕ В НОВАТА ТЕМА

Последна редакция: вт, 08 юли 2025, 12:04 от Не се сърди, човече

Общи условия

Активация на акаунт