пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 43 987
  • 734
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 3 132
Прочетох, но търговеца не ми отговаря на имейла. Просто опаковам стоката и връщам без потвърждение ли ? Следвах стъпките за рекламация към търговеца, но нямам никакъв отговор. Ще си поема разноските за куриер, но ще ми върнат ли парите или само ще съм дала още за куриер и накрая нищо ? Да очаквам ли отговор или да пращам насляпо ? Според мен Емаг като посредници ще е добре да съдействат, достатъчно е, че работят с мошеници.

# 706
  • Мнения: 76 524
При рекламация по закон изпращането към търговеца  е безплатно. По закон.

Не знам...не бих пратила без потвърждение. Какво пише точно за рекламацията, този търговец?...как се случва?
Пускай му мейли през час...

# 707
  • Мнения: 3 132
Имейлът му завършва на emag.bg, от една седмица даже не намирам нищо от търговеца в Емаг.
Сега ми изписа; че не мога да пратя имейл на този получател.

# 708
  • Мнения: 2 030
То е написано да не се връща нищо, преди да е направена връзка с търговеца:
"Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624)."
По телефона няма свързване с Емаг, но на мейл би трябвало да отговорят по някое време..

# 709
  • Мнения: 6 551
Имейлът му завършва на emag.bg, от една седмица даже не намирам нищо от търговеца в Емаг.
Сега ми изписа; че не мога да пратя имейл на този получател.
Търговецът вече го няма в платформата на eMAG?

# 710
  • Мнения: 3 997
Независимо, че стоката е закупена от външен търговец, ако има проблеми с връщането й, се обръщате към Емаг и те Ви съдействат. Просто им опишете подробно проблема. При мен искаха и снимки, имах скоро подобен случай. Даже самата заявка за връщане и товарителницата ми я генерира служителката на Емаг, с която се свързах в чата.

# 711
  • Мнения: 3 132
Имейлът му завършва на emag.bg, от една седмица даже не намирам нищо от търговеца в Емаг.
Сега ми изписа; че не мога да пратя имейл на този получател.
Търговецът вече го няма в платформата на eMAG?
Да. Или поне аз не го намирам. Bocil Gmbh

# 712
  • Мнения: 51
Много съм възмутена от emag и Sameday !
Вчера трябваше да получа доставка до адрес, платена предварително 17 лв доставка, а получавам съобщение да си я взема от склад до гробищата на майна си райна извън града! Нито са ме търсили, нито са ми писали, а пише, че съм пренасочила пратката. С емаг връзка само с тъп ИИ, обяснявах се сума ти време и на окончателния й отговор какво ще предприеме, взе че се сбъгяса - изчезна прозореца и така няколко пъти. Телефона на Sameday, даден ми за връзка в съобщението, Виваком ще му предаде.., другия, който е за централата им, нямат свободни оператори, почакай и ще ти се обадим..

# 713
  • Мнения: 6 551
Имейлът му завършва на emag.bg, от една седмица даже не намирам нищо от търговеца в Емаг.
Сега ми изписа; че не мога да пратя имейл на този получател.
Търговецът вече го няма в платформата на eMAG?
Да. Или поне аз не го намирам. Bocil Gmbh
https://www.emag.bg/bclgmqnf/191699/v само 1 продукт продава в момента.

Последна редакция: чт, 19 юни 2025, 18:41 от ЧревоУгодник

# 714
  • Мнения: 1 147
свързването в чата е мъка и по телефон. миналата година чаках сигурно 15 минути. и докато се обясня с оператора и пратя снимки стана половин час. Но операторите са разбрани и съдействат

# 715
  • Мнения: 76 524
Да цъкне не съм получил стоката..и те свързват с човек. Избираш по спомен поръчката..после кога ще я получа..нещо такова беше...

Последна редакция: пт, 20 юни 2025, 11:28 от teta75

# 716
  • Мнения: 13 681
Самдей подарък за Нова година, който писаха, че ще доставят няколко дни преди празника, ми го връчиха след Йордановден без обяснения. Още ме е яд, че го взех.
Разговорите с бота са напълно безсмислени - ще ви свържа с оператор и не ме свързва. Колко пъти вече.

# 717
  • Мнения: 1
Здравейте!

И аз да се включа с въпрос. Поръчах си продукта Paula's Choice, чаках 3 седмици и накрая като дойде се оказа, че е НЕ Е оригинален.

Веднага ми направи впечатление лошата опаковка, както и грешките в информацията на продукта, отпечатани на гърба.

Писах им за връщане на продукта, но дайте ми съвет къде да подам жалба, какви мерки да взема. Въобще не е ок да се продава фалшива козметика, която си слагаме по лицата, кой знае какво има вътре...
 
В сайта на КЗП пише, че само препращат такива жалби, не отговарят за раздел Козметика. В сайта на Министервтото на здравеопазването има опция за жалби, но това ли е правилното място? Някой подавал ли е жалба там?

# 718
  • Мнения: 4 324
Това Легло Дупло е на добра цена според моето проучване:
https://www.emag.bg/legorduplo-luksozna-kutija-s-tuhlichki-10914 … ng_1022992639_1_1
Излезе ми реклама, че Озон имат 25% на Лего, харесах това от линка и реших да видя дали няма по-добра цена другаде. Излезе ми в Емаг цена като в Озон, но в Емаг имат допълнително 20% за genius акаунти и цената стана малко над 70 лв.

Тази хартия също е на добра цена, идва около 5.60 лв за топа хартия от 500 листа (след като се приложи 35% за genius акаунт). Такива цени няма нито в Кауфланд, нито в Джъмбо вече;
https://www.emag.bg/kopirna-hartija-xerox-a4-business-kutija-5-t … ng_1022992639_1_2

# 719
  • Мнения: 76 524
Пишете на КЗП...те ще препратят на когото трябва....или ще ви укажат кой е компетентния орган.
Здравейте!

И аз да се включа с въпрос. Поръчах си продукта Paula's Choice, чаках 3 седмици и накрая като дойде се оказа, че е НЕ Е оригинален.

Веднага ми направи впечатление лошата опаковка, както и грешките в информацията на продукта, отпечатани на гърба.

Писах им за връщане на продукта, но дайте ми съвет къде да подам жалба, какви мерки да взема. Въобще не е ок да се продава фалшива козметика, която си слагаме по лицата, кой знае какво има вътре...
 
В сайта на КЗП пише, че само препращат такива жалби, не отговарят за раздел Козметика. В сайта на Министервтото на здравеопазването има опция за жалби, но това ли е правилното място? Някой подавал ли е жалба там?


Общи условия

Активация на акаунт