Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 27 381
  • 800
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 13 424
Шейн доставят ли до офис на Спиди или Еконт?
Поначало се иска адрес за доставка да се попълни, аз обикновено си давам моя адрес, но ако искам до офис пренасочвам към офис като вече ми пратят съобщението от Спиди. Става за секунди, от линка в съобщението. Дано не почнат и те с тия кутии че като гледам е голяма галимация...

# 646
  • София
  • Мнения: 28 898
Има тема за Шейн.

# 647
  • София
  • Мнения: 2 222
Защо не дава в долари да се гледат цените в Тему? Евро и лева имам в приложението като неочакваното е, че в евро са по-скъпи.
За мен да са в лева е най-удобно.

Последна редакция: пн, 06 май 2024, 15:41 от Sunny bunny

# 648
  • Мнения: 69 195
Доставят от европ.склад, защо да имат цени в долари? Няма логика.
И какъв всъщност е проблема, че няма?

Иначе от настройки се изцира една от две опции..в лева или в евро, да е валутата

# 649
  • Асеновград
  • Мнения: 3 128
Защо не дава в долари да се гледат цените в Тему? Евро и лева имам в приложението като неочакваното е, че в евро са по-скъпи.
Ако сте маркирали България като адрес, автоматично дава цени в местна валута. Отчита и айпи адреса. Има евро като опция понеже сайта продава в Европа. Няма логика да дава цени в долари. За Тему не съм заглеждала, в Шейн има за Европа и Сайт за Америка там е долари.
Най старите ми пратки с Бокс, си дремят обмитени от 1.5, а по късна поръчка със Спиди ми дойде съобщение ,че е взета за доставка.

# 650
  • Мнения: 2 587
И аз имам две пратки минали митница, празнуват си там, от 1ви и 3ти май, едва ли ще дойдат скоро, сигурно празнуват кутиите Simple Smile Еми нищо, пуснах си новите поръчки със Шейн Grinning

# 651
  • Асеновград
  • Мнения: 3 128
Ако утре няма движение, ще тормозя Тему, поне ще имам аргументи, за  искането да не ми изпращат с Бокса. Безумна е тази куриерска фирма, също като Пощите.

# 652
  • Мнения: 2 587
Ако утре няма движение, ще тормозя Тему, поне ще имам аргументи, за  искането да не ми изпращат с Бокса. Безумна е тази куриерска фирма, също като Пощите.
Аз всеки път ги тормозя, създават ми тикет, после ми казват, че нямат информация, извиняват ми се, посочват, че още не е минал срока и това е. Разбират ме, ала бала и пак ми пращат с кутиите, от над месец не са ми пращали със Спиди.

# 653
  • Мнения: 69 195
И аз имам три пратки от 1. 05. са на митница и чакат бокса да ги вземе.

Реално обаче наистина са в срока, няма закъснение от обявения срок за доставка, така че аз няма да пиша на никого за това точно. Не мисля че Тему е в нарушение..спазва си срока.

# 654
  • Мнения: 2 396
Една проверка, една поръчка и имаме становище - преоблякъл се Илия огледал се пак в тия: eMag, eBay, Ali, Joom, Wish, Temu. В огромната си част еднакви стоки. Калпави доставки за България.

Последна редакция: пн, 06 май 2024, 20:36 от netman71

# 655
  • София
  • Мнения: 28 898
От митницата не ги взимат куриери, а служители на митницата.
Скрит текст:
Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни.
Скрит текст:
Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂

# 656
  • Мнения: 1 313


Това значи ли, че не трябва да връщам 7 артикула за 54 лв?

# 657
  • София
  • Мнения: 28 898
Имам върната рокля, т.е. води се върната, но не поискаха да им я пращам обратно, а само ми възстановиха парите, така че явно не искат да им връщаш нещата. Изненадва ме, че става въпрос за 7 броя, но...

# 658
  • Мнения: 2 587
От митницата не ги взимат куриери, а служители на митницата.
Скрит текст:
Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни.
Скрит текст:
Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂
Дрън дрън, митничари ще се занимават с пратки от тему. А защо на спиди им ги докарват по-бързо,ако е вярно? Според мен си трият ръцете, схемата е ясна, не могат да смогнат.
Ако стигнете до връщане, на последния екран ви пише къде да ви се върнат парите и колко артикула трябва да върнете или да не върнете, така че пробвайте и ще разберете, ако трябва ни дайте скрин шот и не потвърждавайте.

# 659
  • София
  • Мнения: 28 898
Не знам, не съм започната и не считам, че от Бокснау ще излъжат толкова открито. Само подозирам, че единствено служители на митницата имат право да бъдат на територия на митницата и затова те "изваждат" пратки от там. Но, както казах, не съм запозната, така че нямам намерение да си приказвам наизуст.

Моята най-бавна пратка е със Спиди, а най-бързата ми е с Бокса.

Общи условия

Активация на акаунт