Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да добавя продукти към любими?
Какви са отзивите за поръчките от Shein и Temu?
Мога ли да коригирам цената на поръчка или продукт след тяхното създаване?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да добавя продукти към любими?
-
Какви са отзивите за поръчките от Shein и Temu?
-
Мога ли да коригирам цената на поръчка или продукт след тяхното създаване?
Ценова корекция може да се направи в рамките на 30 дни след извършване на поръчката. В детайлите на поръчката има активен бутон за корекция, който показва дали има артикул с намалена цена. Ако такъв артикул е наличен, разликата може да бъде върната като кредит в Temu или да бъде възстановена към вашата карта. Важно е да се отбележи, че корекцията може да се използва само веднъж в рамките на определен период от 30 дни. Цената може да бъде коригирана само ако даден продукт е намален от същия търговец в рамките на 30 дни от датата на поръчката. Не всички артикули позволяват повторна корекция. След щракване върху „Корекция на цената“, системата ще ви предостави информация за артикулите и условията за корекция.
-
Какви са стъпките за връщане на артикули?
-
Какви действия трябва да предприеме клиентът, ако поръчката му не бъде доставена навреме?