Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за връщане на артикули, закупени от сайта на Манго?
Какво да правя, ако не получа куриер за връщане след заявка?
Каква е цената за изпращане на артикули обратно до Испания чрез Български пощи?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за връщане на артикули, закупени от сайта на Манго?
Покупките от сайта на Манго могат да бъдат върнати безплатно, като клиентът има опция да заяви вземане от вкъщи. За да върне артикул, клиентът трябва да подготви артикула, да добави етикета за връщане и бележката за доставка. След като заявката бъде завършена онлайн, куриер ще се свърже с клиента, за да уговори дата и час за вземане. Сумата за връщане на артикулите ще бъде възстановена в рамките на 3 до 12 работни дни след получаване на пратката в склада на Манго.
-
Какво да правя, ако не получа куриер за връщане след заявка?
Ако куриерът не се появи в определеното време, клиентът трябва да се свърже с отдела за обслужване на клиенти на Mango или директно с куриерската компания, за да провери статуса на заявката. Възможно е също така да се предаде пакетът в най-близкия офис на куриерската компания, вместо да се чака куриерът.
-
Каква е цената за изпращане на артикули обратно до Испания чрез Български пощи?
-
Как мога да анулирам поръчка от Манго?
-
Колко време отнема доставката на върната пратка?