Манго- тема 20

  • 29 335
  • 267
  •   2
Отговори
# 210
# 211
  • Мнения: 1 113
Появи се и червен S. Аз искам Л от него. Днес чакам този https://shop.mango.com/bg/en/p/women/sweaters-and-cardigans/swea … ter_77016751?c=43. На Манго 100% вълна са по-плътни от тези, които имам от HM=

Последна редакция: пт, 10 яну 2025, 15:40 от Мари-ана

# 212
  • Мнения: 13
Съвети на mango за вълнените дрехи: https://www.youtube.com/watch?v=DU4R2uwKxfg

# 213
  • Мнения: 249
Привет, идвам за съвет понеже за първи път поръчах от Манго още края на ноември, но трябва да върна част от поръчаните дрехи. Имейлът за връщането съм получила от Манго на 15 декември. Както и да е, получих еднократно позвъняване от Еконт куриер, което не успях да приема. От тогава пробвам да звъня вече няколко пъти на същия телефон, за да уговорим връщането, но никой не вдига на този телефон. Какво бихте ме посъветвали на направя?
Пак търся съвет, за съжаление още не успявам да върна пратката. В Еконт няма товарителница, боря се със Съпорта на Манго от близо 2 седмици. Само ме мотаят. Опасявам се, че ще изтърва срока за връщане…понеже другата седмица заминавам и ще отсъствам за 10 дена. Честно да си призная за първи и последен ден поръчвам от Манго. Първо чаках 2 седмици и половина за поръчката, сега чакам близо месец да върна поръчката. Та оплаках се, но всъщност търся препоръка за забързване на процедурата…

# 214
  • Мнения: 192
Скрит текст:
Привет, идвам за съвет понеже за първи път поръчах от Манго още края на ноември, но трябва да върна част от поръчаните дрехи. Имейлът за връщането съм получила от Манго на 15 декември. Както и да е, получих еднократно позвъняване от Еконт куриер, което не успях да приема. От тогава пробвам да звъня вече няколко пъти на същия телефон, за да уговорим връщането, но никой не вдига на този телефон. Какво бихте ме посъветвали на направя?
Пак търся съвет, за съжаление още не успявам да върна пратката. В Еконт няма товарителница, боря се със Съпорта на Манго от близо 2 седмици. Само ме мотаят. Опасявам се, че ще изтърва срока за връщане…понеже другата седмица заминавам и ще отсъствам за 10 дена. Честно да си призная за първи и последен ден поръчвам от Манго. Първо чаках 2 седмици и половина за поръчката, сега чакам близо месец да върна поръчката. Та оплаках се, но всъщност търся препоръка за забързване на процедурата…
Днес върнах пратка към Манго /към основния сайт/, като куриерът се появи на адреса без предварително обаждане и след близо 24 часа от стартиране на заявката за връщане. Същият куриер е носел и друг път пратки, но сравнително рядко, явно си имат някакви райони.
По-назад в темата една дама беше споделила, че товарителницата за връщане се е виждала в профила й в Еконт около час след генериране на заявка за връщане в сайта на Манго. Ако има такава, call центъра на Еконт също би трябвало да я виждат. Опитайте да се свържете с тях в случай че сте разговаряли само със служители в офис по въпроса. Много са кооперативни, възможно е да имат и различни нива на достъп до информацията.
Надявам се да успеете да я изпратите по-скоро. Успех! Flowers Hibiscus

# 215
  • Мнения: 249
Veryberry, хиляди благодарности, че писа със съвет. Сега се връщам от Еконт след успешно връщане на пратката Grinning
Направих си акаунт в Еконт, защото нямах. Там се виждаше вече “отказаната” пратка от еднократното неприето от мен обаждане от куриера…и след настояване на място в Еконт (защото пак не виждаха товарителница) и показване на тази въпросна пратка, стана връщането. Извинявам се на Манго, защото за мен проблема тук идва от Еконт.

# 216
  • Мнения: 692
Когато отказвате пратка от основния сайт няма начисляване на такси, нали? Пще отказвам поръчка с наложен платеж.

В магазина в the mall преди седмица направо ме изумиха - обясниха ми, че връщането на онлайн поръчки било през пощите, защото те (физ.магазин) нямали общо и пратките идвали от Испания. Питам дали не говорят за аутлета, те - не, за онлайн магазина.. а в сайта пише друго, разбира се, но се зачетох, че девпойките бяха много категорични и убедени.

# 217
  • Sofia
  • Мнения: 10 369
Къде пише друго в сайта?
И аз така знам, магазините нямат общо, понеже не са директно на Манго, а през някакви търговски представител.

# 218
  • Мнения: 192
В магазина в the mall преди седмица направо ме изумиха - обясниха ми, че връщането на онлайн поръчки било през пощите, защото те (физ.магазин) нямали общо и пратките идвали от Испания. Питам дали не говорят за аутлета, те - не, за онлайн магазина.. а в сайта пише друго, разбира се, но се зачетох, че девпойките бяха много категорични и убедени.
Прави са, частично. Когато връщате, можете да върнете с "home collecton" - изпращат ви куриер от Еконт на адреса като връщането е за тяхна сметка /преди няколко дни върнах към тях по този начин/.
Ако решите, можете да ползвате и пощите, да - но по този начин вие сами се очаква да си покриете връщането и доколкото ми е известно, няма да ви върнат сумата за пощенските. Този начин обикновено се прилага, ако вече сте ползвали куриер с безплатно връщане за някое от нещата в поръчката и няколко дни по-късно решите да върнете към тях още нещо от същата поръчка. Има инструкции във формата за връщане в акаунта.

# 219
  • Мнения: 692
Точно както Veryberry го е описала:


И за ползването на пощите (не бях се замисляла за сценария, който Veryberry е описала и нямаше да ми хрумне да го ползвам):


 
Къде пише друго в сайта?
И аз така знам, магазините нямат общо, понеже не са директно на Манго, а през някакви търговски представител.

# 220
  • Sofia
  • Мнения: 10 369
...... защото те (физ.магазин) нямали общо и пратките идвали от Испания. Питам дали не говорят за аутлета, те - не, за онлайн магазина.. а в сайта пише друго, ....

Имах предвид това.

# 221
  • Мнения: 812
Ако някоя се интересува, имам свободен кашмирен пуловер - М размер.

https://shop.mango.com/bg/en/p/women/sweaters-and-cardigans/swea … HMNsDLNJbn2ZaJ7.g

# 222
  • Мнения: 692
Така де, в сайта пише, че може с куриер, а те твърдяха, че е с пощите. Реално и с двете може, в зависимост от случая.
Кой би предпочел пощите, ако може да дойде куриер до адрес безплатно да вземе върнатите артикули? 🙂

...... защото те (физ.магазин) нямали общо и пратките идвали от Испания. Питам дали не говорят за аутлета, те - не, за онлайн магазина.. а в сайта пише друго, ....

Имах предвид това.

# 223
  • Мнения: 4 065
Кашмирените пуловери уголемени ли са?

# 224
  • Мнения: 692
Отговарят си. Коментирахме скоро, че може да се вземе 1 номер по-голям, защото леко се свиват при пране и сушене.

Общи условия

Активация на акаунт