Въпроси за TBI Bank - 2

  • 8 234
  • 280
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 4 330
Съветвам ви първо да се обърнете към отдел Жалби на банката. На линка, който съм дала дала по-долу, има адреса на електронната поща.  Опишете подробно случая - с дати, вх. номера и т.н., ако е възможно Може да се обърнете също така към КЗП и Банков надзор, но това е по-скоро втора стъпка, в случай че резултатът от първата стъпка не ви удоволетворява.
https://tbibank.bg/wp-content/uploads/2022/08/Information_Compla … ts_bg_version.pdf

# 151
  • Мнения: 2 259
И аз се насочих към подаването на жалба първо към банката, но се чудех за следваща стъпка ако не отговорят, дали е в компетенцията на КЗП въобще такъв казус. Много благодаря!

# 152
  • София
  • Мнения: 1 313
Казусът е странен, защото банката няма полза да държи празни сметки - нали няма такси. С другите банки не е така - скоро изпразних една сметка в друга банка и ако не бях попитала дали се закрива, щяха да ми я държат и да ми начисляват такси до безкрайност. Какво ще стане ако оставите така сметката? Парите сте ги получили вече.
Аз бих написала мейл, както Oceans е посъветвала по-горе.

Сървисът навсякъде е ужасен, не само при тази "измислена" банка. Скоро успях да вбеся една от а1 до степен да ми затвори телефона. Тя се обади, де, аз не исках да си говорим, но беше много некомпетентна извън наизустеното.

# 153
  • Мнения: 1 104
Скоро закривах банкови сметки в ОББ и ЦКБ по този казус - починал роднина, закриват ги след като ги нулират чрез прехвърляне. Аз не виждам проблем дори и да съществува, поне за OББ до 6 месеца се закриват служебно. Имал съм казус преди години с ОББ в нулирана сметка ми начислявали такси и беше -50 лв. от таксите. Трябваше да им платя 50 лв. да я закрият. Направих скандал и казаха, така да я оставя и тя се закрива автоматично 6 месеца след подаването на заявлението за закриването.

# 154
  • Мнения: 2 259
Проблемът е, че не сме получили никакви пари от сметката все още и ни мотаят. Не сме опряли за тези пари точно, но въпросът е принципен и най-вече че ме накараха да си извадя сметка при тях, въпреки че не е било задължително, а така ми го представиха тогава..

# 155
  • Мнения: 13 836
Т.е. наследниците отивате и не ви оставят да се разпореждате със сметка, която сте наследили ами правят каквото те си искат?

# 156
  • Мнения: 2 259
Разпореждането беше да подадем заявление за закриване и изплащане на сумата по сметката на мен и майка ми Grinning И до там, след това глас в пустиня. Аз все си мисля, че 3 месеца е прекалено дълъг срок. Ако чакат човека да се появи, няма да стане за съжаление. И аз чакам вече 6 месеца да го видя, ама както казва сина ми небето ще се отвори и дядо ще слезе да ни види..

# 157
  • Мнения: 55 024
В кой град е този клон? Много скандален случай?
Следвайте съветите на Ocean, жалба до ТБИ, с копие до КЗП, на имейл.

# 158
  • Мнения: 2 259
В любимия на цяла България - Перник Grinning

# 159
  • Мнения: 55 024
А какво обяснение дават? Вие ходите ли да питате, или чакате превод?

# 160
  • Мнения: 2 259
Около 10 пъти сме ходили вече, оправданието им е, че и те чакат и ако искаме да се обаждаме на централата. Искахме да ни дадат координати на кого да се обадим, който задвижва закриването на сметката, не ни предоставиха. Като цяло в този офис се държат грубо и арогантно. Днес майка ми едвам е успяла да вземе заявлението, което попълвахме като искахме да я закрием. Били електронни документите и те нямало как да ни ги дадат. Пълни глупости. Нещо става според мен със сметката и се чудят как да замажат положението. А вътре няма милиони.. имаше 3-4хил лева. Колко да има един нон-стоп работещ човек в днешно време. Жълти стотинки.
Ще си подам жалбите и ще чакам някакво развитие, друг избор нямам. Благодаря ви, мога да се върна ако има развитие по темата да напиша за някой, който може да изпадне в същата ситуация.

# 161
  • Мнения: 13 836
То пак е тъпо ама има ли вариант в друг офис да видите какво ще ви кажат? Поне аз където съм попадала са били винаги много компетентни, но моят опит е само с два офиса в два различни града, а тук в темата са споделяли че има немалка разлика колко стават за нещо в различните. Поне да видите дали няма да ви дадат по-адекватна информация, знам ли.
Пълно безобразие е цялата история, не че не съм се нагледала около мен на такива с приключване на договори и какво ли не на починали...

# 162
  • Мнения: 55 024
Мисля, че до месец, с оглед на формалностите и въобще техните си процедури, трябва да се закрие сметката.
Хич не бих ги чакала 3 месеца.
Успех и пиши какво е станало.
Съболезнования за баща ти...

# 163
  • Мнения: 1 104
Аз се замислих как става закриването в такива, абсолютно онлайн банки (револют и други без офиси). Няма ли вариант и в TBI изцяло с подаване на документите онлайн (например пред нотариус да се подпишат всички наследници и това да се подаде), да се закрие сметката и прехвърлят парите, т.е. да не зависите от местния офис и некомпетентност?
Аз отсега го мисля как да стане с нашите некомпетентни и нагли служители на клона в града ни, че имам работа по закриването на депозит в офис. После се радвам че няма да имам работа с тях а само онлайн (и се надявам).

# 164
  • София
  • Мнения: 1 313
Има нещо нередно в този офис явно. Вие получавате парите на момента след като представите удостоверение за наследници - ако искате кеш, ако искате вие си ги нареждате по сметка в друга банка. Но всичко става на момента, те си правят някаква проверка за 5 минути и после ви дават парите. После при закриване на сметката може да има проблем, ако парите са наредени с банков превод - трябва да се отиде друг ден, след като преводът вече е минал. Ако са теглени кеш, направо закривате сметката.
Некомпетентни са във вашия офис и затова се правят на надувки.

Общи условия

Активация на акаунт