Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 843
  • 736
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 24 868
Ако решите да теглите пари от касичката, само към Неон може да се прехвърлят.
Утре ми е падежа на един 2 годишен депозит. За да открия нов ще трябва първо да прехвърля парите към Неон, после към сметка в € и тогава да откривам / захранвам новия депозит.
Не може директно превалутиране.
На мен ми звучи съвсем нормално всичко това. Как по друг начин се очаква да е, евентуално?
Ако това се случва в клон на банка, ще кажеш на който те обслужва че искаш от еди къде си, да попаднат еди къде си парите. Тези същите стъпки или нещо много подобно ще ги извърши служителят, просто няма да си ти.

# 391
  • Мнения: 62 580
Ами мислех, че може директно от касичката - в сметката в евро, без да минавам през Неон. После в депозита.

# 392
  • Мнения: 24 868
Е ти от касичката вадиш левове, а не евро. В евровата сметка или евров депозит влизат евра а не левове. Замисли се, ако ти не наредиш да се превалутират, кой да го направи?
"Директно" за теб е ако си ги  правила такива до сега в банков клон, т.е. правил го е някой друг и за теб е било все тая защото не те интересува. Но тези стъпки си се случват пак, то как да се осчетоводи това движение иначе?

# 393
  • Мнения: 62 580
Е нали от Неон пак левове излизат? Това имам предвид, да се пропусне тази стъпка.
Аз имам 4 сметки в лв., но само от Неон ми дава да превалутирам. Това ме озадачава. Защо от другите не може.
Не, че искам от касичката директно в евров депозит да преведа. Дано стана ясно вече. Simple Smile

# 394
  • Мнения: 24 868
Ами те поначало на тези акаунти са го направили неон да е основното. Правиш, струваш - минаваш през него. Дори две отделни касички ако имам и да са в лева и двете,  ако искам да прехвърля от едната в другата ги изтеглям, отиват в Неон и от там ги местя вече.

# 395
  • Мнения: 2 030
А при мен пък има и още една сметка, която беше към Mastercard карата. И касичката разрешава захранване и теглене само от нея.. Та си играя да прехвърлям от Неон сметката към другата сметка и чак тогава към касичката и обратно по същия начин.. Не знам защо не я закриха служебно тая сметка след като спряха Mastercard картата..

# 396
  • Мнения: 24 868
Виж това би било логично, ама не винаги им е в това силата Grinning
Имат си неща които не са доизмислени наистина.

# 397
  • Мнения: 62 580
Направих си депозита.
Днес ще закрия другия и ще ги помоля да ми прехвърлят средствата в новия.
Та вече да не ходя в офис.

# 398
  • Мнения: 28
Да споделя, понеже вчера я правих същата операция:
Реда при закриване на депозит в евро направен в офис е точно такъв:
 - в офиса закриват депозита, като го прехвърлят в сметка Неон в лева

За прехвърляне в депозит в евро или откриване на нов в евро:

 - трябва от сметка Неон в лева да  превалутираш желаната сума в евро и след това да прехвърлиш или откриеш новия депозит.

# 399
  • Мнения: 1 813
Еми не е домислено това сега. Значи ако си имаше курс при превалутиране, трябваше един път да загубиш от превалутиране от евро в лева и после обратно. Но сега последните месеци направиха да няма курс при превалутиране, а преди??

# 400
  • Мнения: 62 580
Сега ще ида да го закрия. Вече имам новооткрит, ще ги питам за Неон, защо през него трябва да минава. В случая - вече имам нов IBAN, би трябвало със закриването на стария да се прехвърлят в новия. Те са си в евро, няма да превалутирам отново.

# 401
  • София
  • Мнения: 2 172
Нали имаме еврова сметка към Неон, защо е тава усложнение с превалутирането?

# 402
  • Мнения: 62 580
Ходих в офис, силно се надявам да е за последно. Една госпожица ми говореше като на сестрите от махалата. Казвам, че искам да закрия депозит, открит в офис и да ми прехвърли тя средствата в новия, открит през приложението. Почнаха се едни въпроси, къде работя, какво работя, с какво се занимава компанията, каква ми е заплатата... Питам я с каква цел е това, профил ми правела. Казвам ѝ, че аз профил си имам, нали ползвам приложението. Не, то всяка година трябвало. Добре, направихме го. Ами сега дали имам достъп до имейл? Че вече онлайн всичко се подписвало. Кодове, верификации, съгласия, ужас! Викам, декември не беше така, много бързо стана всичко. Вече не ставало, всичко е дигитално, няма хартии.

Стигнахме и до парите. Щяла в Неон да ги прати, после да си ги обърна в евро и да си довнеса. Викам, нали имам сметка в евро, защо е тази двойна работа? А, добре, там щяла да ги сложи. И щяла да ми съдейства да си захраня депозита. Викам, не, благодаря, нямам нужда от съдействие. Просто по неволя дойдох тук, защото беше открит в офис предния депозит. Вече няма да идвам. Ама аз съм имала още, пак трябвало. Викам не, другия.ми е през приложението, хайде чао!
Питах я защо не може от касичката да се превалутира към сметката в евро, защото била спестовна. Можело само от разплащателна.

# 403
  • Мнения: 24 868
Има резон в това последното, но наистина са странни понякога в техните офиси. Хем аз само няколко пъти съм ходила и предимно не съм попадала на странни птици. Ама имат Grinning
А с това интервю дето ти е провела уби всичко детско в мен... Те не че са виновни де, ако им го изискват.

# 404
  • Мнения: 1 813
Казвам, че искам да закрия депозит, открит в офис и да ми прехвърли тя средствата в новия, открит през приложението. Почнаха се едни въпроси, къде работя, какво работя, с какво се занимава компанията, каква ми е заплатата... Питам я с каква цел е това, профил ми правела. Казвам ѝ, че аз профил си имам, нали ползвам приложението. Не, то всяка година трябвало.
Интересно с каква цел правят тоя профил - от гледна точка на кредитоспособност? За самата банка ли е информацията или заради някаква информация, която се подава в БНБ например? Имам депозити и в други банки, няма такова разпитване. Какво ще те разпитват и теб - реално доколкото знам ти имаш преводи официални по банков път. Не си внасяла кеш предполагам. Аз бих отказал такива разпитвания.

Общи условия

Активация на акаунт