Какво ѝ липсва на София?

  • 8 099
  • 174
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 5 275
Повече вело-алеи, кошчета за боклук и bike-shelters с ток за зареждане на телефон, електрически bike и т.н.

Ще изпотрошат всичко на втория ден. А си взел сантиметър от града, в който да не изградиш паркинги или бетон те изяждат и унищожават.

# 166
  • Мнения: 4 340
Сега ще ме нахейтите ама къде си ги представяте тези велоалеи? По Черни връх предлагам. В България хубавото време го има няма 3 месеца от 12, София не е на равен терен. Просто не го разбирам това с велоалеите. Патриарха в момента е пълен потрес. По--добре изобщо да го затворят и да става само за пешеходци и велосипедисти.

# 167
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 554
Хубаво време имаме ние, култура на каране на велосипед/ тротинетка - не. Да затворят ключов булевард, за да карат шепа хора колелета - как пък не. Много си е добре Патриарха, а още по-добре си е градинката на НДК и Витошка под нея.

# 168
  • Мнения: 1 758
Много се радвам за промените по Патриарха. Виждам много велосипедисти там. Освен това всеки, който иска да кара кола, трябва да има къде да я паркира. Всеки иска почти безплатно да си слага бангията на изключилно скъпо място, докато за другите няма място.
Обществената инфраструктура не е само за да си паркирате таралясниците по нея, крайно време е вече това да бъде много ограничено.

# 169
  • Мнения: 4 340
Т.е. да останат паркоместата, но да добавят и табела "не е за таралясници"?! 😆

# 170
  • Мнения: 1 758
Да, "точно" това писах...
До колкото зная по закон на Патриарха не трябва да има и едно място.

# 171
  • Мнения: 4 340
Не се разбира много какво си написала.
Не знам и кой закон цитираш. Рядко минавам с кола по Патриарха, просто ми направи впечатление каква ламбада са сътворили там, за да се налага накрая тролеят да пътува 20 мин от Попа до Аптека.

# 172
  • Мнения: 541
Рядко минавам с кола по Патриарха, просто ми направи впечатление каква ламбада са сътворили там, за да се налага накрая тролеят да пътува 20 мин от Попа до Аптека.

Вярно ли е това? Значи и с кола/такси разстоянието от Попа до НДК се изминава за 20 мин. ММ е познавач на градския транспорт, ще го питам. Всъщност, откакто пуснаха метрото не съм пътувала от СУ до НДК с наземен транспорт.

# 173
  • Мнения: 4 340
Ами вчера минах от там за първи път от много време - от едната страна паркирали коли на местата, разчертани рибя кост, до тях на интервали имаше на аварийни разни "важни", от дясно, където е бус лентата имаше участък, ограден с червена лента, защото вероятно е тотално за ремонт. В средните ленти маневрираше и тролея, за да заобикаля ограденото място. Към това добавям няк пешеходни пътеки, които на места за мен бяха с лоша видимост заради паркиралите и изтрита маркировка + включващите се автомобили от страничните преки + велоалеята. Горе на Кравай имаше протест на хора относно тази нова реорганизация на движението. И да, асфалтът е на коловози вече. На кръстовището с Раковска тролеите, които се влачеха и 2 вече се бяха "залепили" да пъплят заедно, се наложи "да изнахалстват" и да минат на червено, за да могат все пак да спазят някакво разписание. Тези от насрещното се "разкрещяха" 😆, наръгаха се и те в кръстовището, така че никой наникъде да не може да мръдне.
Бе чудесна е цялата нова организация..

Последна редакция: чт, 03 окт 2024, 12:30 от zlatenceto

# 174
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 554
Реорганизацията не е нова, вече мина половин година сигурно. При наличие на протест, нормално е да има задръстване, иначе няма. Аз минавам всеки ден от там, има коли, но отсечката се минава бързо. Нямам отношение към паркоместата, защото не шофирам, но съм съгласна, че е време движението на автомобили в централната част на София да се ограничи.

Общи условия

Активация на акаунт