Отговори
# 675
  • Мнения: 35 415
Да няма сгрешен знак в условието? Толкова е, няма как да е друго....

# 676
  • София
  • Мнения: 579
Моят син го смята това няколко пъти, накара и мен да го проверя. Има грешка в условието някаква. Много тъпо така, още на първата задача беше.

# 677
  • София
  • Мнения: 34 791
И аз смятах, и се пулех, ето го:


Реших да питам тук, защото сигурно пропускаме нещо елементарно.

# 678
  • София
  • Мнения: 502
Здравейте, може ли да помогнете с намиране на първа производна за следната функция: косинус на втора от 2х - 3х^4 (цялото това под корен). Задачата е за 12. клас. Ако може и за 4 задача от снимката.
ПП: И двете са решени. (Благодаря на съфорумката, която помогна с прогресията)

Последна редакция: ср, 25 сеп 2024, 21:38 от Sladkish4e 87

# 679
  • Мнения: 1 271
Някой може ли да ми обясни логиката на тази задача за 4. клас
Кое е следващото число: 7, 10, 14, 17...
Отговорът е 25, но нещо не може да го докараме с каквито и варианти да опитваме.

# 680
  • София
  • Мнения: 19 926
Някой може ли да ми обясни логиката на тази задача за 4. клас
Кое е следващото число: 7, 10, 14, 17...
Отговорът е 25, но нещо не може да го докараме с каквито и варианти да опитваме.
Moже би е  сгрешено  условието и на мястото на 17 е 19.
7+3=10
10+4=14
14+5=19
19+6=25

# 681
  • Мнения: 1 271
Някой може ли да ми обясни логиката на тази задача за 4. клас
Кое е следващото число: 7, 10, 14, 17...
Отговорът е 25, но нещо не може да го докараме с каквито и варианти да опитваме.
Moже би е  сгрешено  условието и на мястото на 17 е 19.
7+3=10
10+4=14
14+5=19
19+6=25
Благодаря, но така е написано. Следващите са с откриване на закономерностите на няколко нива и там отговорите си излизат,
С 100, 95, 80, 55 .... или 11, 14, 23, 50...например няма проблем, та явно отговорът е грешен или условието са го объркали.

# 682
  • Бургас
  • Мнения: 1 722
5.9.16=720
Аз мисля, че е вярно. Обаче някой уверено твърди, че греша.
Моля, кажете ми отговора на задачата! 🙂

# 683
  • Мнения: 1 868
Освен ако не е някаква логическа задача с уловка или да е пропуснат някой знак, това си е просто аритметично действие. Няма как да има друг отговор.

# 684
  • Русе
  • Мнения: 1 065

Може ли помощ за тази задача? Благодаря!

# 685
  • Мнения: 3 481
С P=20 намираме сбора на основите 20-8(двете бедра) =12.
Бедрото 3 е височина.
S=6.3=18    (a+b) .h/2

# 686
  • Русе
  • Мнения: 1 065
С P=20 намираме сбора на основите 20-8(двете бедра) =12.
Бедрото 3 е височина.
S=6.3=18    (a+b) .h/2
Много благодаря 💐

# 687
  • Мнения: 980
Момичета може ри помощ за задача 15 и 18

В основата на решението и на двете задачи е популярната в състезателната математика "Лема за делтапланера".

Лема за делтапланера:
Скрит текст:

Зад. 15:
Скрит текст:

Зад. 18:
Скрит текст:

# 688
  • Мнения: 187
Една задача от Хитър Петър 6 клас 2018:
Хартиена ивица, съставена от пет квадрата, е разрязана на части, от които трябва да се направи квадрат. С колко най-малко срязвания може да стане това?
Отг. 3

Дадена е и картинка- пет квадрата допрени един до друг в редица, образуващи правоъгълник с височина/ширина = 1/5.

# 689
  • Мнения: 19
Здравейте!
Задачата е от книгата за ученика на "Архимед" за 8-ми клас, от тест 2, входно ниво, втори модул. Предполага да се реши със знания от 7-ми клас, но удрям на камък. Мога да я реша с описана окръжност около триъгълник и вписани ъгли, но това се изучава в 8-ми клас. Допълнително построение ли да направя? Моля за помощ.

Общи условия

Активация на акаунт