Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 5 - юнска

  • 51 210
  • 775
  •   1
Отговори
# 135
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 680
Мисля да спирам с поръчките от Тему и то само зараи куриера на Съмдей/Самдей, както и да се пише, а съм посочила офис на Спиди.
 3 пратки получвама с тях и този ми скъса нервите. Първия път бях у дома и като ми се обади каза след малко съм на адреса. Чаках 2 часа.
Следващата пратка вече трябваше на работа да ми я донесе, ами 2 часа след работа го чаках у дома и накрая му се развиках и каза: Добре де, след малко идвам!
Вчера беше третия път и още сутринта му звъннах и му казах, да си отбележи къде се намирам, за да не ме пропусне пак и познайте. Излизам от през работно време /имаме система за контрол/ и го чакам, защото каза, че е забравил и ще се върне, което би трябвало да му коства не повече от 5 мин, а го чаках 20 мин. Това е подигравка направо.
Бих продължила да пазарувам, ако ми се доставя до кутия, но не е сигурно, а нямам нерви да се разправям с този човек!

# 136
  • Мнения: 350
И аз забелязвам, че нещо става със сеймдей, преди не беше така. Същото и с емаг. Разрових се, фирмите са свързани. Отказах се да пазарувам от емаг заради тъпите им нововъведения за ужасно скъпа доставка и чатбот вместо телефон. От Тему искам още неща да поръчам, но изчаквам да стане ясно какво се случва със сеймдей и защо не ми отговориха къде ми е отишла пратката Sad

# 137
  • SF
  • Мнения: 25 644
А очаква ли се да се случва нещо със Sameday? Някой ще ги купува ли, ще ги подобрява ли?
Аз съм доволна от тях с лека забележка, колкото да мрънкам. Получих на първата възможна дата, но всемто в кутията пред нас, в кутия на Околовръстното. Не ме затрудниха ужасно много с тази дестинация, но ако нямах кола, щеше да е проблем.
Не си обновяваха коректно статусите на поръчката. В крайна сметка бързи бяха.
Готова съм с пакета за връщане. Залепвам принтирания етикет и го оставям в офис на Спиди?

# 138
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 680
И аз бях  разпечатала самозалепващ етикет, но в Спиди ми казаха, че не е нужно. Трябвало им само да сканират кода и си генерират техен етикет, който залепват.

# 139
  • Мнения: 2 120
Това проследяване нещо не ми е ОК. В първите дни се получаваха известия. Сега от 2 - нищо. Минала е митническа проверка и толкова. Мисля, че тези съобщения се генерират автоматично и произволно, колкото да ни замажат очите, че има проследяване на пратката.

# 140
  • на морето
  • Мнения: 1 508
Тези, които получихте прозрачния протектор за маса, бихте ли споделили дали лесно може да се  изреже и дали не идва много превит, сляга ли после добре на масата? Няма размер за моята маса и трябва да поръчам по- голям.

# 141
  • Мнения: 4 824
Още не съм стигнала до операция слагане на протектора. И аз ще трябва да се мъча с рязане.

А, в коментарите, когато са ги пращали все още прегънати на плик пишеше, се със сешоар ги  нагрявали леко и се изправят.

# 142
  • Мнения: 62 539
Обадих се на Бокс Нау за пренасочване. Момичето каза, че 3 пратки имам, казах всички да ги сложат в посочената от мен кутия.

# 143
  • Мнения: 17
Здравейте, някой плащал ли е в Тему с one wallet от пощенска банка. На моята виртуална карта нямам CVV, пише M/N. Някой знае ли как да получа цифрите на CVV. Благодаря предварително! Simple Smile

# 144
  • Мнения: 95
Отговарям на някои въпроси, които видях в темата:

- Статусите в тракинга се обновяват при мен на около 3 дни но може и повече, самото обновяване отнема време. Вашата пратка не е взета от подателя, е статус който обновява тракинга, и означава че все още има време до следващото обновяване. Тему също следи дали има обновяване на статусите - ако има забавяне за повече от 10-15 дни им пишете в чата.
- Дали ще ви възстановят парите, без да искат връщане на стоката, зависи от това дали имате добра история на покупките и цената на стоката. На мен ми се случи с широка дреха за около 10 лв, за която поисках връщане, и те ми възстановиха сумата без да искат връщане на дрехата. Но други бяха писали че им се е случвало и два пъти за по-голяма сума. Когато заявих за една рокля за по-голяма сума, поискаха връщане на стоката.
- Аз съм доволна от Сеймдей. Проверете какъв пощенски код сте посочили - те се ръководят от него за най-близката кутия. Както беше писано в края на предходната тема, по тракинга още от началото можете да разберете с кутия или с куриер ще бъде доставена пратката от Сеймдей.

Последна редакция: чт, 06 юни 2024, 11:35 от e233

# 145
  • Мнения: 350
Не съм си променяла адреса в Тему, предишните пратки идваха с БоксНау и нямаше проблем, проблемът беше с Изибокс при мен

# 146
  • Пловдив
  • Мнения: 2 292
Изпробвах сивите кърпи за стъкло, останах много доволна- само с вода стъклата заблестяха.
На допир ми напомнят едновремешните гюдерии от естествена кожа, едно такова меко и лигаво.
Още веднъж - благодаря на дамата, която сподели линка за тях!
За да не го търся, би ли дала линк?
Заповядай😀
  https://share.temu.com/OFdgqq0DGhA

# 147
  • Мнения: 530
В допълнение към предишен пост за Sameday - случва се да установят, че пратката не се побира в кутиите им и да поискат във вайбър пренасочване до адрес.

# 148
  • Мнения: 4 824
Това е хубаво за четките за зъби, първо ме хвана яд, че съм дала 3 лева за него, но върши чудна работа. Не е голямо, вижте му размерите.
 https://share.temu.com/ttbo9Q3u4dA

# 149
  • Мнения: 62 539
Относно известията да питам.
Получавам смс и мейл, във Вайбър не. А гледам, че повечето получавате във Вайбър. Не, че искам, но не знам дали аз съм задала така при попълване на данните.

Общи условия

Активация на акаунт