Пазаруване от about you - тема 30

  • 60 428
  • 738
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 929
Аз даже побързах и върнах пратките, които днес бях взела, защото съответно сега бяха на по-ниска цена и то много по-ниска. Сега хем тях нямам, хем ги няма повече налични в сайта. Ужас! На мен са ми пратили мейл, че 3-4 неща ще ми изпратят от поръчките днес. Но такива които не бяха кой знае колко намалени...
Къде ги пускате тези жалби? На кой мейл може да се пише на германците?

# 646
  • Мнения: 2 752
Много от линковете, които сега не са активни утре ще са и то с пълна номерация.

# 647
  • Мнения: 2 680
Каквито и защити да имат, от толкова жалби ще им спретнат една хубава проверка и ще си намерят нещо.

# 648
  • Мнения: 50 864
Много разочароващо, определено
Не го очаквах от този сайт точно
Досега бяха образец

# 649
  • Мнения: 22 089
Две от трите ми поръчки са отказани, а за третата имам мейл, че съм искала да я откажа, но вече било късно...
Явно там е пълен хаос.

# 650
  • Пловдив
  • Мнения: 235
Пфуу, всичко ми отказаха.А такива хубави поръчки направих.И на всичкото отгоре, платих с карта.Сега ще има да си чакам парите...
Нещо тотално се изложиха😟

# 651
  • Мнения: 5
Аз също получих мейл, че заявката ми за отказ е частично изпълнена, въпреки, че не съм отказвала нищо, но когато вляза в приложението пише, че поръчката ми е в процес на обработка. При вас така ли е?

# 652
  • Мнения: 3 796
И моята е отказана , добре , че имам шесто чувство, че много хубаво не е на хубаво и не върнах старата поръчка, а утре чакам роклята  на по- висока цена, но все пак ще я имам.

# 653
  • Варна
  • Мнения: 11 903
1. Сключване на договора:
Показването на стоки в онлайн магазина не представлява правнообвързваща оферта, а необвързващ онлайн каталог. С натискането на бутона „Поръчай сега“ вие подавате обвързваща поръчка за стоките в своята пазарна количка. Потвърждението за получаването на поръчката се издава веднага след задаването на поръчката и не съставлява приемане на договора. Ние можем да приемем вашата поръчка чрез изпращането на потвърждение на поръчката по ел. поща или чрез изпращане на стоките в срок от два дни.

Това е от Общите условия.
Аз го разбирам така - за сключен договор се счита, ако е изпратен е мейл с потвърждение на поръчката.
До тогава не е сключен договор между АЮ и клиента.

Няма ли имейл, клиентът не може да претендира, няма основание, защото няма сключен договор

# 654
  • Мнения: 1 400
Да и ние имаме мейли с потвърждение. За лиспа на продукти не може да говорим, защото са налични повечето и в момента. Писах и от другия профил. Много се изложиха.

# 655
  • Мнения: 3 896
...

Последна редакция: чт, 01 авг 2024, 20:42 от reninel

# 656
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 886
ох голяма драма. случват се технически грешки и с най-големите компании и най- големите корпорации- кротнете се.

# 657
  • Мнения: 3 651
Да се стягат! Сега имат да оправят два бъг-а 😂

# 658
  • София
  • Мнения: 4 222
Deathcrush, като стане такъв outage се излиза с изявление, ако не се оправи в рамките на определено време. А не иди ми, доди ми простотии.

Моите само в сайта излизат отказани и то някъде надолу из останалите поръчки от предната седмица. В имейл все още имам само, ме са потвърдени.

# 659
  • Мнения: 586
ох голяма драма. случват се технически грешки и с най-големите компании и най- големите корпорации- кротнете се.

Така е, но всеки си поема последствията. Най-малкото  всяка отказана поръчка следва да бъде компенсирана  по някавъв начин за следваща покупка.

Общи условия

Активация на акаунт