Пазаруване от about you - тема 30

  • 60 425
  • 738
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 838
И при мен всичко е отказано, ЗА съм групова жалба.

# 631
  • Пловдив
  • Мнения: 6 579
И моята поръчка е отказана. Изключително некоректно. Трябва да изпратят нещата,както са били в сайта. Ако е тяхна грешка,ние нямаме вина. Толкова време загубих да ровя.

# 632
  • на пистата
  • Мнения: 6 378
Аз им писах, че нищо не съм отказала и ще подадем групова жалба към КЗП. 🤣
Ето.Нищо не съм отказала.Като натисна на поръчката няма.бутон отказ а получих имейл,че са отгазани от мен.Да пускаме,а?

# 633
  • Варна
  • Мнения: 11 903
За да има основание да се очаква да се приеме жалбата като основателна и че клиентът има право да си получи пратките, трябва да се изчетат много добре условията и дали има такава точка по която да се атакува АЮ.

Всичко друго е "вятър на устата".

# 634
  • София
  • Мнения: 9 751
Моят разговор е записан и ме уверяваха, че поръчките ще бъдат изпратени Rage  Ясно е, че този запис си е за тяхна защита, но искам да знам, мога ли и аз да го ползвам и как? Безобразни са..
 Въвеждане в заблуда, измама, загуба на време и скъсани нерви...Rage

# 635
  • Мнения: 1 054
Най-малкото е нелоялна конкуренция и залъгване на клиентите и ще ги глобят много жестоко от КЗК. И на мен отказаха всичко по "мое искане".

# 636
  • Мнения: 597
Аз пуснах жалба като прикачих снимки от потвърждението с очакван срок на доставка, пък каквото стане.

# 637
  • Варна
  • Мнения: 11 903
Най-малкото е нелоялна конкуренция и залъгване на клиентите и ще ги глобят много жестоко от КЗК. И на мен отказаха всичко по "мое искане".
Трябва и закона за защита на потребителите да се изчете много добре и да се цитира члена, ако има такъв съотносим към случая.
Без позоваване на конкретни нормативни разпоредби, ще е същото губене на време, както поръчването по време на бъга.

Последна редакция: чт, 01 авг 2024, 20:09 от missNoir

# 638
  • Мнения: 50 864
Утре и аз ще пусна а жалба

# 639
  • Мнения: 135
И при мен е отказана току-що. Направих я към 12 и нещо. Продуктите, които бях поръчала не се отварят, изглежда изобщо ги нямат в наличност. Не мисля, че ще изпратят нещо от тези поръчки, които вече са с червения етикет “отказано”.

# 640
# 641
  • Мнения: 1 400
Всичко до едно отказано! Утре ще звъня за обяснение, ще чета закона и европейските регламенти и фирмата-майка е добре да се уведоми може би…ако не реагират адекватно.

Последна редакция: чт, 01 авг 2024, 19:59 от Blue`Sky

# 642
  • София
  • Мнения: 918
Аз нямам поръчки, но се случвало преди да ми анулират поръчки с мотив, че няма наличност или са дефектни стоки. Мисля, че мога да излязат чисти с тези претексти. И в ФД ми се случи съвсем скоро ( от склада преценили, че не става) Вероятно имат защити за подобни гафове (за съжаление).
А нямаше ли миналата година някаква подобна ситуация? Нещо ми се върти в главата...

Последна редакция: чт, 01 авг 2024, 20:04 от gatanegra

# 643
  • Мнения: 606
Това е нелоялна търговска практика според ЗЗП.

# 644
  • Мнения: 1 054
Мисля да пиша и до германците

Общи условия

Активация на акаунт