Пазаруване от about you - тема 30

  • 60 436
  • 738
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 2 680
И моите ги отказват. Даже има и такава, която уж аз съм си отказала. И не, не съм.

# 616
  • София
  • Мнения: 4 222
Колко време след направена поръчка почнахте да получавате отказ? При мен още стоят в обработка, нямам и имейли.

Аз съм готова да пусна жалба някъде, ако анулират. Поне при проблем да уведомят някак на сайта, а не постоянно да се появява и изчезва намалението. И все ми дава “Актуализирахме съдържанието” и като те накара да цъкнеш хоп, рязко изчезва намалението.

# 617
  • Мнения: 360
Какво съдържа имейлът им, с който отказват поръчки? Аз получих следния текст:
"Бихме искали да Ви информираме относно статуса на Вашата заявка за отказ.
За съжаление вече не е възможно да откажете поръчката. Извиняваме се за причиненото неудобство.
За съжаление не всички продукти от поръчката могат да бъдат отказани. Останалите продукти можете да видите в поръчката по-долу.
С уважение,
Виктория от ABOUT YOU"
Отдолу пише "Отказани продукти", но такива няма. Под "Останали продукти" са посочени и двата, които поръчах. Естествено, аз не съм искала отказ на нищо. Голяма каша...

# 618
  • Мнения: 597
Започнаха и при мен да анулират

# 619
  • гр. София
  • Мнения: 2 806
Не мисля, че има основание за пускане на жалба. Реално никой не е поръчал нещо за 5 лв., да е дошла поръчката, пък после да са го принудили да прати 105 лв.
Останахме просто с излъгани очаквания. Още в кошницата се вижда, че не били компютри, а компоти.

# 620
  • Мнения: 2 032
И при мен почнаха отказите..Пише , че аз съм ги отказала....което е абсурдно....

# 621
  • София
  • Мнения: 4 222
Не мисля, че има основание за пускане на жалба. Реално никой не е поръчал нещо за 5 лв., да е дошла поръчката, пък после да са го принудили да прати 105 лв.
Останахме просто с излъгани очаквания. Още в кошницата се вижда, че не били компютри, а компоти.

При мен в кошницата си бяха с намалените цени. Реално поне с пари не изгърмях да съм платила онлайн и да се чудя дали и кога ще върнат (2 големи поръчки).

Иначе може да се обоснове като нелоялно спрямо потребителите.
Аз лично съм разочарована от днешната ситуация. Нито предупреждават, че има проблем, нито нищо.

# 622
  • Варна
  • Мнения: 177
И при мен валят откази, но ги изписва че аз съм ги отказала, което е супер тъпо

# 623
  • Мнения: 2 680
Според мен има основание. Така като гледам, нищо няма да ми изпратят. Ако всички сме така, голямо е основанието.

# 624
  • Мнения: 2 752
Аз да ти кажа, Розе, виждам в моите имейли, че са ми потвърдили, че искат да ми продадат нещо за 5 лв. Laughing



И на мен са ми отказани поръчките.

Последна редакция: чт, 01 авг 2024, 19:46 от AeroJ

# 625
  • Мнения: 4 551
И аз съм с отказана поръчка и все едно аз съм я отказала, а не е така. Аз съм за пускане на жалби.

Edit: Всичките ги отказаха. Сега се обнови приложението. Ами какво да кажа… за мен е сериозен автогол това. За мен не е коректно поведение.

# 626
  • Мнения: 628
За съжаление и на мен едната от поръчките ми е отказана. Написано е така, все едно аз съм поискала да я откажат. Ще видим какво ще се случи с другата, че имам още една. Това някакъв експеримент ли беше или?

# 627
  • Мнения: 597
Аз им писах, че нищо не съм отказала и ще подадем групова жалба към КЗП. 🤣

# 628
  • Мнения: 3 651
Дам....3 от 4 са ми отказани. Само първата още стои. Чудя се дали да не събера всичко що е в срок и да го засиля обратно.

# 629
  • Мнения: 4 551
Няма да се трогнат …. Иначе и аз ще подам жалба, но няма да смисъл да им пиша… отговор едва ли ще има. Сега ще ги залеят с имейли и ще има  copy-paste  на един и същ отговор. Не мисля, че някой ще си получи поръчка.

Общи условия

Активация на акаунт