Пазаруване от about you - тема 31 (август 2024)

  • 77 091
  • 1 310
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 663
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт:  https://www.aboutyou.bg/h/contact
и email obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg.
За поръчки на стойност над 34,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
При наличие на ЕКСТРА намаление, не се комбинира с инфлуенсърските кодове. Може да изберете коя отстъпка да ползвате.

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.

От март 2024г. на българския пазар се появи и аутлет: https://aboutyou-outlet.bg/
Цената на доставката е 5,90 лв., фиксирана е и не зависи от стойността на поръчката.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
СТАРАТА ТЕМА

Последна редакция: пн, 19 авг 2024, 15:04 от bubanka

# 1
  • Мнения: 1 174
Благодаря за темата.

Прехвърлям си молбата тук. Моля, който има имейл, че "не е могъл" сам да си отмени поръчката да пише тук, ако случайно я обработят. При мен продължават две вчерашни да седят "в процес на обработка".

# 2
  • 1st floor
  • Мнения: 9 436
Има ли действащ код за отстъпки? Simple Smile
Пробвах NJG15 , но ми изписва, че ваучерът е изтекъл на 02,08 Grin

# 3
  • Мнения: 303
Alis15 пише , че е валиден до 02.08 , пробвах - дава изтекъл на 01.08 ...
След полунощ съм получила на мейла , че потвърждават отмяната на поръчките ми ... Интересно ми е кога ще се появят парите в картата ми . В уиша ми няма над 50 неща ...

# 4
  • Мнения: 197
Има ли действащ код за отстъпки? Simple Smile
Пробвах NJG15 , но ми изписва, че ваучерът е изтекъл на 02,08 Grin

Пробвай GABIS15, би трябвало да е валиден до 05.08

# 5
  • Мнения: 3 160
Aero ММ получи такива имейли за 2 от поръчките си, но още не са му отказани. Ще пиша, ако ги пуснат, ама ме съмнява.

# 6
  • 1st floor
  • Мнения: 9 436
Има ли действащ код за отстъпки? Simple Smile
Пробвах NJG15 , но ми изписва, че ваучерът е изтекъл на 02,08 Grin

Пробвай GABIS15, би трябвало да е валиден до 05.08
Благодаря! Ще пробвам веднага щом успея! Приложението пак се бъгна при мен!

Последна редакция: пт, 02 авг 2024, 08:25 от НеПоКоРнА

# 7
  • Мнения: 1 473
На кой имейл им пишете оплакване?

# 8
  • Мнения: 239
Благодаря за темата.

Прехвърлям си молбата тук. Моля, който има имейл, че "не е могъл" сам да си отмени поръчката да пише тук, ако случайно я обработят. При мен продължават две вчерашни да седят "в процес на обработка".


При мен също 4 поръчки, които “сама съм опитала да откажа” са в процес на обработка. Сега погледнах в приложението на Еконт и имам подготвена товарителница за About you. Според обявеното тегло предполагам са обединили поръчки.
Интересното е, че за двете отказани, не получих мейли, че съм опитала да ги отменя. Директно бяха отразени в приложението като Отказани.

# 9
  • на пистата
  • Мнения: 6 253
Благодаря за темата.

Прехвърлям си молбата тук. Моля, който има имейл, че "не е могъл" сам да си отмени поръчката да пише тук, ако случайно я обработят. При мен продължават две вчерашни да седят "в процес на обработка".


При мен също 4 поръчки, които “сама съм опитала да откажа” са в процес на обработка. Сега погледнах в приложението на Еконт и имам подготвена товарителница за About you. Според обявеното тегло предполагам са обединили поръчки.
Интересното е, че за двете отказани, не получих мейли, че съм опитала да ги отменя. Директно бяха отразени в приложението като Отказани.
И аз имам подготвена товарителница за връщане на пратка.Но мисля,че е за пратка,която получих скоро.

# 10
  • Мнения: 239
С дата 1-ви август е. Последната съм взела на 15 юли и не беше описаното тегло със сигурност.

# 11
  • Мнения: 48 998
Изобщо нямам желание да отварям повече сайта им. Отивам да се позабавлявам в други магазини. За съжаление about you влиза в черния ми списък рязко и за дълго. Не че ги вълнува, разбира се

# 12
  • Мнения: 1 174
На кой имейл им пишете оплакване?

obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg



------

Кристалната топка отказва да съобщи кои ще са активните кодове след 05.08. Понеделник ще пробвам да разбера пак.

# 13
  • Мнения: 197
Изобщо нямам желание да отварям повече сайта им. Отивам да се позабавлявам в други магазини. За съжаление about you влиза в черния ми списък рязко и за дълго. Не че ги вълнува, разбира се

+1
Пълен абсурд, сега на всяко намаление като пуснат и видя някакво попадение, ще се чудя дали изобщо има смисъл да губя време да правя поръчки или ще ми ги откажат, защото е било бъг..
а и това нали е финално лятно намаление, цените са ужасни, минаха толкова по-големи намаления. Ох, разочарована съм много, а толкова си ги уважавах като онлайн магазин..

# 14
  • Мнения: 2 663
Благодаря за новата тема! 🌺
Аз също имам подготвена товарителница за връщане от 02.08 00:11ч.
Мисля, че ще ги изпратят.
Тази поръчка е единствената за която получих имейл, че не може да бъде отказана.

Общи условия

Активация на акаунт