Пазаруване от about you - тема 31 (август 2024)

  • 84 417
  • 1 310
  •   1
Отговори
# 30
  • Добрич
  • Мнения: 167
ММ е говорил със служител, уж не знаели защо били отказани поръчките, и са ескалирали проблема към най-високо ниво. Поискаха имейл на който да върнат отговор, явно за това какво следва занапред, не е ясно дали ще изпратят поръчката все още.

# 31
  • Мнения: 832
Аз съм изпуснала забавлението, снощи ви четох.  Някой служител новобранец е направил грешка.  Не си слагайте отрицателни емоции, затова, че сте спестили някой лев. Имах в любими няколко портмонета на Фурла и са изчезнали. Кой успя да се добере до тях? Ако ги получи и не му трябват, да ми пише. Simple Smile

# 32
  • София
  • Мнения: 4 218
При мен нещата, които исках (за ски) и за децата ги няма въобще налични, тениските на ММ са на тройни цени (уж пак намалени).

И аз мисля да им бия бойкот известно време. Не ми е за дрехите толкова колкото неадекватното им “справяне” с проблема.

Аз не очаквам да изпратят каквито и да е поръчки. Ще е много неприятно някои наистина да си получат намалени продукти, а други не при все, че за всички продукти имаше приложена отстъпка и няма как да знаем ние коя е била реална и коя не.

# 33
  • Мнения: 3 007
Извинете, че ще прозвуча грубо за някои, обаче ако си отделил време, над 2 ч при мен, избирал си, същевременно си имал др ангажименти, и ти откажат нещата, за които дори сметка съм си правила, че те се и плащат все пак, едва ли ще замах ей така с лека ръка ! Все пак не бяха без пари...
Сега па същество: за същате отказани в приложението имам и имейли, а за тези в "процес на обработка", че не могат да се откажат. И няма закономерност за отказите при мен, нито по ред на поръчване, нито по суми....
Моля, кажете къде и какво точно пишете, за да пратя и аз. Благодаря!

# 34
  • Мнения: 1 362
Да дам малко инфо, че успях да се свържа. По същество същия отговор, който са дали на потребителката преди мен. С детайли - наясно са за риска от колективни искове и чакат решенението на меиджмънта. Записаха номерата на поръчките ми и казаха за чакам повече инфо до няколко работни дни. Ще обсъжат как да излязат от ситуацията. Нямат инфо и защо някои поръчки са отказани, а други не.

# 35
  • Мнения: 206
Извинете, че ще прозвуча грубо за някои, обаче ако си отделил време, над 2 ч при мен, избирал си, същевременно си имал др ангажименти, и ти откажат нещата, за които дори сметка съм си правила, че те се и плащат все пак, едва ли ще замах ей така с лека ръка ! Все пак не бяха без пари...
Сега па същество: за същате отказани в приложението имам и имейли, а за тези в "процес на обработка", че не могат да се откажат. И няма закономерност за отказите при мен, нито по ред на поръчване, нито по суми....
Моля, кажете къде и какво точно пишете, за да пратя и аз. Благодаря!

Някои дори са си върнали предните поръчки, защото на вчерашното "намаление" са били на много по-ниски цени. Аз чаках една поръчка и видях, че вчера нещата бяха мноого по-намалени и ги поръчах пак, но тъй като нещата ми още не бяха пристигнали нямаше как да ги върна така че сега си остава да си чакам поръчката от преди една седмица и не съм чак толкова прецакана, въпреки че и аз отделих няколко часа за ровене, дори си спрях работата заради тях..
иначе аз си им писах едно съобщение чрез формата им за контакт. Общо взето писах, че не съм отказвала никакви поръчки и моля грешката да бъде коригирана и да ми бъдат доставени. Знам че едва ли ще има ефект, но нищо не губя.

# 36
  • Мнения: 34
Аз  снощи също  получих имейли за отказаните поръчки, които анулираха по-рано в приложението. А тези, които уж аз съм искала да откажа, но не мога си стоят в обработка. От седем поръчки, три са отказани.

# 37
  • Мнения: 832
А те на никой ли нищо не отговарят няма ли някой, на който са писали?

# 38
  • София
  • Мнения: 4 218
Те и в други държави са сбъгясали по същия начин. Няма какво толкова да очаквате някой тук да може да ви даде адекватна информация сега.

Ясно е, че някой си е работил по production, не е тествано (яд ме е като QA, че супер много се пренебрегва такава стъпка особено в такива сайтове!) и са изпльокали директно на live средата бъга.

# 39
  • Мнения: 206
А те на никой ли нищо не отговарят няма ли някой, на който са писали?

Представете си какво се случва с пощата им и колко имейла имат. Едва ли ще смогнат скоро с отговорите.. аз когато получа отговор ще пиша ако получа изобщо

# 40
  • Мнения: 194
А те на никой ли нищо не отговарят няма ли някой, на който са писали?

Представете си какво се случва с пощата им и колко имейла имат. Едва ли ще смогнат скоро с отговорите.. аз когато получа отговор ще пиша ако получа изобщо

Точно така. От опит казвам тъй като съм работила за подобен сайт. Масово в кол центровете хората, които ви вдигат телефона, са същите хора които и ви отговарят на имейлите. Неприятна е ситуацията, но имайте търпение. Обаждат се хиляди хора и за това не успявате да се свържете по телефона.

# 41
  • Мнения: 252
И аз да се включа. Преди малко ми отказаха 1 от 2-те поръчки / от общо 15 иначе/ , които "аз не съм успяла да си откажа вчера". Мотива им е - изчерпана наличност. Когато аз ги поръчвах, наистина бяха последни бройки. Сега като са ми ги отказали на мен - рязко отново се появи по 1 бр, но на по-висока цена естествено....

# 42
  • Мнения: 206
А те на никой ли нищо не отговарят няма ли някой, на който са писали?

Представете си какво се случва с пощата им и колко имейла имат. Едва ли ще смогнат скоро с отговорите.. аз когато получа отговор ще пиша ако получа изобщо

Точно така. От опит казвам тъй като съм работила за подобен сайт. Масово в кол центровете хората, които ви вдигат телефона, са същите хора които и ви отговарят на имейлите. Неприятна е ситуацията, но имайте търпение. Обаждат се хиляди хора и за това не успявате да се свържете по телефона.

Аз работя в онлайн магазин и точно това правя, актуализирам цени, пускам и спирам промоции и още куп неща разбира се и знам че колегите ми от връзка с клиенти нямат нищо общо с моята работа, но в случая тези хора с които разговаряте отнасят цялото недоволство на клиентите. Въпреки че те нямат вина за случилото се. Само напомням колкото и разочаровани да сте, бъдете мили с тях ❤ аз съм поемала и работата на колегите ми като са в отпуски и знам как се променя деня ми като прочета един гневен имейл, а сега си представете да прочетете няколко стотин такива..

# 43
  • Мнения: 2 200
След 20 мин висене на телефона, успях да се свържа с тях. Момичето беше видимо притеснено, явно е отнесло гнева на много хора преди мен. Отново отговорът е идентичен като при другите - не знаят какво се е случило, чакат информация.
Като цяло ме бяха отказали да пазарувам от тях,  в бъдеще ще пропусна удоволствието да се занимавам с тях. Все пак не са ми подарили нищо, поръчката ми е платена, за което също много ме е яд. Очевидно нещо са объркали с цените, всичко от поръчките ми е налично, но на три пъти по-висока цена, без да преувеличавам. Убедена съм, че ако сега си поръчам нещата, няма да ми я откажат….
Жал ми е за служителите от съпорта, но това са рисковете на професията. Наясно съм колко им е неприятно. Работя за себе си и извън основните ми задължения, до мен стигат всички най-проблемни случаи. Имала съм ситуация, в която има разминаване между каталожна и реална цена. Няма какво да направиш, продаваш на загуба, пиеш една студена вода и следващия път внимаваш повече.

Последна редакция: пт, 02 авг 2024, 10:39 от AlexM1590

# 44
  • Мнения: 50 785
Наясно съм, че хората в кол центъра не са ми виновни. Но пък работата им е да поемат подобни неща, доброволно го работят. Ако няма мейли и обаждания, то значи номерът е минал, нали? Бих ги прескочила, но смятам че логичното нещо е първо да се свържеш с търговеца по предложените канали, едва след това жалби. И да, много хора работим подобни неща или наши близки. И?

Общи условия

Активация на акаунт