Shein.com- тема 2

  • 53 539
  • 742
  •   2
Отговори
# 75
  • Пловдив
  • Мнения: 2 292
Днес получих поръчката споделям го и с вас. В общи линии съм доволна.


Пояса е 90 см добър е с ръкохватки е.Доволна.
Помпата е по-малка от това което очаквах, но и тя  ще свърши работа.
От панела който е за готвене поръчвам във втори път защото съм доволна, но се е пречупи и затова го сменям.
Лепило за нокти ,пилички за нокти и щипки за шезлонг.
Ами това е за сега 🤣🙂👍

# 76
  • при най-добрия мъж...
  • Мнения: 915
Някой да има проблем със забавяне на поръчките от 01.07? Тогава е направена моята, на 10.07 е отбелязана в Хъба на ДПД в Стара Загора и от тогава само мило ме молят да съм търпелива и да чакам. Свързах се със Спиди, нищо не знаят. Писах на съпорт - чакам отговор. В групата във фейса доста момичета са с такива забавени поръчки, та реших да питам и тук. Не, че света ще свърши, ако не я получа, но пусто женско нетърпение.
Години наред пазарувам, не съм имала такова забавяне. Веднъж само пратката ми вися на летището в Амстердам около 3 седмици, но пак си я получих.

# 77
  • Мнения: 35 946
Някой има ли проблем със сайта? Като вляза, абсолютно нищо не ми излизи като поръчки, кошница, точки.....все едно ми е нов профила

# 78
  • Мнения: 24 863
Излез от профила и се логни наново. На сайта им ми се е случвало от време на време.

# 79
  • Мнения: 1 073
Моята поръчка е от 07.07. и беше с последен прогнозен ден за доставка утре,  като последното обновяване беше, че е в "ускорен транзит". В първите часове на 24.07 им писах и получих стандартния отговор, че е още в рамките на доставка. И както дори не беше в страната, преди малко получих съобщение, че утре ще ми го доставят. Може би трябва да се пише на съпорта, за да сръчкат куриерите, едва ли е случайно съвпадение.

# 80
  • Мнения: 24 863
Те не ги опресняват винаги в реално време отделните етапи по пътя към теб. И на мен на последната ми стоя последно обновяване от 18ти или 19ти да беше че е кацнала в Холандия а снощи получих съобщение от Спиди и тази сутрин беше при мен. В момента като отворя е попълнено всичко и за след това но снощи не.

# 81
  • Мнения: X
Моята поръчка е от 07.07. и беше с последен прогнозен ден за доставка утре,  като последното обновяване беше, че е в "ускорен транзит". В първите часове на 24.07 им писах и получих стандартния отговор, че е още в рамките на доставка. И както дори не беше в страната, преди малко получих съобщение, че утре ще ми го доставят. Може би трябва да се пише на съпорта, за да сръчкат куриерите, едва ли е случайно съвпадение.

Аз имам пратка направена от 01.07. и все още я няма Simple Smile

# 82
  • Мнения: 1 038
На мен ли ми се струва, или рязко намаляха продуктите с намаление, и максимума е до 15%. Освен това, ги няма кодовете за % отстъпка при конкретна сума.
Иначе съм много доволна от качеството на продуктите - не знам как едва сега открих сайта.

# 83
  • Мнения: X
С отстъпка или без според мен пак е по - евтино от България и пак повечето неща не можеш да ги откриеш в България.

# 84
  • Мнения: 35 946
Абсолютно е по-изгодно, доставката ти е безплатна също.

Бях поръчвала в Баду (никога повече). Не стига, че се забавиха повече от месец и половина, не стига, че си плащах доставката, ами и поръчаните неща ги открих после в шейн на по-ниски цени.
На всичкото отгоре, като им писах защо се забави поръчката, неква кукувица беше супер нелюбезна в отговора си. Даже си позволи да ми каже - кат не ти харесва, отказвай поръчката, все ми е тая....хахахаха

# 85
  • Мнения: 18 975
Нещо става и при мен, да не говорим, колко различно изглежда, ами един артикул с цена 20 лв, в кошницата става 29

# 86
  • Мнения: 1 168
И на мен точно това ми направи впечатление последно - продукта беше намален на 18 лв, пристъпвам към плащане и ми пише 26 лв. И накрая уж отстъпки, точки и т.н., а крайната цена не беше особено малко. Поради тази причина се отказах и да купувам...

# 87
  • Мнения: 35 946
И на мен ми се е случвало. Не знам на какво се дължи, но се случва рядко.

# 88
  • София
  • Мнения: 2 648
На мен напоследък ми се случва...

# 89
  • Пловдив
  • Мнения: 4 593
Защото автоматично ви се прилага код за отстъпка - преди да сложите в кошницата също виждате цената с най-благоприятната отстъпка. Проблемът е, че има максимално намаление от около 8-9 евро и когато сложите повече неща в кошницата, тази отстъпка от 8-9 евро се разпределя на повече артикули и съответно стават по-скъпи
Това се разрешава като правите поръчки до 19-20 евро

Общи условия

Активация на акаунт